Ja, dat weet niemandquote:
Helmond de gekstuuuuhhhquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De moslimwereld werkt inmiddels als een rode lap op Helmondse Eddy.
Ok keukenkastkopperquote:
Raar snorretje van kroeshaar.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Half Afrika heeft een gek Duits accent.
Ja en morgen vast ook nog welquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent wel lekker bezig vanavond he
ik dacht dat ie in Dordrecht woonde maar daar zijn echt wel meer restaurantsquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat weet niemand
Ik wist het, maar ik ben het alweer vergeten
Dat restaurant is opgericht door de ouders van een klasgenoot.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is gewoon de letterlijke vertalingJa ook wel vanuit het Engels en niet vanuit het Chinees, maar toch
Kom vechtenquote:
Ja, het is niet Dordrechtquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht dat ie in Dordrecht woonde maar daar zijn echt wel meer restaurants
Dorp waar ik opgegroeid ben.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu moet ik daar ook niet teveel rondhangenquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De moslimwereld werkt inmiddels als een rode lap op Helmondse Eddy.
3quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:12 schreef UitStraling het volgende:
Vandaag geen kroeshaar gezien of ouwe knoflook geroken, allochtonen lijken wel doodsbang voor boten
Met een vrij ironische naam voor een dorp onder zeeniveauquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dorp waar ik opgegroeid ben.
hey die zie ik hier ook regelmatigquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]!
En 3 turken op een snorfiets.
(Dat is het eerste wat ik zag toen ik voor het eerst in Dordrecht was)
We hebben gewoon dezelfde 3 Turken gezienquote:
Dus misschien ben ik wel geserveerd door jouw oud-klasgenoot?quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat restaurant is opgericht door de ouders van een klasgenoot.
Identificeer jij jezelf als volleybal?quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus misschien ben ik wel geserveerd door jouw oud-klasgenoot?
Zal wel even een keukenkastdeurtje losschroeven om mee te nemenquote:
Gaat lekker bij PostNL.quote:Pakket gaat naar een PostNL-punt
We hebben je pakket gisteren bezorgd.
Zending is gesorteerd Laatste update: 23 augustus om 10:59 uur
Neem je kraan ook mee, anders.. of gewoon heel je keukenquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel even een keukenkastdeurtje losschroeven om mee te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |