Lekker alles laten zwierenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon eens proberen. Lekker comfi
Als je het ff niet trekt gewoon dat ding over je hoofd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zit dat ding al op je hoofd
Nee, dat nietquote:
Hmm, wel apart dan, ze kwamen vanuit het noorden en gingen richting het westenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat het vliegtuigjes van Breda International Airport waren.
lekker rondjes draaien en met je rok zwiepen en zwierenquote:
Ja, maar dan verleg je het probleem alleen maar naar boekjes en broekjes.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarom draag ik gewoon altijd een jurk
Geen gedoetjes met wanneer broek aan en uit
Boekjes zijn nooit een probleemquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar dan verleg je het probleem alleen maar naar boekjes en broekjes.
Op Flightradar is geen formatie te zien, dus ik weet het niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, wel apart dan, ze kwamen vanuit het noorden en gingen richting het westen
Wel als ze uit zijn toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Boekjes zijn nooit een probleem
Zijn toch wel een aantal boekjes geweest die wat futiele onenigheden als genocide en oorlogen hebben veroorzaakt, maar verder weinig probleempjes inderdaadquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Boekjes zijn nooit een probleem
Ik las ergens dat we ons moeten voorbereiden op een horror-winter.quote:
Ik vond het net gewoon frisjes in de slaapkamer maar dat is wel lekker met slapen straks.quote:
Ze vlogen ook wel erg laag moet ik zeggenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Op Flightradar is geen formatie te zien, dus ik weet het niet.
nu ja. Maar nu boeit het niet meer. Nu gaan we slapenquote:
Ja dan is het echt wel lekker.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nu ja. Maar nu boeit het niet meer. Nu gaan we slapen
Pirouettes draaien op het krakende ijs ben ik goed in, sierlijke zwaan dat ik er bent.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las ergens dat we ons moeten voorbereiden op een horror-winter.
Eerst zien, dan geloven![]()
Maar wel leuk als we kunnen schaatsen op natuurijs
Zo sierlijk als een Chinook jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pirouettes draaien op het krakende ijs ben ik goed in, sierlijke zwaan dat ik er bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |