Jaa, hopen dat we ons geld terugkrijgen. We gingen met z'n zessen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat jammer! Hoorde het op de radio vanmiddag.
hoop het ookquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa, hopen dat we ons geld terugkrijgen. We gingen met z'n zessen.
Haha ja erover nadenken is stukken goedkoper. Ik ben al een keer geweest ook, met een vriendin van me. Een vriend van haar was muzikant bij de musical. Dus die zit nu ook weer zonder werk...quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoop het ook
Wij zaten laatst te denken om daar eens heen te gaanWel goedkoper. Wel jammer.
That sucks big timequote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha ja erover nadenken is stukken goedkoper. Ik ben al een keer geweest ook, met een vriendin van me. Een vriend van haar was muzikant bij de musical. Dus die zit nu ook weer zonder werk...
Ja is in die wereld op zich nog wel redelijk normaal. Maar natuurlijk niet zoals nu. T was verlengd, kaartverkoop ging goed, dus dan verwacht je niet dat t ineens stopt.quote:
Oeh ken t niet, zal eens luisteren.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:15 schreef BillDauterive het volgende:
@:Egeltje1985, https://www.rotown.nl/agenda/preoccupations-2/
Ik vind het oprecht jammer dat ik dan in het buitenland ben. Geweldige band en geweldige zaal.
Goeiequote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oeh ken t niet, zal eens luisteren.
Hoe ging het gesprek?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:08 schreef Troel het volgende:
Ik was overigens al keurig vijf minuten vóór de afspraak ingelogd.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:34 schreef Arizona het volgende:
Lees nu net dat er nóg meer vrouwen de dupe zijn van het datalek van het bevolkingsonderzoek. Ik ga er maar vanuit dat we dus allemaal, alle deelnemers, de sjaak zijn
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:42 schreef Troel het volgende:
Datalek bevolkingsonderzoek blijkt nog groter: zeker 700.000 vrouwen getroffen - https://nos.nl/l/2580325
Ga er maar vanuit dat er van iedereen de gegevens zijn gehacktquote:In totaal gaat het om 941.000 vrouwen die sinds 2017 meededen aan het bevolkingsonderzoek naar baarmoederhalskanker. Voor 226.000 vrouwen is niet vastgesteld dat hun gegevens zijn gestolen, maar de vrees is van wel.
Ik wacht de brief half september wel af.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ga er maar vanuit dat er van iedereen de gegevens zijn gehackt![]()
Er zijn twee advocatenbureaus die gaan onderzoeken of we recht hebben op een schadevergoeding. Ik verwacht er niet veel van maar het is het proberen waard
https://radar.avrotros.nl(...)een-massaclaim-61815
Ja als ik dit zo lees eigenlijk iedereen die een uitstrijkje heeft laten maken. Want je doet het om de 5 jaar, en 2017 tot met 2025 is een periode van 8 jaarquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Er zijn twee advocatenbureaus die gaan onderzoeken of we recht hebben op een schadevergoeding. Ik verwacht er niet veel van maar het is het proberen waard
Ik heb 1 keer zo'n onderzoek gedaan bij de huisarts, maar die eendenbek ding was te pijnlijk. Dus ik heb geen uitstrijkje en daarna niet meer gedaan vanwege medische sores. Dus ik denk dat ik de dans ontspring.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:34 schreef Arizona het volgende:
Lees nu net dat er nóg meer vrouwen de dupe zijn van het datalek van het bevolkingsonderzoek. Ik ga er maar vanuit dat we dus allemaal, alle deelnemers, de sjaak zijn
Ben benieuwd of er nog recht is op extra schade vergoeding als ze misbruik maken van je gegevens en je daardoor geld verliest, volgens mij hoeft je dan niet eens op een verkeerd linkjes te drukken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wacht de brief half september wel af.
Het is zuur voor ons allen, maar inhoudelijk doe je er helemaal niks meer aan. Ja, alert blijven, maar dat ben ik toch al.
Op zicht zijn deze schadeclaims goed, want kan je de vraag stellen waarom heeft een lab bsn nodig en dat ze hun security beter op orde moeten hebben met zulke persoonlijke gegevens.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Met de combi bsn en naw gegevens kunnen ze leningen afsluiten op jouw naam.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er nog recht is op extra schade vergoeding als ze misbruik maken van je gegevens en je daardoor geld verliest, volgens mij hoeft je dan niet eens op een verkeerd linkjes te drukken.
Dat soort ongein bedoel ik dus. Zal je maar gebeuren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met de combi bsn en naw gegevens kunnen ze leningen afsluiten op jouw naam.
Het is sowieso apart dat persoonlijke, fiscale, financiele- en gezondheidsgegevens via eenzelfde code aan jou gekoppeld zijn. Wel lekker makkelijk maar zeker tegenwoordig zo risicovol.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat soort ongein bedoel ik dus. Zal je maar gebeuren.
Omdat bij medische zaken verplicht dat bsn vermeld moet worden...quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
Daarom ben ik benieuwd waarom een lab een bsn nodig heeft. Ze voeren alleen de tests uit en geven dat door aan bevolkingsonderzoek Nederland. Die mag verder uitzoeken dat de uitslag bij de juiste persoon hoort.
Zal wel een moeilijk verhaal worden juist vanwege de enorme hoeveelheid vrouwen die zich dan aansluiten bij zo'n claim. Het geld om dat allemaal uit te betalen zal voor dat bedrijf ook niet oneindig zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb eerlijk gezegd ook liever dat ze dat geld besteden aan een veiliger systeem…quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal wel een moeilijk verhaal worden juist vanwege de enorme hoeveelheid vrouwen die zich dan aansluiten bij zo'n claim. Het geld om dat allemaal uit te betalen zal voor dat bedrijf ook niet oneindig zijn.
Als het werkelijk bijna een miljoen getroffenen zijn ben je bij een beetje schadevergoeding al honderden miljoenen euro's kwijt. Dat gaan ze nooit hebben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal wel een moeilijk verhaal worden juist vanwege de enorme hoeveelheid vrouwen die zich dan aansluiten bij zo'n claim. Het geld om dat allemaal uit te betalen zal voor dat bedrijf ook niet oneindig zijn.
Dat is waar. Maar ik vind het al fijn dat een bureau dit heel serieus neemt en hier de moeite voor neemt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:58 schreef Strani het volgende:
[..]
En op 10 oktober is dat samen met mij en nailqueen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:39 schreef H_T het volgende:
Liefhebbers kunnen op 10 oktober naar Erika Vikman en op 12 oktober naar Tommy Cash
En volgende week maandag (8 september) Go-Jo in Utrecht!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:39 schreef H_T het volgende:
Liefhebbers kunnen op 10 oktober naar Erika Vikman en op 12 oktober naar Tommy Cash
Hulde!!!quote:
Welkom (bijna) thuisquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer geland in Brussel en intussen ook onze baggage alweer in handen.
Ik zal even zwaaienquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jij komt terug en iedereen gaat gelijk weg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet het nog een week met hem uithoudenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:45 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jij komt terug en iedereen gaat gelijk weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |