Geen idee. Hoe laat precies? Ik kan net niet goed zien wat voor types het waren. Het lijken me een soort ultralights.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:40 schreef LTVDK het volgende:
@:Recce, weet jij waarom er vliegtuigjes in formatie overvlogen vanochtend?
[ afbeelding ]
Heel leuk, maar dat PostNL-punt gaat over vijf minuten dicht.quote:Pakket gaat naar een PostNL-punt
We bezorgen je pakket vandaag.
En dan is het een pakketpunt die de rest van de week alleen open is wanneer jij moet werken, en dan gaat ie zaterdag meteen al retour dus dan kun je het helemaal niet meer ophalenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Heel leuk, maar dat PostNL-punt gaat over vijf minuten dicht.
Het is kattenvoer. Arme Luna.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan is het een pakketpunt die de rest van de week alleen open is wanneer jij moet werken, en dan gaat ie zaterdag meteen al retour dus dan kun je het helemaal niet meer ophalen![]()
Wat lekkers om te etenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb echt even iets nodig om blij van te worden. Want dit gaat niet goed zo.
Even je travelsnacks teruglezen??quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb echt even iets nodig om blij van te worden. Want dit gaat niet goed zo.
Daarvoor moet je ook naar de Eftelingquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet mezelf ook motiveren om mijn python-cursus af te maken. Heb even iets meer basiskennis nodig om wat kunstjes voor data visualisatie te doen.
Voor testautomatisering?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet mezelf ook motiveren om mijn python-cursus af te maken. Heb even iets meer basiskennis nodig om wat kunstjes voor data visualisatie te doen.
Go Backhead.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Čn dan staat Go Ahead ook nog achter. Thuis.
Proost maatquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
fuck off met je 16 graden godverdomme![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |