HEH?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik let nooit zo op de spelling van US, want dat is ook een soort van zelfbescherming
Betekent dit dat je mijn posts überhaupt niet leest?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik let nooit zo op de spelling van US, want dat is ook een soort van zelfbescherming
?HEHquote:
Even tellen, bzt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel... enkels heb jij?
Nee, bij jou quote ik gewoon op goed geluk en tik ik gewoon maar iets.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Betekent dit dat je mijn posts überhaupt niet leest?
Ik heb er nog maar 1, die ander is van de week besprongen door een bloeddorstige stoeprandquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel... enkels heb jij?
Ik denk over elk woordje minimaal een kwartier na.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, bij jou quote ik gewoon op goed geluk en tik ik gewoon maar iets.
WHIEEEEEPquote:
Is je been geamputeerd of hoe moet ik dat zien?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar 1, die ander is van de week besprongen door een bloeddorstige stoeprand
Ahja gewoon wat willekeurigs brabbelen en dan komt het meestalnwel goedquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, bij jou quote ik gewoon op goed geluk en tik ik gewoon maar iets.
Maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk over elk woordje minimaal een kwartier na.
Ja, dat is wel een verschil met een broekje.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm
Je kan altiid weer opnieuw beginnen
Worstenbroodje.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja gewoon wat willekeurigs brabbelen en dan komt het meestalnwel goed
Met lopen of staan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:19 schreef UitStraling het volgende:
Een been maar, lijkt me echt kut met schaatsen, en eten.
Ja, er landde meteen een snackheli met een @bitterbal in de aanslag.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is je been geamputeerd of hoe moet ik dat zien?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:19 schreef UitStraling het volgende:
Een been maar, lijkt me echt kut met schaatsen, en eten.
Nee dat komt wel goedquote:
Dat je ergens snel heen wil rennen maar dat gaat niet want je hebt maar een been, maar dat je dat dan vergeten bent eventjes en dat je dan op je tanden valt.quote:
En dan tegelijkertijd op je handen staan.quote:
Je gewoon laten vallen... je niet op vangen met je handen (die je wel hebt), maar gewoon op je tanden vallen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je ergens snel heen wil rennen maar dat gaat niet want je hebt maar een been, maar dat je dat dan vergeten bent eventjes en dat je dan op je tanden valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |