Don't forget to pass by the coffeeshop on your way homequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:00 schreef LTVDK het volgende:
Dit was de officiële campagne van Limburg vorig jaar
[ afbeelding ]
lekker op tijdquote:
Ja, dat is mijn middelste naamquote:
Krijg je een boetequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je een caaf een hamster noemt worden de caviamevrouwtjes hier boos hoor
Oh, is de man in je berging weer losgebroken?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom aan op het losloopveldje. Meneer doet een plasje en gaat liggen. Na 5 min denk nou dan kunnen we ook wel weggaan. Gaat hij ineens rennen en dol doen.
Gekkerd is het ook.
We gaan zo nog even naar de bouwmarkt, want ik heb karabijnhaken nodig.
Lekker door de bouwmarkt lopen stempelen met een hont die eerst in zijn eigen pis heeft liggen rollen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom aan op het losloopveldje. Meneer doet een plasje en gaat liggen. Na 5 min denk nou dan kunnen we ook wel weggaan. Gaat hij ineens rennen en dol doen.
Gekkerd is het ook.
We gaan zo nog even naar de bouwmarkt, want ik heb karabijnhaken nodig.
Op de altijd zo lekker rustige zaterdag in de bouwmarktquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker door de bouwmarkt lopen stempelen met een hont die eerst in zijn eigen pis heeft liggen rollen.
Man in de berging? Oh fuck die is er ook nog ja. Straks maar even kijken of hij nog leeftquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, is de man in je berging weer losgebroken?
Je hebt een raar beeld van honden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker door de bouwmarkt lopen stempelen met een hont die eerst in zijn eigen pis heeft liggen rollen.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Karabijnhaken zijn voor mezelf. Handig om bepaalde onderdelen zoals sleutels en poepzakhouder aan dingen vast te maken
quote:
Lees: Ik heb een vrij accuraat beeld van honden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt een raar beeld van honden.
Mijn hond rolt niet door zijn eigen pis. Wel door de poep van een heleboel andere diersoorten
Zellufquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lees: Ik heb een vrij accuraat beeld van honden.
Honden zijn smerig. Honden zijn achterlijk. En honden zijn kut.
quote:
De moffenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:40 schreef LTVDK het volgende:
@:Recce, weet jij waarom er vliegtuigjes in formatie overvlogen vanochtend?
[ afbeelding ]
Je zou toch denken dat ze tegenwoordig wel wat moderners hebbenquote:
Welke omgeving?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze tegenwoordig wel wat moderners hebben
4EBEquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn middelste naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |