SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja, klopt. Toen kerel op z'n hoofd was gevallen, had ik 112 gebeld want buiten bewustzijn. Ambu is toen gekomen, heeft een korte check gedaan of er acuut grotere problemen leken te zijn en (in de tussentijd had ik m'n pa gebeld om te rijden) daarna zijn we doorgestuurd naar HAP voor een extra check. We waren toen al door de ambu aangemeld.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij toen bij mij eerst hadden gebeld. Zou kunnen dat mijn ex dat heeft gedaan maar denk het niet.
Maar het hangt er ook wel vanaf waar je mee binnenkomt natuurlijk
Ahjaquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, klopt. Toen kerel op z'n hoofd was gevallen, had ik 112 gebeld want buiten bewustzijn. Ambu is toen gekomen, heeft een korte check gedaan of er acuut grotere problemen leken te zijn en (in de tussentijd had ik m'n pa gebeld om te rijden) daarna zijn we doorgestuurd naar HAP voor een extra check. We waren toen al door de ambu aangemeld.
Maar hoofdletsel is een no-brainer (hahaa), die nemen ze altijd wel serieus. Al kan het dus wel zo zijn dat als je wél vooraf gebeld had, ze je naar een andere locatie sturen ivm bezetting ofzo.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mij hebben ze ooit met een gebroken neus weer naar huis gestuurd, want ze gingen dat die zelfde avond toch niet rechtzetten. Wat extra pijnstillers mee en veel succes gewenst. Helaas niet helemaal recht teruggezet daarna
Mij hebben ze ooit met een gebroken neus weer naar huis gestuurd, want ze gingen dat die zelfde avond toch niet rechtzetten. Wat extra pijnstillers mee en veel succes gewenst. Helaas niet helemaal recht teruggezet daarna
Je had wel wat anders aan je hoofd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja
Ik weet het allemaal niet zo goed meer
Want
A. Ik was op mijn hoofd gevallen
B. Ik was net 20 ofzo
quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]Klinkt als britse taferelen. Zo van we bieden wel zorg, maar ja de kwaliteit moet je niet al teveel van verwachten.
Klusongelukjequote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je had wel wat anders aan je hoofd.
HdPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Iemand haalde uit naar achteren en daar liep ik toevallig voorbij. Deed eigenlijk helemaal geen pijn op het begin; pas na een half uur begon ik hoofdpijn te krijgen en stond m'n neus in een gekke bocht toen ik eens ging kijken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een hamer op je eigen neus geslagen?
Dat klinkt auw.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:18 schreef CherryLips het volgende:
M'n vinger stond eens in een hoek van 90 graden, dat heeft een orthopeed even 'recht' gezet
Huuuuuquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:18 schreef CherryLips het volgende:
M'n vinger stond eens in een hoek van 90 graden, dat heeft een orthopeed even 'recht' gezet
Had mijn moeder met haar kleine teentje, die stond achterstevoren plat bovenop haar voet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:18 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had mijn moeder met haar kleine teentje, die stond achterstevoren plat bovenop haar voet.
Daar issie voor. Ortho = recht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:18 schreef CherryLips het volgende:
Hier gaat iets niet goedquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
afgelopen donderdag al. Meeste alweer op
Zij huilen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |