29quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier komen we niet verder dan 26,0 officieel.
Veelijsend.quote:
Ja weeniet. Gewoon allemaal kutonzin. Veel te veel neukfouten die van mijn zuurstof af moeten blijven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat hebben ze je geflikt Fles?
Also also also, en mensen zijn zo tof en leuk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weeniet. Gewoon allemaal kutonzin. Veel te veel neukfouten die van mijn zuurstof af moeten blijven.
Dagdagelijks mensenmens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Also also also, en mensen zijn zo tof en leuk.
Nee, die uitslag had hij al, Essiequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
En hoe snel heb je daar dan uitslag van ongeveer?
Nee, dat is het nergens.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die uitslag had hij al, Essie
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Also also also, en mensen zijn zo tof en leuk.
Ben je app ontwikkelaar geworden?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb de hele middag geprobeerd een app te bouwen en ik werd er helemaal tureluurs van
Maak jij weleens grapjes?quote:
Nou ja, het is een Microsoft Power app. Maar ik krijg het niet voor elkaar om mijn pagina responsive te krijgenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je app ontwikkelaar geworden?
Nee nooit. Ben altijd bloedserieusquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maak jij weleens grapjes?![]()
(Grapje)
(Grapjes- inception)
Ben je eigenlijk Duits?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee nooit. Ben altijd bloedserieus
quote:
Gewoon aan de kant beuken. GEHEN SIE KAULE GRABEN JAWOHLquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Er stond vrijdag een Duitser bij de viskraam. Manmanman wat een zuurpruim. Sokken in sandalen ook, alles aan hem was Duits. Bleef ook bijna in de viskraam staan nadat hij besteld had.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die uitslag had hij al, Essie
quote:
quote:
quote:
Was een beetje een rare snuiter, hij deed mij heel erg aan een vis denken en karakter uit Spongebob.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon aan de kant beuken. GEHEN SIE KAULE GRABEN JAWOHL [ afbeelding ]
Hoeveel dagen mogen jullie per jaar?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga donderdag eens het idee pluggen om in december een workation in Boedje te doen. Beetje werken, beetje dobberen
Er is niet echt beleid voor, maar wel wat precedenten. Een leidinggevende zat bijvoorbeeld 6 weken in Thailand. Dan moet een weekje in Boedje geen probleem zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeveel dagen mogen jullie per jaar?
En die heb jij netjes aan je vader gegeven?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:06 schreef essnhills het volgende:
Paar weken geleden liepen vader en ik langs een ijscowagen. En daar was een Duitser ijsjes aan het bestellen.
Maar die had 1 ijsje per ongeluk dubbel besteld (en betaald).
Die gaf hij toen aan ons.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:09 schreef essnhills het volgende:
Met blote benen ziet die ene enkel wel echt vadsig.
Jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En die heb jij netjes aan je vader gegeven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Heb nu 1 slanke enkel en 1 vadsigequote:
Vanaf volgend jaar 20 dagen per jaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er is niet echt beleid voor, maar wel wat precedenten. Een leidinggevende zat bijvoorbeeld 6 weken in Thailand. Dan moet een weekje in Boedje geen probleem zijn
Hebben jullie daar regels voor?
Jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:18 schreef CherryLips het volgende:
Is Karzai bij de huisarts geweest?
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb nu 1 slanke enkel en 1 vadsige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |