Waar gaat de reis naartoe?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Me 3
Nu alleen het minst leuke van de vakantie: lang rijden..
Ja want anders moeten we zo vroeg op bed en is het weekend snel voorbij.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:45 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jij komt terug en iedereen gaat gelijk weg.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:45 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Deze SC is keihard. Maar dat trekt ons ook allemaal juist heel erg, denk ikquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:45 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zwitserland en Duitsland. Vandaag randje Zwitserland beland, daar beginnen we (vlakbij Basel)quote:
Let op de paarse koeien en dat je je brood niet verliest bij de kaasfonduequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zwitserland en Duitsland. Vandaag randje Zwitserland beland, daar beginnen we (vlakbij Basel)
Veel plezier.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zwitserland en Duitsland. Vandaag randje Zwitserland beland, daar beginnen we (vlakbij Basel)
Nog een fles?quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:09 schreef NailQueen het volgende:
* opent nog een fles wijn
[ afbeelding ]
Dat werd wel eens tijd jaquote:Op zondag 31 augustus 2025 00:09 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ach ja, je hebt vakantie meid. Geniet ervan!quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:09 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wat tofquote:Op zondag 31 augustus 2025 07:23 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik word in november 40 en mijn man is in april 40 geworden dus hadden we gisteren een feestje samen (soort van ertussenin). En ik heb als cadeau een tripje Phantasialand gekregen, waarbij we in een hotel slapen wat midden in een achtbaan zit.#zinin
Oeh vet.quote:Op zondag 31 augustus 2025 07:23 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik word in november 40 en mijn man is in april 40 geworden dus hadden we gisteren een feestje samen (soort van ertussenin). En ik heb als cadeau een tripje Phantasialand gekregen, waarbij we in een hotel slapen wat midden in een achtbaan zit.#zinin
Vetquote:Op zondag 31 augustus 2025 07:23 schreef egeltje1985 het volgende:
Jaa die ja. Ik was al een tijdje subtiele hints aan t geven dat ik daar een keer naartoe wilde.quote:
Ik weet niet hoe die dinnershow is, maar dit is wel de uitgelezen kans daarvoorquote:Op zondag 31 augustus 2025 11:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa die ja. Ik was al een tijdje subtiele hints aan t geven dat ik daar een keer naartoe wilde.Zo tof die steampunk vibe. We twijfelen nog even over een dinnershow die ze er ook hebben.
Houden we ook van keihard?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Deze SC is keihard. Maar dat trekt ons ook allemaal juist heel erg, denk ikWij zijn allemaal hele harde mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |