Geen idee. Hoe laat precies? Ik kan net niet goed zien wat voor types het waren. Het lijken me een soort ultralights.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:40 schreef LTVDK het volgende:
@:Recce, weet jij waarom er vliegtuigjes in formatie overvlogen vanochtend?
[ afbeelding ]
Heel leuk, maar dat PostNL-punt gaat over vijf minuten dicht.quote:Pakket gaat naar een PostNL-punt
We bezorgen je pakket vandaag.
En dan is het een pakketpunt die de rest van de week alleen open is wanneer jij moet werken, en dan gaat ie zaterdag meteen al retour dus dan kun je het helemaal niet meer ophalenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Heel leuk, maar dat PostNL-punt gaat over vijf minuten dicht.
Het is kattenvoer. Arme Luna.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan is het een pakketpunt die de rest van de week alleen open is wanneer jij moet werken, en dan gaat ie zaterdag meteen al retour dus dan kun je het helemaal niet meer ophalen![]()
Wat lekkers om te etenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb echt even iets nodig om blij van te worden. Want dit gaat niet goed zo.
Even je travelsnacks teruglezen??quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb echt even iets nodig om blij van te worden. Want dit gaat niet goed zo.
Daarvoor moet je ook naar de Eftelingquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet mezelf ook motiveren om mijn python-cursus af te maken. Heb even iets meer basiskennis nodig om wat kunstjes voor data visualisatie te doen.
Voor testautomatisering?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet mezelf ook motiveren om mijn python-cursus af te maken. Heb even iets meer basiskennis nodig om wat kunstjes voor data visualisatie te doen.
Go Backhead.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Čn dan staat Go Ahead ook nog achter. Thuis.
Proost maatquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
fuck off met je 16 graden godverdomme![]()
[ afbeelding ]
was het 16 graden? ik loop in tshirt en korte broek rondquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
fuck off met je 16 graden godverdomme![]()
[ afbeelding ]
Good for youquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:08 schreef mschol het volgende:
[..]
was het 16 graden? ik loop in tshirt en korte broek rond
en proost
Fijn zo pa.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een nieuwe broek gekocht. Maat 40. Zegt m'n vader want die was mee "Jezus maat 40, dan ben je dik! Ik heb 30!'
Thanks pap!
is vast een totaal onvergelijkbaar maatsysteem. Er zijn ongeveer 328.000 verschillende kledingmaatsystemen in de wereld.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fijn zo pa.![]()
Maar 30 is wel erg dun.
vast niet hetzelfde merkquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een nieuwe broek gekocht. Maat 40. Zegt m'n vader want die was mee "Jezus maat 40, dan ben je dik! Ik heb 30!'
Thanks pap!
Die broek van 40 is een gewone maat, qua broek heb ik ook een 30 en een 32 liggen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is vast een totaal onvergelijkbaar maatsysteem. Er zijn ongeveer 328.000 verschillende kledingmaatsystemen in de wereld.
Mijn broek is zo groot, die heeft twee matenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die broek van 40 is een gewone maat, qua broek heb ik ook een 30 en een 32 liggen.
Ja maar je kat heeft niks te vreten. Priorities.quote:
Lengte heb ik 32 of 34quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn broek is zo groot, die heeft twee maten![]()
Een lengte en een breedtemaat.
Beetje net zoals aardbolcoördinaten. Speciaal voor mensen met een eigen zwaartekrachtsveld, zoals ik
Sowieso zijn maten voor mannen- en vrouwenbroeken ook niet aan elkaar gelijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is vast een totaal onvergelijkbaar maatsysteem. Er zijn ongeveer 328.000 verschillende kledingmaatsystemen in de wereld.
Mijnes is 48 32 maar ik weet niet welke lengte en welke breedte is.quote:
Lengte zal wel 32 zijn. Lengte 48 bestaat niet of je bent 2,5e meter lang.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijnes is 48 32 maar ik weet niet welke lengte en welke breedte is.
Dan gooien we het er maar op dat jouw L32 de mijne niet isquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lengte zal wel 32 zijn. Lengte 48 bestaat niet of je bent 2,5e meter lang.
Ik heb lange benen hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan gooien we het er maar op dat jouw L32 de mijne niet is
Sheba was in de aanbieding, maar ze moet eigenlijk dieetvoer. Nu krijgt ze vast weer blaasontsteking. Kut PostNL.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar je kat heeft niks te vreten. Priorities.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |