Opmerkelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs geen Bob Marley of wietgeur geroken.
Nee nee, het dorp bleef gespaard tijdens de Sint Elizabethsvloed omdat het juist niet onder zeeniveau ligt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een vrij ironische naam voor een dorp onder zeeniveau
Nee enk eerder een soort padelba, dat is helemaal hip tegenwoordig, net als iklquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Identificeer jij jezelf als volleybal?
quote:
Die zijn blij dat ze de oversteek vanuit Afrika overleefd hebben.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:12 schreef UitStraling het volgende:
Vandaag geen kroeshaar gezien of ouwe knoflook geroken, allochtonen lijken wel doodsbang voor boten
Gaat het?quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee enk eerder een soort padelba, dat is helemaal hip tegenwoordig, net als ikl
dobbernegersquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zijn blij dat ze de oversteek vanuit Afrika overleefd hebben.
Die krijgen misschien idd een soort PTSS aanvalquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ik heb hier nog nooit van gehoord.
Ja die 3 huisjes in het centrum, driekwart van dat dorp is pas na de Tweede Wereldoorlog gebouwdquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee nee, het dorp bleef gespaard tijdens de Sint Elizabethsvloed omdat het juist niet onder zeeniveau ligt.
Of ze waren allemaal achter blonde meisjes aan het aanrennen in het donker.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien toen wel, maar dat ik de info vergeten benquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Dan heb je niet opgelet tijdens de rondleiding.
Die heeft er voor gezorgd dat ik nu in Brabant ipv Zuid-Holland woonquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ik heb hier nog nooit van gehoord.
We zijn allemaal na de Tweede Wereldoorlog gebouwd.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die 3 huisjes in het centrum, driekwart van dat dorp is pas na de Tweede Wereldoorlog gebouwd
Braboooooooooquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft er voor gezorgd dat ik nu in Brabant ipv Zuid-Holland woon
Nee, bedtijd denk ikquote:
Van sommigen hier, weet ik het zo net nog nietquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We zijn allemaal na de Tweede Wereldoorlog gebouwd.
Oke doeiquote:
Kijk je nu als Ylvi?quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien toen wel, maar dat ik de info vergeten ben![]()
Wie zijn jullie ook alweer?
Ik dacht dat ik altijd al zo keekquote:
Nee hoor, ik ga al een tijdje langer meequote:Op zondag 24 augustus 2025 00:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We zijn allemaal na de Tweede Wereldoorlog gebouwd.
Rimpelhuidjes.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van sommigen hier, weet ik het zo net nog niet
#oudezielen
Je ziet er wat jonger uit voor je leeftijd.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga al een tijdje langer mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |