Eentje rechts kauwen, de andere links.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan eentje met pepersaus en eentje met champignonroomsaus
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eentje rechts kauwen, de andere links.
Oh nou..quote:
En dan proberen om ze in z'n geheel naar binnen te stouwen, zodat je net lijkt op een eekhoorn die speed op heeft.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eentje rechts kauwen, de andere links.
Ja zin in toch wel weer.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En dan ook groene gegrilde asperges met een bergje parmezaanse kaas, wel graag zonder Engelbewaarder
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nou..
Dat ontbijt zag er wel lekker uit eigenlijk, maar dat moet je met twee personen bestellen
quote:Beginnen met prosecco ¤ 6,50 pp
Ja same, alleen moet je daarvoor wel maanden van te voren reserverenquote:
Ik wil helemaal geen proseccoquote:
Iedereen wil lekker meezingen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja same, alleen moet je daarvoor wel maanden van te voren reserveren![]()
Kwaliteit komt met een prijs, i quess
IK WEEEEET NUUUUUUUUUquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen wil lekker meezingen.
Nee dat zijn toch helemaal geen ontbijt itemsquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen prosecco
En ook geen zalm
Eehmquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IK WEEEEET NUUUUUUUUU
LAAAT DE ZON IN JE HART
JIJ
KRIJGT
DIE
LACH
NIET
VAN
MIJN
GEZICHT
AL
ZOU
JE
DAT
WILLEN
(ofzo)
Croissantje en eitje met spek welquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat zijn toch helemaal geen ontbijt items
Ja, doe je mee?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is het tijd om te zingen hier?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Croissantje en eitje met spek wel
* pinkt traantje weg van trots.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IK WEEEEET NUUUUUUUUU
LAAAT DE ZON IN JE HART
JIJ
KRIJGT
DIE
LACH
NIET
VAN
MIJN
GEZICHT
AL
ZOU
JE
DAT
WILLEN
(ofzo)
Wil je dit morgen horen?quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja gewoon wat willekeurigs brabbelen en dan komt het meestalnwel goed
Zie, wel een goed idee he ?quote:
4E heeft een paar keer d'r hoofd tegen een keukenkastdeurtje geslagen en nu begint ze steeds vreemdere dingen te zeggenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is het tijd om te zingen hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |