SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 1% gewijzigd door Ama op 23-08-2025 23:19:59 ]Your beauty never ever scared me.
Nee iedereen slaapt alquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pirouettes draaien op het krakende ijs ben ik goed in, sierlijke zwaan dat ik er bent.
Dan mag het niet?quote:
Nee dat krakende ijs maakt teveel herriequote:
Ik had dit uiteraard in 1897 al door.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:uitstraling
Wist je dat wij een kloon zijn van @:kwiwi ?
Misschien waren het Russen die onder de radar vlogen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze vlogen ook wel erg laag moet ik zeggen
Ja maar ik zal iedereen meteen uit paniek halen. Ik zal die cavia laten staan hoor.quote:
Zo pienter als je bentquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had dit uiteraard in 1897 al door.
Iedereen chagrijnig door slaapgebrekquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat krakende ijs maakt teveel herrie
Niksquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:14 schreef essnhills het volgende:
Wat gebeurt er
4E is aanwezig, US heeft de Lapo, Ama opent binnen een nanoseconde een nieuw topic
Dit verklaart veel welquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen chagrijnig door slaapgebrek
Oh, okequote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:14 schreef essnhills het volgende:
Wat gebeurt er
4E is aanwezig, US heeft de Lapo, Ama opent binnen een nanoseconde een nieuw topic
quote:Nieuwe maan 23 augustus 2025
Allemaal de schuld van sierlijke US op het ijs.quote:
quote:
quote:
Retrogade.quote:
ZWIK, daar ging zijn laatste enkeltje.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van sierlijke US op het ijs.
Dat laatste is niet helemaal waar want ik had eerst nog een keer gerefrest om te kijken of hij al geopend was.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:14 schreef essnhills het volgende:
Wat gebeurt er
Ik let nooit zo op de spelling van US, want dat is ook een soort van zelfbeschermingquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:15 schreef essnhills het volgende:
US had het over gaafcaaf ipv gaapcaaf
Maar alle caafs zijn toch gaaf?
Hoeveel... enkels heb jij?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ZWIK, daar ging zijn laatste enkeltje.
HEH?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik let nooit zo op de spelling van US, want dat is ook een soort van zelfbescherming
Betekent dit dat je mijn posts überhaupt niet leest?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik let nooit zo op de spelling van US, want dat is ook een soort van zelfbescherming
?HEHquote:
Even tellen, bzt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel... enkels heb jij?
Nee, bij jou quote ik gewoon op goed geluk en tik ik gewoon maar iets.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Betekent dit dat je mijn posts überhaupt niet leest?
Ik heb er nog maar 1, die ander is van de week besprongen door een bloeddorstige stoeprandquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel... enkels heb jij?
Ik denk over elk woordje minimaal een kwartier na.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, bij jou quote ik gewoon op goed geluk en tik ik gewoon maar iets.
WHIEEEEEPquote:
Is je been geamputeerd of hoe moet ik dat zien?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar 1, die ander is van de week besprongen door een bloeddorstige stoeprand
Ahja gewoon wat willekeurigs brabbelen en dan komt het meestalnwel goedquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, bij jou quote ik gewoon op goed geluk en tik ik gewoon maar iets.
Maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk over elk woordje minimaal een kwartier na.
Ja, dat is wel een verschil met een broekje.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm
Je kan altiid weer opnieuw beginnen
Worstenbroodje.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja gewoon wat willekeurigs brabbelen en dan komt het meestalnwel goed
Met lopen of staan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:19 schreef UitStraling het volgende:
Een been maar, lijkt me echt kut met schaatsen, en eten.
Ja, er landde meteen een snackheli met een @bitterbal in de aanslag.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is je been geamputeerd of hoe moet ik dat zien?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:19 schreef UitStraling het volgende:
Een been maar, lijkt me echt kut met schaatsen, en eten.
Nee dat komt wel goedquote:
Dat je ergens snel heen wil rennen maar dat gaat niet want je hebt maar een been, maar dat je dat dan vergeten bent eventjes en dat je dan op je tanden valt.quote:
En dan tegelijkertijd op je handen staan.quote:
Je gewoon laten vallen... je niet op vangen met je handen (die je wel hebt), maar gewoon op je tanden vallen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je ergens snel heen wil rennen maar dat gaat niet want je hebt maar een been, maar dat je dat dan vergeten bent eventjes en dat je dan op je tanden valt.
Ja tanden en handen hebben maar 1 letter verschil, dus 1 typefout en je staat daar met je bek vol handenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je gewoon laten vallen... je niet op vangen met je handen (die je wel hebt), maar gewoon op je tanden vallen.
Dat je je tanden voelt verpulveren en dan denkt yolo ik vat nog een Irish Coffee, of tien.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je gewoon laten vallen... je niet op vangen met je handen (die je wel hebt), maar gewoon op je tanden vallen.
Hmm, zou wel kunnen als ik zo op de foto inzoomquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:16 schreef Recce het volgende:
@:ltvdk, maakten die vliegtuigen een heel hard snerpend geluid? Dit ding vloog wel rond:
[ afbeelding ]
Op de foto lijkt het alsof het twee van deze dingen waren en nog een Piper Cup.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja tanden en handen hebben maar 1 letter verschil, dus 1 typefout en je staat daar met je bek vol handen
Of een tas koffiequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je je tanden voelt verpulveren en dan denkt yolo ik vat nog een Irish Coffee, of tien.
Ik nu ook.quote:
Op je tanden lopen wordt wel wat praktischerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet of ik dit voor me wil zien, bovendien lijkt me dat een tikje onpraktisch.
Ik heb daar geen ervaring mee, eigenlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op je tanden lopen wordt wel wat praktischer
Tandvlees, dat je voortaan appels moet eten met je tandvlees.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op je tanden lopen wordt wel wat praktischer
Iemand op handen dragen wel?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb daar geen ervaring mee, eigenlijk
Ja, bedanktquote:
Letterlijk of figuurlijk ?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tandvlees, dat je voortaan appels moet eten met je tandvlees.
Jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Letterlijk of figuurlijk ?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tandvlees, dat je voortaan appels moet eten met je tandvlees.
Ja, ze zijn van Vliegend Museum Seppe, vermoed ik.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, zou wel kunnen als ik zo op de foto inzoom
[ afbeelding ]
Oke doeiquote:
ffsquote:
Ik kan geen negers.quote:
Morgen: doe mij maar eentje van minimaal 500 gram.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik hoef voorlopig even geen steak meer.
Ja morgen lust ik er wel weer een.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen: doe mij maar eentje van minimaal 500 gram.
Meeej pepersaus
Of twee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja morgen lust ik er wel weer een.
En dan eentje met pepersaus en eentje met champignonroomsausquote:
Doe mij maar een licht kopje soepquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen: doe mij maar eentje van minimaal 500 gram.
Meeej pepersaus
Eentje rechts kauwen, de andere links.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan eentje met pepersaus en eentje met champignonroomsaus
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eentje rechts kauwen, de andere links.
Oh nou..quote:
En dan proberen om ze in z'n geheel naar binnen te stouwen, zodat je net lijkt op een eekhoorn die speed op heeft.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eentje rechts kauwen, de andere links.
Ja zin in toch wel weer.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En dan ook groene gegrilde asperges met een bergje parmezaanse kaas, wel graag zonder Engelbewaarder
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nou..
Dat ontbijt zag er wel lekker uit eigenlijk, maar dat moet je met twee personen bestellen
quote:Beginnen met prosecco ¤ 6,50 pp
Ja same, alleen moet je daarvoor wel maanden van te voren reserverenquote:
Ik wil helemaal geen proseccoquote:
Iedereen wil lekker meezingen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja same, alleen moet je daarvoor wel maanden van te voren reserveren![]()
Kwaliteit komt met een prijs, i quess
IK WEEEEET NUUUUUUUUUquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen wil lekker meezingen.
Nee dat zijn toch helemaal geen ontbijt itemsquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen prosecco
En ook geen zalm
Eehmquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IK WEEEEET NUUUUUUUUU
LAAAT DE ZON IN JE HART
JIJ
KRIJGT
DIE
LACH
NIET
VAN
MIJN
GEZICHT
AL
ZOU
JE
DAT
WILLEN
(ofzo)
Croissantje en eitje met spek welquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat zijn toch helemaal geen ontbijt items
Ja, doe je mee?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is het tijd om te zingen hier?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Croissantje en eitje met spek wel
* pinkt traantje weg van trots.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IK WEEEEET NUUUUUUUUU
LAAAT DE ZON IN JE HART
JIJ
KRIJGT
DIE
LACH
NIET
VAN
MIJN
GEZICHT
AL
ZOU
JE
DAT
WILLEN
(ofzo)
Wil je dit morgen horen?quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja gewoon wat willekeurigs brabbelen en dan komt het meestalnwel goed
Zie, wel een goed idee he ?quote:
4E heeft een paar keer d'r hoofd tegen een keukenkastdeurtje geslagen en nu begint ze steeds vreemdere dingen te zeggenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is het tijd om te zingen hier?
Doet iedereen hier en is niets nieuwsquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* pinkt traantje weg van trots.
Hoe graag wil jij de zee in?quote:
Het waren maar 2 kerenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
4E heeft een paar keer d'r hoofd tegen een keukenkastdeurtje geslagen en nu begint ze steeds vreemdere dingen te zeggen
Ik zag vandaag een boot en die heet ONTSPAN!!!!!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dit is ook het enige wat ik ken
Oh wacht
ONTSPANJE!!!
Ben jij zo sterk dan?quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dit is ook het enige wat ik ken
Oh wacht
ONTSPANJE!!!
quote:
Blerde er ook uit de speaker: ONTSPANJE ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een boot en die heet ONTSPAN!!!!!
Ik regel wel een paar Duitsersquote:
Oke, is goed Gruppe Sturmführerquote:
Ordnung muss seinquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, is goed Gruppe Sturmführer
Jeej, morgen zwemmenquote:
Zeewatertemperatuur van bijna 21 graden, had erger gekundquote:
was Sail tof?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een boot en die heet ONTSPAN!!!!!
LEKKER ZWEMMONNNquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeewatertemperatuur van bijna 21 graden, had erger gekund
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
LEKKER ZWEMMONNN
IN BACARDI LEMONNNNNN
quote:
Nou...quote:
Ik dacht dat dit wel duidelijk wasquote:
Heb je nu een verbod om in AMS te komen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kwektof, 35 miljoen boten met vrolijke mensen op het water maar toch extreem rustgevend.
Ja nee ok, dan weet ik datquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik dacht dat dit wel duidelijk was
Hebben jullie de Groene Draeck nog geramd?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kwektof, 35 miljoen boten met vrolijke mensen op het water maar toch extreem rustgevend.
Succes met ronselen enzquote:
Mijn zwager ligt er illegaal met een plezierjacht, als ze die checken mag hij wat tonnetjes afgedragen aan de belasting, heel even getwijfeld om zijn transponder aan boord gewoon aan te zetten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je nu een verbod om in AMS te komen?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben jullie de Groene Draeck nog geramd?
haha nicequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zwager ligt er illegaal met een plezierjacht, als ze die checken mag hij wat tonnetjes afgedragen aan de belasting, heel even getwijfeld om zijn transponder aan boord gewoon aan te zetten.
Ik heb vandaag bij de Vijandige Snol in Budadorp gegetenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Trappel trappel trappelquote:
Zal wel aan het tijdstip liggen, maar ik moest lachenquote:
Wel gezwaaid naar de leden van het koninklijk huis en ze zwaaiden netjes terug, goed voor hun anders waren er flesjes Corona naar de Groene Draeck gegaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:
ff mikken op Beaquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel gezwaaid naar de leden van het koninklijk huis en ze zwaaiden netjes terug, goed voor hun anders waren er flesjes Corona naar de Groene Draeck gegaan.
Die ken ik nietquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bij de Vijandige Snol in Budadorp gegetenWel veel te veel
Dat is toch niet netjes en beleefd?quote:
Ik zou wel verwachten dat jij zoiets wel zou kennenquote:
Dat had een leuk topic in NWS geweestquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel gezwaaid naar de leden van het koninklijk huis en ze zwaaiden netjes terug, goed voor hun anders waren er flesjes Corona naar de Groene Draeck gegaan.
Met of zonder poep ?quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou wel verwachten dat jij zoiets wel zou kennen
Jawel joh, tegenover de Jumbo in De Minderenquote:
De SS Neukallesdatbeweegtquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oude boot van Bernard lag er ook, dat is wel een pracht van een ding.
Daaromquote:
Ooh, de Chinees.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel joh, tegenover de Jumbo in De Minderen
Ziequote:
Je kende het welquote:
ja, trekt wellicht wat andere discussies dan de discussies die er nu zijnquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat had een leuk topic in NWS geweest
Jaquote:
En dat ze dan gaat lachen als een zebra.quote:
Zonder @EttovanBelgie is het toch niet hetzelfdequote:Op zondag 24 augustus 2025 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, trekt wellicht wat andere discussies dan de discussies die er nu zijn
is ie weer streeploos?quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:ettovanbelgie
Wil je een stoelpoot?
We hebben meer dan één restaurant in Budadorp hoorquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar het is @:LTVDK![]()
Dat had je kunnen weten dat hij er een rare naam aan zou geven
Wat lees ik nu weer allemaal?quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De SS MoestFickSofielNegerinnenWieIchKontte.
Oke, hoorquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben meer dan één restaurant in Budadorp hoor
Het is gewoon de letterlijke vertalingquote:
quote:
Jij bent wel lekker bezig vanavond hequote:Op zondag 24 augustus 2025 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar het is @:LTVDK![]()
Dat had je kunnen weten dat hij er een rare naam aan zou geven
Half Afrika heeft een gek Duits accent.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De SS MoestFickSofielNegerinnenWieIchKontte.
Zie.. gewoon raar...quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is gewoon de letterlijke vertalingJa ook wel vanuit het Engels en niet vanuit het Chinees, maar toch
Ja, dat weet niemandquote:
Helmond de gekstuuuuhhhquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De moslimwereld werkt inmiddels als een rode lap op Helmondse Eddy.
Ok keukenkastkopperquote:
Raar snorretje van kroeshaar.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Half Afrika heeft een gek Duits accent.
Ja en morgen vast ook nog welquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent wel lekker bezig vanavond he
ik dacht dat ie in Dordrecht woonde maar daar zijn echt wel meer restaurantsquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat weet niemand
Ik wist het, maar ik ben het alweer vergeten
Dat restaurant is opgericht door de ouders van een klasgenoot.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is gewoon de letterlijke vertalingJa ook wel vanuit het Engels en niet vanuit het Chinees, maar toch
Kom vechtenquote:
Ja, het is niet Dordrechtquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht dat ie in Dordrecht woonde maar daar zijn echt wel meer restaurants
Dorp waar ik opgegroeid ben.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu moet ik daar ook niet teveel rondhangenquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De moslimwereld werkt inmiddels als een rode lap op Helmondse Eddy.
3quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:12 schreef UitStraling het volgende:
Vandaag geen kroeshaar gezien of ouwe knoflook geroken, allochtonen lijken wel doodsbang voor boten
Met een vrij ironische naam voor een dorp onder zeeniveauquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dorp waar ik opgegroeid ben.
hey die zie ik hier ook regelmatigquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]!
En 3 turken op een snorfiets.
(Dat is het eerste wat ik zag toen ik voor het eerst in Dordrecht was)
We hebben gewoon dezelfde 3 Turken gezienquote:
Dus misschien ben ik wel geserveerd door jouw oud-klasgenoot?quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat restaurant is opgericht door de ouders van een klasgenoot.
Identificeer jij jezelf als volleybal?quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus misschien ben ik wel geserveerd door jouw oud-klasgenoot?
Zal wel even een keukenkastdeurtje losschroeven om mee te nemenquote:
Gaat lekker bij PostNL.quote:Pakket gaat naar een PostNL-punt
We hebben je pakket gisteren bezorgd.
Zending is gesorteerd Laatste update: 23 augustus om 10:59 uur
Neem je kraan ook mee, anders.. of gewoon heel je keukenquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel even een keukenkastdeurtje losschroeven om mee te nemen
Opmerkelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs geen Bob Marley of wietgeur geroken.
Nee nee, het dorp bleef gespaard tijdens de Sint Elizabethsvloed omdat het juist niet onder zeeniveau ligt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een vrij ironische naam voor een dorp onder zeeniveau
Nee enk eerder een soort padelba, dat is helemaal hip tegenwoordig, net als iklquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Identificeer jij jezelf als volleybal?
quote:
Die zijn blij dat ze de oversteek vanuit Afrika overleefd hebben.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:12 schreef UitStraling het volgende:
Vandaag geen kroeshaar gezien of ouwe knoflook geroken, allochtonen lijken wel doodsbang voor boten
Gaat het?quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee enk eerder een soort padelba, dat is helemaal hip tegenwoordig, net als ikl
dobbernegersquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zijn blij dat ze de oversteek vanuit Afrika overleefd hebben.
Die krijgen misschien idd een soort PTSS aanvalquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ik heb hier nog nooit van gehoord.
Ja die 3 huisjes in het centrum, driekwart van dat dorp is pas na de Tweede Wereldoorlog gebouwdquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee nee, het dorp bleef gespaard tijdens de Sint Elizabethsvloed omdat het juist niet onder zeeniveau ligt.
Of ze waren allemaal achter blonde meisjes aan het aanrennen in het donker.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien toen wel, maar dat ik de info vergeten benquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Dan heb je niet opgelet tijdens de rondleiding.
Die heeft er voor gezorgd dat ik nu in Brabant ipv Zuid-Holland woonquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ik heb hier nog nooit van gehoord.
We zijn allemaal na de Tweede Wereldoorlog gebouwd.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die 3 huisjes in het centrum, driekwart van dat dorp is pas na de Tweede Wereldoorlog gebouwd
Braboooooooooquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft er voor gezorgd dat ik nu in Brabant ipv Zuid-Holland woon
Nee, bedtijd denk ikquote:
Van sommigen hier, weet ik het zo net nog nietquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We zijn allemaal na de Tweede Wereldoorlog gebouwd.
Oke doeiquote:
Kijk je nu als Ylvi?quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien toen wel, maar dat ik de info vergeten ben![]()
Wie zijn jullie ook alweer?
Ik dacht dat ik altijd al zo keekquote:
Nee hoor, ik ga al een tijdje langer meequote:Op zondag 24 augustus 2025 00:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We zijn allemaal na de Tweede Wereldoorlog gebouwd.
Rimpelhuidjes.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van sommigen hier, weet ik het zo net nog niet
#oudezielen
Je ziet er wat jonger uit voor je leeftijd.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga al een tijdje langer mee
Bankzitters.quote:
Ja, het dorp is inmiddels 735 jaar oudquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die 3 huisjes in het centrum, driekwart van dat dorp is pas na de Tweede Wereldoorlog gebouwd
L'Oreal, omdat ik het waard benquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je ziet er wat jonger uit voor je leeftijd.
Wat is je geheim?
Niet als je groene asperges eet.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik altijd al zo keek
Oh shi-quote:
Soms voel ik me ook wel zo oudquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het dorp is inmiddels 735 jaar oud
Maar was altijd maar ene klein durpske in vergelijk met mijn stad. Dat is omgeslagen dankzij de Duitsers en Watersnoodquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het dorp is inmiddels 735 jaar oud
Met Engelbewaarder op de achtergrondquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet als je groene asperges eet.
je kan te ver gaanquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met Engelbewaarder op de achtergrond
Ik vond dit zelf ook niet normaalquote:
Moet er wel door gepost wordenquote:
ja het is wel teveel gevraagd denk ikquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet er wel door gepost worden
Hoeveel topics zijn er gemiddeld vol, per dag?quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja het is wel teveel gevraagd denk ik
moet ik in m'n eentje een half topic per dag volposten ofzoquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voor vandaag zijn dat er 5, dus dat wordt wel erg lastig
Nou, ik zie dat mijn dorp in 1940 al 4000 inwoners had en jouw dorp heeft er nu 5000. Dus ik denk niet dat dat kloptquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar was altijd maar ene klein durpske in vergelijk met mijn stad. Dat is omgeslagen dankzij de Duitsers en Watersnood
Dit kan jijquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moet ik in m'n eentje een half topic per dag volposten ofzo
Zacht grommend.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met Engelbewaarder op de achtergrond
Gaat mij niet meer lukkenquote:
Een ontblote hoektand en intens oogcontactquote:
Ja, die trend zal wel doorzetten, denk ikquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij was afgelopen tijd sowieso zeldzaam
Mijn dorp heeft er nu 6000+quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, ik zie dat mijn dorp in 1940 al 4000 inwoners had en jouw dorp heeft er nu 5000. Dus ik denk niet dat dat klopt
quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die trend zal wel doorzetten, denk ik
+ moet ook in de mood zijn voor Fokquote:
true truequote:Op zondag 24 augustus 2025 00:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
+ moet ook in de mood zijn voor Fok
Nee, stokertjequote:Op zondag 24 augustus 2025 00:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gaan jullie nu vechten? @:LTVDK @:Budapestenaar ?
Dat je dan even naar je postaantallen kijkt en denkt:quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:34 schreef Koen66 het volgende:
ik zal m'n 300K post wel weer missen ofzo
Mijn dorp: 9178quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn dorp heeft er nu 6000+Tijdens de oorlog waren dat er 5000
Jammer, had ik wel willen zienquote:
100K en 200K heb ik wel op tijd gemerkt. 250K weer nietquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je dan even naar je postaantallen kijkt en denkt:Oh.
Ik houd mijn aantallen niet bijquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
100K en 200K heb ik wel op tijd gemerkt. 250K weer niet
quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*Gooit blikje benzine en lucifers weg
je achtervolgt me prima: 285591quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik houd mijn aantallen niet bij
Weet niet of ik er zo heel blij van word ook
Ja omdat mijn dorp door de Duitsers en Britten helemaal naar de tering was geholpen en er nauwelijks nog huizen stondenquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn dorp: 9178
Jouw dorp: 4951
Op 1 januari 1950
Ik heb betrouwbare bronnen geraadpleegd hoorquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kweenie.. wie zou er winnen
Buda of LT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |