Ik wil hier nooit meer over nadenken, eigenlijkquote:
Die sushi is uberschattigquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Kleur was een verrassing, ik kreeg oranje. Structuur doet me denken aan een sinaasappel, dus eh.
En de sushi:
[ afbeelding ]
Ik vind die dingen altijd heel erg onprettig als structuur hebbenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Kleur was een verrassing, ik kreeg oranje. Structuur doet me denken aan een sinaasappel, dus eh.
En de sushi:
[ afbeelding ]
Ruik eens aan je handen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
En de sushi:
[ afbeelding ]
Blijkbaar klopt het ergens voor me, want ik kan er niet vanaf blijven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind die dingen altijd heel erg onprettig als structuur hebben
allemaalquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik vergeet optie 5. nieuwe cowboylaarzen
Geeft geen geur af.quote:
Issues met structuur hebben gaat altijd 2 kanten opquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blijkbaar klopt het ergens voor me, want ik kan er niet vanaf blijven.
Dat je dat aan random mensen vraagtquote:
Jezelf.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
En beter dat ik die sinaasappel een stomp verkoop dan iets belangrijks.
Mwah, ik snap de vraag. Ik heb daadwerkelijk lopen sniffen of m'n handen nu naar dat ding ruiken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je dat aan random mensen vraagt
Ja. Thanks, zal ik even proberen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon een fluffy kwast? Drupje afwasmiddel.
voor jouw enkel zuiver water dat door de bergen gezuiverd en druppelt in de grot van de stallachtieten in jouw trollentongquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:43 schreef UitStraling het volgende:
Thee is voor zieke mensen en types zonder tanden.
Snif snifquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, ik snap de vraag. Ik heb daadwerkelijk lopen sniffen of m'n handen nu naar dat ding ruiken.
Als het even kan wel met het handvat (wat) omhoog laten drogen. Dat ding waar de haren mee vast zitten, wil nog wel eens gaan etteren op langere termijn als het te lang vochtig blijft.quote:
hmm, dan 3, 4 en 5 van vinted en niet nieuwquote:
Oh slimquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het even kan wel met het handvat (wat) omhoog laten drogen. Dat ding waar de haren mee vast zitten, wil nog wel eens gaan etteren op langere termijn als het te lang vochtig blijft.
HSbF6quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet ineens denken aan Die Sendung mit der Maus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |