En wie is daar dan de snackbar, gij of die Sevillinees?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik woon overigens ongeveer net zo ver van Sevilla als jij van Parijs
Nog heel even!! Dit hou je vol!!quote:
Lekker vooruitzichtquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nog heel even!! Dit hou je vol!!
Wij hebben zojuist Zuid-Limburg geboekt. Over 13 nachtjes slapen gaan we
Weekje naar een bungalowpark (in het Heuvelland) We willen veel wandelen, o.a. in de Voerstreek en een dagje Ardennen. Verder misschien naar de thermen in Valkenburg of Aachen. Uitkijktoren op het drielandenpunt weer eens op. En verder zien we het welquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lekker vooruitzicht![]()
Wat ga je doen en waar?
Met een week heb je in elk geval ruim de tijd. Hopelijk helpt het weer mee. Die Thermen zijn ook wel een goed idee. Al ken ik alleen die in Aachen, waar we in een wat grijzer verleden een paar keer zijn geweest. Die is erg mooi, en we hebben er toen ook een massage bijgeboekt, ook een aanraderquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Weekje naar een bungalowpark (in het Heuvelland) We willen veel wandelen, o.a. in de Voerstreek en een dagje Ardennen. Verder misschien naar de thermen in Valkenburg of Aachen. Uitkijktoren op het drielandenpunt weer eens op. En verder zien we het wel
Ja, lekker ruim de tijd om hopelijk ook te ontspannen, daar ben ik erg aan toe door alle werkstress van de laatste maandeb.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met een week heb je in elk geval ruim de tijd. Hopelijk helpt het weer mee. Die Thermen zijn ook wel een goed idee. Al ken ik alleen die in Aachen, waar we in een wat grijzer verleden een paar keer zijn geweest. Die is erg mooi, en we hebben er toen ook een massage bijgeboekt, ook een aanrader
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, lekker ruim de tijd om hopelijk ook te ontspannen, daar ben ik erg aan toe door alle werkstress van de laatste maandeb.
We hopen inderdaad op grotendeels droog weer![]()
Temperatuur maakt me niet uit, maar de hele week regen is waardeloos.
We kunnen gelukkig kosteloos annuleren tot de dag van vertrek, mochten de voorspellingen echt bar en boos zijn.Dat is wel handig inderdaad. Zelfs bij iets minder weer kan je natuurlijk nog wel het één en ander, want de regio is best gevarieerd. Maar die landschappen zien er toch net even wat charmanter uit in een zonnige lucht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ik moest weer eens googlenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een spiral puzzel af.
Makkelijkste doolhofpuzzel ooit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een spiral puzzel af.
Ik vond het wel leuk om tot de oplossing te komen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 04:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Makkelijkste doolhofpuzzel ooit.
Wat leuk! Hoe heet ze?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer redelijk uitgebreid ontbeten, zodat we de lunch kunnen overslaan.
Net bij een bakkerij nog wel wat lekkers gehaald voor straks.
In Frankrijk zou het (e)Clair of Madeleine ofzo zijnquote:
Ik had een broodje met plakjes gekookt ei, sla en mayo als lunchquote:
Bij Luctor thuis Bolus of Boterbabbelaar, dus dan zou dat beter zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:25 schreef Troel het volgende:
[..]
In Frankrijk zou het (e)Clair of Madeleine ofzo zijn
Mooi zo! Heb je verder nog iets gekocht?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had een broodje met plakjes gekookt ei, sla en mayo als lunch![]()
We waren shoppen en ik had nog niet heel veel honger toen we gingen lunchen, dus daarom een klein simpel broodje gekozen. En hij was lekker!
Kadootjes voor een bijna jarigequote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Mooi zo! Heb je verder nog iets gekocht?
Oh ja, dat moet je zeker niet posten hier. Straks weet Meke al wat ze krijgtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door NailQueen op 27-08-2025 17:46:24 ]
Ja precies! Zou zonde zijn als ze al weet dat zequote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet je zeker niet posten hier. Straks weet Meke al wat ze krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.krijgt!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja precies! Zou zonde zijn als ze al weet dat zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.krijgt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Oh wat stomquote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:26 schreef egeltje1985 het volgende:
https://www.ad.nl/show/di(...)per-direct~a7943831/
Laat ik hier nu kaartjes voor hebben...
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:26 schreef egeltje1985 het volgende:
Papa pia?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wat stomMisschien kunnen ze nog doorgaan met licht aangepaste liedjes. Als iedereen het een beetje stilhoudt moet het kunnen.
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:40 schreef NailQueen het volgende:
@:GeorgeM maar even in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]Ik word aardig zenuwachtig van alle nieuwskoppen maar hier had ik wat aan. Het is misschien een schrale troost maar het is tenminste wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En? Heb je al wat Bitcoins te pakken?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag staat een flinke reis op het programma. Helemaal van west naar oost. Drie uur met de auto. Onderweg zullen we een paar stops maken. De eerste stop is de mining experience.
Nee, ander soort mining.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En? Heb je al wat Bitcoins te pakken?
Zoals die meeuwen uit Finding Nemo?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ander soort mining.
Ja, zoiets.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Zoals die meeuwen uit Finding Nemo?
Heeft dat nog doorgezet? Hier drupte het even, maar dat was gelukkig snel weer overquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:21 schreef NailQueen het volgende:
Opeens is het thunder and lighting its getting exciting hier
Sergey ging even te keer maar was ook weer bliksemsnel weg. Tot zover code geel.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Heeft dat nog doorgezet? Hier drupte het even, maar dat was gelukkig snel weer over
Wie is die ene ook alweer?quote:
Victor Reinier?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wie is die ene ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Victor Reinier?Nee, die linker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Wat jammer! Hoorde het op de radio vanmiddag.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:26 schreef egeltje1985 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |