Volgende keer met meer kip.quote:
quote:
Uurtje of 10.00 denk ik? Ze maakten in ieder geval wel een hoop herriequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe laat precies? Ik kan net niet goed zien wat voor types het waren. Het lijken me een soort ultralights.
Pokemonquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:56 schreef Ama het volgende:
Ik vind deze twee wel echt heel mooi ook al zullen ze waarschijnlijk geen zak waard zijn maar dat boeit me niet.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Maar ik heb best veel mooie kaarten gekregen.
Daarom draag ik gewoon altijd een jurkquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:52 schreef Recce het volgende:
Laat staan de standaard boek uit/broek uit-verwarring van hier.
Ja nee.quote:
Ik draag nooit een jurk. Misschien maar eens proberen..quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarom draag ik gewoon altijd een jurk
Geen gedoetjes met wanneer broek aan en uit
Die kun je zelfs over je hoofd heen uittrekken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan het iedereen aanbevelen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik draag nooit een jurk. Misschien maar eens proberen..
Ik wil misschien wel proberen om zoveel mogelijk van Eevee te sparen. Ik heb nu al een stapeltje en ze zijn eigenlijk vrijwel allemaal mooi. Ook 1 waarbij er een glitter effect van sneeuw overheen zit met Eevee in de sneeuw. Veel mooie tekeningen ook.quote:
Jaquote:
Dan zit dat ding al op je hoofdquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kun je zelfs over je hoofd heen uittrekken.
Gewoon eens proberen. Lekker comfiquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik draag nooit een jurk. Misschien maar eens proberen..
Nog meer voordelenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kun je zelfs over je hoofd heen uittrekken.
Ik denk dat het vliegtuigjes van Breda International Airport waren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uurtje of 10.00 denk ik? Ze maakten in ieder geval wel een hoop herrie
Die zat nu ook op je hoofd?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, m'n thee kwam omhoog
Wth
Lekker alles laten zwierenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon eens proberen. Lekker comfi
Als je het ff niet trekt gewoon dat ding over je hoofd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zit dat ding al op je hoofd
Nee, dat nietquote:
Hmm, wel apart dan, ze kwamen vanuit het noorden en gingen richting het westenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat het vliegtuigjes van Breda International Airport waren.
lekker rondjes draaien en met je rok zwiepen en zwierenquote:
Ja, maar dan verleg je het probleem alleen maar naar boekjes en broekjes.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Boekjes zijn nooit een probleemquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar dan verleg je het probleem alleen maar naar boekjes en broekjes.
Op Flightradar is geen formatie te zien, dus ik weet het niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, wel apart dan, ze kwamen vanuit het noorden en gingen richting het westen
Wel als ze uit zijn toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Boekjes zijn nooit een probleem
Zijn toch wel een aantal boekjes geweest die wat futiele onenigheden als genocide en oorlogen hebben veroorzaakt, maar verder weinig probleempjes inderdaadquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Boekjes zijn nooit een probleem
Ik las ergens dat we ons moeten voorbereiden op een horror-winter.quote:
Ik vond het net gewoon frisjes in de slaapkamer maar dat is wel lekker met slapen straks.quote:
Ze vlogen ook wel erg laag moet ik zeggenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Op Flightradar is geen formatie te zien, dus ik weet het niet.
nu ja. Maar nu boeit het niet meer. Nu gaan we slapenquote:
Ja dan is het echt wel lekker.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nu ja. Maar nu boeit het niet meer. Nu gaan we slapen
Pirouettes draaien op het krakende ijs ben ik goed in, sierlijke zwaan dat ik er bent.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las ergens dat we ons moeten voorbereiden op een horror-winter.
Eerst zien, dan geloven![]()
Maar wel leuk als we kunnen schaatsen op natuurijs
Zo sierlijk als een Chinook jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pirouettes draaien op het krakende ijs ben ik goed in, sierlijke zwaan dat ik er bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |