SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Ja zoiets..quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Emmer Compascuum is zo'n beetje het einde van de wereld, lijkt me.
Pennywisewafelquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, nu echt de Poolse pennywafel.
Uit het riool.quote:
Gaat snel zo iets hequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:00 schreef CherryLips het volgende:
Krijg meteen reclame op Instagram over musea in de Achterhoek.
Eerst maar eens de grondwet aanpassen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:20 schreef Karzai het volgende:
eerst maar eens een paar miljoen nutteloze ambtenaren afvoeren die teveel kosten voor wat ze opbrengen
dan zijn we al en heel eind op weg
Ja kwam pas nog met mn zwarte suzuki aanrijden. Beetje slordig geparkeerd hihahoquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:22 schreef CherryLips het volgende:
Paleis 't Loo is ook leuk trouwens.
Blinde.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kwam pas nog met mn zwarte suzuki aanrijden. Beetje slordig geparkeerd hihaho
kon je daar een beetje gerrien op een sjiek toiletquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:22 schreef CherryLips het volgende:
Paleis 't Loo is ook leuk trouwens.
quote:
Typisch Iers gegeten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Typisch Iers gegeten.Heb je nou al in een pub gezeten met live muziek en Molly Malone en The Irish Rover meegezongen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
[..]
Typisch Iers gegeten.Spice bag godenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een hooiwagen of een trilspin? Dat is wel een belangrijk verschil!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:37 schreef Nattekat het volgende:
Loopt op eens een hooiwagen van achter m'n monitor langzaam omhoog op de muur. Schrok me de tyfus
[..]
Typisch Iers gegeten.Hopelijk is de wc dichtbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nee, nog niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je nou al in een pub gezeten met live muziek en Molly Malone en The Irish Rover meegezongen?
Wat doe je dan in Ierland?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Maar wij zijn alledrie ook niet echt pubgangers.
Een pub bezoeken zou me wel leuk lijken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Maar wij zijn alledrie ook niet echt pubgangers.
even vangen en buiten zetten dusquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga hem uit z'n lijden verlossen, die heeft heel lang in mijn gang gechilld.
Is geweldig in Ierlandquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een pub bezoeken zou me wel leuk lijken.
Oh, uh, hm.... nu is het te laatquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Een hooiwagen of een trilspin? Dat is wel een belangrijk verschil!
Een hooiwagen is ook geen spin.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, uh, hm.... nu is het te laat
quote:Sinds zomer 2008 wordt er in Noordwest- en Centraal-Europa melding gemaakt van een sterke toename van zogenaamde reuzenhooiwagens, een nog niet geïdentificeerde soort uit het geslacht Leiobunum. De eerste meldingen van deze soort kwamen uit 2004, in de buurt van het Nederlandse Nijmegen.
Met poten tot negen centimeter lang is hij ongeveer een derde groter dan de inheemse hooiwagen en verder onderscheidt hij zich door een lichte metaalgroene glans. Ook heeft hij een sterkere sociale samenhang: overdag kruipen tientallen tot honderden hooiwagens samen om zich te beschermen tegen vijanden. 's Nachts gaan ze allemaal weer individueel op jacht.
Waarschijnlijk zijn de reuzenhooiwagens via internationale handel in Nederland terechtgekomen en hebben ze zich daarvandaan verspreid naar Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Voor de mens is ook deze hooiwagensoort ongevaarlijk, maar andere dieren (zoals inheemse hooiwagens) zouden potentieel verdrongen kunnen worden en zelfs potentieel uitsterven.[3]
Sterktequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:10 schreef Recce het volgende:
[..]
HARARHHRHRRRABOUAHRHAHAHAHASOOHAIIDAAAA.
Als ze nou gewoon de larven van de Aziatische hoornaar eten is er niets aan de hand.quote:
dat ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In het restaurant lukte het uploaden niet, maar intussen in het hotel is het wel gelukt.[ afbeelding ][ afbeelding ]
Oehquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In het restaurant lukte het uploaden niet, maar intussen in het hotel is het wel gelukt.[ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar wie gaat dan die hooiwagens opeten? Als we niet uitkijken, lopen er straks Siberische tijgers op de Veluwe.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon de larven van de Aziatische hoornaar eten is er niets aan de hand.
daar hebben we "de mens" voor om te zorgen dat die wel afgeschoten wordenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar wie gaat dan die hooiwagens opeten? Als we niet uitkijken, lopen er straks Siberische tijgers op de Veluwe.
Tijgersquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar wie gaat dan die hooiwagens opeten? Als we niet uitkijken, lopen er straks Siberische tijgers op de Veluwe.
er was een TT over marmotten, o nee, Cavia's...quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is Irma weer in het nieuws oid??
Oh...quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
er was een TT over marmotten, o nee, Cavia's...
dat zijn geen hamsters
Âmbar maakt allemaal korte metten met zequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
er was een TT over marmotten, o nee, Cavia's...
dat zijn geen hamsters
Dan moeten we ondertussen wel een kabinet hebben dat kan regelen dat dat mag. Ik denk dat de kans daarop niet heel groot is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:20 schreef mschol het volgende:
[..]
daar hebben we "de mens" voor om te zorgen dat die wel afgeschoten worden
Niemand. Anders worden de hoornaars niet meer opgegeten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:18 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Âmbar maakt allemaal korte metten met ze
Nom nom!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
mogen... dat impliceert dat ze erop kunnen controlerenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moeten we ondertussen wel een kabinet hebben dat kan regelen dat dat mag. Ik denk dat de kans daarop niet heel groot is.
Ja, zo krijg je dus een heel nieuw ecosysteem en uiteindelijk Siberische tijgers, nijlpaarden en anaconda's.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niemand. Anders worden de hoornaars niet meer opgegeten.
Waarom vind je die nieuwe IC’s niet fijn eigenlijk?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
mogen... dat impliceert dat ze erop kunnen controleren
Dat loopt allemaal gewoon door natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
mogen... dat impliceert dat ze erop kunnen controleren
klinisch, geen prullenbakken, stoelen vind ik ook niet fijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom vind je die nieuwe IC’s niet fijn eigenlijk?
En dinosauriërs!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zo krijg je dus een heel nieuw ecosysteem en uiteindelijk Siberische tijgers, nijlpaarden en anaconda's.
Mja, de prullenbakken zitten op het balkon. Ik werd vooral gek van alle deurtjes en opstapjes toen ik met mijn koffer een plekje probeerde te vindenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:29 schreef mschol het volgende:
[..]
klinisch, geen prullenbakken, stoelen vind ik ook niet fijn
Het kabinet is een zwart gat wat geld opzuigt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Einde van de wereld? Door het kabinet? Of gaan we allemaal opgezogen worden door een zwarte gat
Ik ben wel eens op de Veluwe geweestquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Supquote:
West-Friese tijger?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op de Veluwe geweest
Ik wel vaker dan wel eensquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja leuk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zo krijg je dus een heel nieuw ecosysteem en uiteindelijk Siberische tijgers, nijlpaarden en anaconda's.
Ja, die evolueren razendsnel terug uit de kip omdat er een enorme niche ontstaat voor dino's. En dat allemaal door de Nederlandse politiek.quote:
Kijk, zo begint het.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou daar gaat het zwarte geldquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het kabinet is een zwart gat wat geld opzuigt.
oh dat kan ik mij best voorstellen jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, de prullenbakken zitten op het balkon. Ik werd vooral gek van alle deurtjes en opstapjes toen ik met mijn koffer een plekje probeerde te vinden
Gaaf toch.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die evolueren razendsnel terug uit de kip omdat er een enorme niche ontstaat voor dino's. En dat allemaal door de Nederlandse politiek.
Eensch! Op track&trace op dit moment:quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is PostNL ook gewoon een kut bedrijf
quote:Pakket gaat naar een PostNL-punt
We bezorgen je pakket vandaag.
Jaquote:
Maar ik bijt nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Jezus Leeft doet deze keer niet eens mee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja leuk.
Doe eerst die grondwet maar.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik bijt nietRAWR?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raaawrrquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik bijt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn niet eens in staat om een brievenbuspakketje op tijd te bezorgenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Eensch! Op track&trace op dit moment:
[..]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Gewoon een maximum van 8 partijen. En zonder 5 % van de stemmen kom je niet in de Kamer.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Jezus Leeft doet deze keer niet eens mee.
Ik heb nog steeds littekens.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook gewoon direct en zonder aanleiding, toch?
Oehquote:
Ja, als mensen politieke vernieuwing willen, kunnen ze dat ook van binnenuit bestaande partijen doen. Dat lijkt me productiever dan bij elke scheet een nieuwe partij op te richten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een maximum van 8 partijen. En zonder 5 % van de stemmen kom je niet in de Kamer.
Er moet echt wat gebeuren want anders zitten we over 20 jaar met 150 eenmansfracties waarvan er ongeveer drie enig idee hebben wat ze moeten doen.
Duidelijkheidquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Hey fuck off met politieke vernieuwing.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, als mensen politieke vernieuwing willen, kunnen ze dat ook van binnenuit bestaande partijen doen. Dat lijkt me productiever dan bij elke scheet een nieuwe partij op te richten.
Jou en je bos nuken we wel off the face of the planet zodra we de grondwet gefikst hebben want dat gezeik ben ik ook meer dan zatquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja.
Sowieso dat ik aanval zonder aanleiding
Ik ging pas wat met chemicaliën doen nadat ik Zwab leerde kennen. Dus tja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is een wonder dat je niet bent opgelost!
Oke. Mooi. Wel goed mikken hè?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jou en je bos nuken we wel off the face of the planet zodra we de grondwet gefikst hebben want dat gezeik ben ik ook meer dan zat
Of ze opereert al enkele jaren mijn account om het te verhullen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is een wonder dat je niet bent opgelost!
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey fuck off met politieke vernieuwing.
Eerst dat godverdomme land bestuurbaar maken.
Niet echt nodigquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke. Mooi. Wel goed mikken hè?
We hebben zoveel partijen dat er nooit iets werkbaars uitkomt ongeacht wat de uitslag van de verkiezingen is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, als mensen politieke vernieuwing willen, kunnen ze dat ook van binnenuit bestaande partijen doen. Dat lijkt me productiever dan bij elke scheet een nieuwe partij op te richten.
Ohw. Nou ja, dan heeft-ie geluk gehad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ging pas wat met chemicaliën doen nadat ik Zwab leerde kennen. Dus tja.
Precies. En daar moet dus eerst een eind aan komen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
We hebben zoveel partijen dat
Gewoon één partij met één lid!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. En daar moet dus eerst een eind aan komen.
Beter vraag je hoe het met al die anderen isquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ohw. Nou ja, dan heeft-ie geluk gehad.
Oh mee eens hoor. DENK moet als eerste weg. Samen met alle religieuze partijen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. En daar moet dus eerst een eind aan komen.
Je eigen lid?quote:
Dat weet ik al. Die heb je door de WC gespoeld.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beter vraag je hoe het met al die anderen is
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Of ze opereert al enkele jaren mijn account om het te verhullen.
Wel een van de betere oppositie partijen die we hebben op dit moment. Ouwehand is echt geweldig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
"Partij voor de dieren" serieus. Als je als land DAAR tjd voor hebt gaat het echt TE goed. Of je hebt TE veel partijen. Opsodemieteren met die onzin.
en al die JA21 VOLT en LIJSTKEES KUTTELIKKER ongein waarvan niemand weet waarom ze mogen bestaan. Weg ermee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh mee eens hoor. DENK moet als eerste weg. Samen met alle religieuze partijen.
Neuh.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel een van de betere oppositie partijen die we hebben op dit moment. Ouwehand is echt geweldig.
Letterlijk en figuurlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat weet ik al. Die heb je door de WC gespoeld.
Even if. We hebben geen 137 oppositiepartijen nodig in dit land. Weg met die onzin.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel een van de betere oppositie partijen die we hebben op dit moment. Ouwehand is echt geweldig.
Ik laat nog eerder mijn lul eraf rotten dan op hem te stemmen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Als we allemaal Timmermans stemmen dan is er geen oppositie meer nodig. Just saying
SGP + SP + partij die de verkiezingen heeft verloren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even if. We hebben geen 137 oppositiepartijen nodig in dit land. Weg met die onzin.
Oh voor dat eerste kun je ook bij mij zijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik laat nog eerder mijn lul eraf rotten dan op hem te stemmen.
Nou SGP en SP hoeven sowieso niet meer te bestaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
SGP + SP + partij die de verkiezingen heeft verloren.
Nummer 2 mag ook.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik laat nog eerder mijn lul eraf rotten dan op hem te stemmen.
Ruimt wel lekker op zo. Wie gaan we overhouden?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou SGP en SP hoeven sowieso niet meer te bestaan.
BBB, PVVquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ruimt wel lekker op zo. Wie gaan we overhouden?
VVD, PvdA, CDA.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ruimt wel lekker op zo. Wie gaan we overhouden?
Ik zou dit echt toejuichen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VVD, PvdA, CDA.
Net als vroegah.
Dit is een retorische vraagquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee. serieus. Welke partij kan er ook maar TIEN ervaren, kundige bestuurders leveren?
oef.. dat wordt uberhaupt lastigquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee. serieus. Welke partij kan er ook maar TIEN ervaren, kundige bestuurders leveren?
losse theeblaadjes of een puutje?quote:
Ja tuurlijk man. Coalitie van 2 partijen, eentje oppositie. Debat, prima. Bestuurbaarheidquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou dit echt toejuichen.
je komt hier de kinderen ontvluchten... logischquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:07 schreef Donna het volgende:
![]()
Zo. Zitten we weer eens op zaterdag. 3 weken achter elkaar de kinderen niet gehad en nu wel weer. Ik moet even wennen.
Hee jij ook hier!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:07 schreef Donna het volgende:
![]()
Zo. Zitten we weer eens op zaterdag. 3 weken achter elkaar de kinderen niet gehad en nu wel weer. Ik moet even wennen.
Ja, maar maakt dat mijn vraag minder redelijk? Dat is wel wat we nodig hebben.quote:
Ze slapen, haha!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
je komt hier de kinderen ontvluchten... logisch
Nee. Wat is dit voor rechtse bedoeling?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VVD, PvdA, CDA.
Net als vroegah.
Ben je fakking dom of zo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Wat is dit voor rechtse bedoeling?
Het hele politieke gebeuren is een grote kleuterklas.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja tuurlijk man. Coalitie van 2 partijen, eentje oppositie. Debat, prima. Bestuurbaarheid![]()
Daar ontbreekt het nu totaal aan.
Er stapt nu een complete partij uit een kabinet wat al demissionair is en niemand weet meer wat er moet gebeuren. Wat een schertsvertoning. Opflikkeren.
Beetje 'goede nachtrust' gegeven?quote:
Altijd leuk!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:10 schreef Donna het volgende:
[..]
Trouwe meelezert hoor sinds jullie me hierheen gelokt hebben.
spijtigquote:
we hebben wel genoeg vvd en cda gehad voorlopigquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VVD, PvdA, CDA.
Net als vroegah.
ja maar verder dan de dag van morgen kijken is er niet bij. Daarom hebben we ook zo veel partijen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Elke partij vindt hun ideeën heilig
Nog een GroenLinks erbij dan om het af te makenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Wat is dit voor rechtse bedoeling?
Jazeker. Jazeker.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Donna![]()
Alles lekker aan de rand van de wereld?
Schaaltje tokkelroom mag in het weekend toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beetje 'goede nachtrust' gegeven?
heb besloten dat als ik weer op locatie ga werken ik idd ook mn eigen thee en zeefje mee sleepquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb alleen nog maar losse blaadjes thee.
En ik neem mijn eigen thee mee naar werk, want daar hebben ze alleen maar potgrond in zakjes en verkopen het als thee.
Ja leuk waarom doen we dat niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zeg na eindeloos veel jaren vvd: laat men het op links eens een paar jaar doen. Kijken hoe dat uitpakt.
Van mij welquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Schaaltje tokkelroom mag in het weekend toch?
Ik wil een kabinet van PvdD, GL/PvdA en een beetje Rob Jetten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog een GroenLinks erbij dan om het af te maken
Advocaat achtig maar dan wat milder en VEUL lekkerder.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van mij wel
Wat is het?
Jij wil dus de hel in Nederland?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil een kabinet van PvdD, GL/PvdA en een beetje Rob Jetten.
Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:13 schreef Donna het volgende:
[..]
Advocaat achtig maar dan wat milder en VEUL lekkerder.
Bij ons mag je vanaf 1 januari niet meer roken op terrein. Benieuwd of ik net zoals op de middelbare weer eerst door een muur van rook moet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb besloten dat als ik weer op locatie ga werken ik idd ook mn eigen thee en zeefje mee sleep
en belleblaas!
want zonder nut buiten bij de rokers staan is zo saai... en binnen is ook saai... dus dan maar belleblazen
Ja hoorquote:
Dat zijn jouw woorden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij wil dus de hel in Nederland?
Dat relatie is maar een overhyped concept geloof ik he?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:11 schreef Donna het volgende:
Relatie verbroken. [..] Het kan niet beterderder..
Klopt.quote:
Open relatieleef!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat relatie is maar een overhyped concept geloof ik he?Ik heb het velen jaren lang nagejaagd.
Maar zonder, okee je moet alles zelf doen, van hypotheek ophoesten tot en met klaarkomen. Maar het haalt ZO veel complicaties wegBen er inmiddels wel achter dat het zo beter is ja
ook feest iddquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij ons mag je vanaf 1 januari niet meer roken op terrein. Benieuwd of ik net zoals op de middelbare weer eerst door een muur van rook moet.
Ik wil wel dat organismes als Ieni stemrecht blijven houden. Gewoon om te kijken wat er van komt en dan later te zeggen "zie je wel"quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij wil dus de hel in Nederland?
doe ik nu al 3 jaar, bevalt goed, maar reoganisatieplannen zingen al een tijd rond en dan is al het werk ineens niet meer in NL...quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:15 schreef Donna het volgende:
Ik sta (nouja zit) aan de vooravond van volledig thuiswerken. Ben de komende weken nog wel eens een paar uurtjes op kantoor om praktische zaken af te handelen, maar werken vanaf nu thuis.
Altijd losse thee vanaf nu!
*op motor stapt*quote:
Nogal. Ik ben er even helemaal klaar mee. Ik ga een klooster in, denk ik.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat relatie is maar een overhyped concept geloof ik he?Ik heb het velen jaren lang nagejaagd.
Ik begin steeds meer te geloven dat dit een soort marketingterm is voor mensen die anders helemaal niks kunnen krijgen.quote:
Ik werk 4 dagen thuis en ga 1 dag naar kantoor. Perfect.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:15 schreef Donna het volgende:
Ik sta (nouja zit) aan de vooravond van volledig thuiswerken. Ben de komende weken nog wel eens een paar uurtjes op kantoor om praktische zaken af te handelen, maar werken vanaf nu thuis.
Altijd losse thee vanaf nu!
Ik ben liever alleen denk ik. Klaarkomen is wel iemand voor te hosselen, haha!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar zonder, okee je moet alles zelf doen, van hypotheek ophoesten tot en met klaarkomen. Maar het haalt ZO veel complicaties wegBen er inmiddels wel achter dat het zo beter is ja
Dit ziet eruit als "De oppervlakte van de linkse driehoek is 63. Hoe lang is de lange zijde?"quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:16 schreef Ama het volgende:
Zo de kist is af en hij staat maar voor een mooie foto wacht ik even tot daglicht maar dit is de kleur van de binnenkant nu.
[ link | afbeelding ]
Doe eens even normaal met je woordkeuze zegquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil wel dat organismes als Ieni stemrecht blijven houden. Gewoon om te kijken wat er van komt en dan later te zeggen "zie je wel"
Dat is meteen aardige slag naar links.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil een kabinet van PvdD, GL/PvdA en een beetje Rob Jetten.
Ik dacht nooit iets te kunnen krijgen. Toch geluktquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te geloven dat dit een soort marketingterm is voor mensen die anders helemaal niks kunnen krijgen.
Is Donna mijn buurvrouw?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Donna![]()
Alles lekker aan de rand van de wereld?
Is gewoon een stukje van de la.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit ziet eruit als "De oppervlakte van de linkse driehoek is 63. Hoe lang is de lange zijde?"
Voed jij je hond maar opquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe eens even normaal met je woordkeuze zeg
Nee, ik rij altijd veilig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Jij doet toch niet stiekem van die reels maken met een ontbloot bovenlijf en je helm op he?
Oei en dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe ik nu al 3 jaar, bevalt goed, maar reoganisatieplannen zingen al een tijd rond en dan is al het werk ineens niet meer in NL...
Dat is heel zacht uitgedrukt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is meteen aardige slag naar links.
Even een contract opstellen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou. Als het dan toch moet, wil ik 'm wel voor mezelf.
ja dan... heb ik een tijdelijk contract en zal die vast niet verlengd worden...quote:
Ik vind het nog wel redelijk in het midden eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is meteen aardige slag naar links.
Jammer.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik rij altijd veilig.
Wat doe je voor werk?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan... heb ik een tijdelijk contract en zal die vast niet verlengd worden...
gaan we weer jobhoppen en dus waarschijnlijk op een locatie weer werken
Ja sommige dingen neem je te makkelijk voor lief. Sommige dingen denk je "Mwoa dat komt wel een keertje" maar nee. Wen je aan, uiteindelijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:17 schreef Donna het volgende:
Maar schijnbaar is het teveel gevraagd om je 'gewild' te voelen.
callgirlquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk?
Ik ben niet van popi jopi doen op social media. Doe ik liever in het echtquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Jammer.
Van die reels dan he. Veilig rijden juich ik toe.
Hmm, dat is wel merkwaardig. Woon je vlak bij zee?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Ze vinden hier Friesland 'de rand'. Schijnbaar.
Nou zeg, wil je helpenquote:
Mja, misschien. Ik had in ieder geval geen zin om er genoegen mee te nemen. Ik weet wat ik waard ben en ik weet ook dat er genoeg mannen zijn die wel (bij wijze van) de halve dag met een harde achter me aan willen lopen. Dus.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja sommige dingen neem je te makkelijk voor lief. Sommige dingen denk je "Mwoa dat komt wel een keertje" maar nee. Wen je aan, uiteindelijk.
als jij ergens in Brabant werk voor me weet heb ik weinig aan in t noorden he.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou zeg, wil je helpen
Nee niet eens. Schijnbaar is het hele Friesland opzich gewoon de rand.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel merkwaardig. Woon je vlak bij zee?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Mja, misschien. Ik had in ieder geval geen zin om er genoegen mee te nemen. Ik weet wat ik waard ben en ik weet ook dat er genoeg mannen zijn die wel (bij wijze van) de halve dag met een harde achter me aan willen lopen. Dus.
Oh nou ja ik weet niet of dat de bedoeling was maar okeequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Mja, misschien. Ik had in ieder geval geen zin om er genoegen mee te nemen. Ik weet wat ik waard ben en ik weet ook dat er genoeg mannen zijn die wel (bij wijze van) de halve dag met een harde achter me aan willen lopen. Dus.
Wij zitten landelijk, daarom vroeg ik het.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
als jij ergens in Brabant werk voor me weet heb ik weinig aan in t noorden he.
ah vandaarquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij zitten landelijk, daarom vroeg ik het.
Dat slaat echt nergens op.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee niet eens. Schijnbaar is het hele Friesland opzich gewoon de rand.
Hahahah. Nee hoor, maar wel fijn als iemand laat merken dat hij je wil. Dat hij initiatief neemt op dat gebied. Actief meedoet in het spel. Niet dat je (letterlijk) loopt te trekken aan een dood paard.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou ja ik weet niet of dat de bedoeling was maar okee
vrouw zijn help ook welquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ben een trotse Fries idd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Friesland is mooi hoor![]()
Hoop water en zo
Kan je beter met een zak aardappelen gaan slapen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahahah. Nee hoor, maar wel fijn als iemand laat merken dat hij je wil. Dat hij initiatief neemt op dat gebied. Actief meedoet in het spel. Niet dat je (letterlijk) loopt te trekken aan een dood paard.
Dan kan het verder nog zo leuk zijn allemaal, als je niet op 1 lijn komt in bed is het echt k.ut.
En dan ben ik liever alleen.
Ja op zich snap ik dat wel hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahahah. Nee hoor, maar wel fijn als iemand laat merken dat hij je wil. Dat hij initiatief neemt op dat gebied. Actief meedoet in het spel. Niet dat je (letterlijk) loopt te trekken aan een dood paard.
Dan kan het verder nog zo leuk zijn allemaal, als je niet op 1 lijn komt in bed is het echt k.ut.
Zowel man als vrouw zou de ruimte moeten voelen om grenzen te stellen en aan te geven wat je verwacht in een relatie.quote:
Was het in het begin wel goed?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik moest altijd lachen om die eisen die sommige vrouwen altijd hadden. En zelf dus geen enkele ambitie hadden ofzoquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja op zich snap ik dat wel hoor![]()
Maar de meeste mensen hier zitten helemaal niet in die circle van gewild zijn en eisen stellen enzo. Ja klote, weet ik. Maar zo is het wel
Nou, wat negatief?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja op zich snap ik dat wel hoor![]()
Maar de meeste mensen hier zitten helemaal niet in die circle van gewild zijn en eisen stellen enzo. Ja klote, weet ik. Maar zo is het wel
Relatie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Zowel man als vrouw zou de ruimte moeten voelen om grenzen te stellen en aan te geven wat je verwacht in een relatie.
Ja vast wel, maar zo ver komen sommigen dus nooit. Onvoorstelbaar?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:29 schreef Donna het volgende:
Als je in een relatie zit hoort dat er toch ook bij?
Ja, daarom zitten we hier ook allemaal. Anders waren we wel druk met onze relaties.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Relatie.
Alleen dat al is voor velen hier ZO onbereikbaar. Okee af en toe denkt iemand dat er wat zaken te doen zijn, maar dat blijkt dan over het algemeen al snel weer een luchtspiegeling. Ja ik snap het ook niet hoor. Ik ben heus van mening dat ongeveer iedereen hier beter verdient, maar het is wat het is.
Dit idd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou, wat negatief?
Als je in een relatie zit hoort dat er toch ook bij? Je hoeft niet 4x per week aan de kroonluchter te hangen, maar dat je merkt dat je partner je graag wil (in bed) is toch niet teveel gevraagd?
Kinky.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee, maar toen had ik de roze bril nog op.
Okee is goed USquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou morgen een relatie kunnen hebben als ik dat zou willen.
Nee hoor absoluut niet, maar daar heb ik het nu wel even over.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vast wel, maar zo ver komen sommigen dus nooit. Onvoorstelbaar?
quote:
Heb je er wel over gepraat? In het begin zijn de meeste mensen toch redelijk druk bezig met kroonluchters en zo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee, maar toen had ik de roze bril nog op.
Okee ja kanquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee hoor absoluut niet, maar daar heb ik het nu wel even over.
ik wel 30, maar heb er alleen geen behoefte aan met diegenen... en eerlijk.. nee ben momenteel veel te lekker alleen met af en toe een scharrelquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Of het aanrecht.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je er wel over gepraat? In het begin zijn de meeste mensen toch redelijk druk bezig met kroonluchters en zo.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
ik denk serieus dat dat een vrouw echt veel makkelijker afgaat, vinden van een relatie, misschien denk ik oubollig maar volgens mij wordt nog steeds verwacht dat de man maar de eerste stappen zet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Een relatie is niet voor iedereen iets als een kroketje uit de muur.
FWB dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wel 30, maar heb er alleen geen behoefte aan met diegenen... en eerlijk.. nee ben momenteel veel te lekker alleen met af en toe een scharrel
Wel in de kroonluchters, maar geen initiatief vanuit hem. En dan denk je nog dat het komt. En dan praat je er over, echt wel x10 ook. Maar schijnbaar hebben sommige mensen dat niet in zich. En dat is prima, als je partner daar ook prima mee is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je er wel over gepraat? In het begin zijn de meeste mensen toch redelijk druk bezig met kroonluchters en zo.
Ahwquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Wel in de kroonluchters, maar geen initiatief vanuit hem. En dan denk je nog dat het komt. En dan praat je er over, echt wel x10 ook. Maar schijnbaar hebben sommige mensen dat niet in zich. En dat is prima, als je partner daar ook prima mee is.
Ik voelde me er echt k.ut door. Afgewezen ook.
heb nummers in mijn telefoon waar ik terecht kan als ik erg veel zin heb.quote:
Dat is zeker zo. De man heeft het rollenpatroon tegen. De vrouw hoeft maar nee te zeggen en er gebeurt niks.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:34 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ik denk serieus dat dat een vrouw echt veel makkelijker afgaat, vinden van een relatie, misschien denk ik oubollig maar volgens mij wordt nog steeds verwacht dat de man maar de eerste stappen zet
Voor heel veel mensen niet. Dat begrijp ik echt wel hoor!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Een relatie is niet voor iedereen iets als een kroketje uit de muur.
Of de vrouw zegt ja maar bedoelde nee. Ben je ook klaar mee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. De man heeft het rollenpatroon tegen. De vrouw hoeft maar nee te zeggen en er gebeurt niks.
Ja, dat laatste kan ik me goed voorstellen. Heb je door de praten een idee gekregen waarom hij geen initiatief nam? Hij voelde zich wel op z'n gemak bij je?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Wel in de kroonluchters, maar geen initiatief vanuit hem. En dan denk je nog dat het komt. En dan praat je er over, echt wel x10 ook. Maar schijnbaar hebben sommige mensen dat niet in zich. En dat is prima, als je partner daar ook prima mee is.
Ik voelde me er echt k.ut door. Afgewezen ook.
Complicaties. Zit je heleMAAL niet op te wachten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of de vrouw zegt ja maar bedoelde nee. Ben je ook klaar mee.
Soms zijn er nog mensen met verstand.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerlijk gezegd is het voor mij een raadsel hoe de Homo Sapiens zich nog steeds blijft voortplanten.
Gewoon je relatie hier zoekenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daarom zitten we hier ook allemaal. Anders waren we wel druk met onze relaties.
Fok baby's!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon je relatie hier zoeken
Loopt ook niet altijd goed af.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Whehehe.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Och, vrouwen kunnen een orgasme faken, mannen een hele relatiequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Complicaties. Zit je heleMAAL niet op te wachten.
ieuwquote:
quote:
Die zijn er wel volgens mij.quote:
Echte Fokkerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:40 schreef mschol het volgende:
ik doe maar waar ik mn hele leven al het beste in ben en mij zover als mogelijk verwijderen van andere mensen, hoe ik niet te dealen met al die relaties en gedoe
Ja dat is wel zo. Ik ben eigenlijk wel blij dat we het hier nou gewoon eens over kunnen hebbenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Voor heel veel mensen niet. Dat begrijp ik echt wel hoor!
Maar als je er dan eenmaal in zit en niet op 1 lijn komt op zoiets belangrijks, dan is dat gewoon heel verdrietig. Staat echt los van het verdriet dat je kan hebben als het helemaal nooit lukt om iets van een relatie te vinden. Dat lijkt me ook vreselijk.
En dat is voor mannen nog 10x lastiger. Als het niet 50x is.
Hij is geen prater en hij snapt het niet echt. Veel smoesjes. Voelt zich wel op z'n gemak bij me, dat absoluut wel, dat weet ik zeker. Hij wil ook wel heel graag, maar als het er niet in zit, zit het er niet in.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat laatste kan ik me goed voorstellen. Heb je door de praten een idee gekregen waarom hij geen initiatief nam? Hij voelde zich wel op z'n gemak bij je?
De zolder hier wordt mijn mancave.quote:
Toch kan het ook echt heel fijn zijn om dingen te kunnen delen met iemand. Dat mis ik toch wel hoor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:40 schreef mschol het volgende:
ik doe maar waar ik mn hele leven al het beste in ben en mij zover als mogelijk verwijderen van andere mensen, hoe ik niet te dealen met al die relaties en gedoe
Hedwig praat niet terug neequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Toch kan het ook echt heel fijn zijn om dingen te kunnen delen met iemand. Dat mis ik toch wel hoor.
Sowieso. Als er voor iedereen een perfecte match zou bestaan (dat is nog maar het meest gunstige scenario) hoe groot is dan de kans dat IEDEREEN die binnen 100 jaar na zijn of haar geboorte vindt?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Soms moet je om die ene schitterende parel te vinden door een zee van kots.
Tja, misschien gewoon een (groot) verschil in libido dan. Maar ja, succes met de vrijheid.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Hij is geen prater en hij snapt het niet echt. Veel smoesjes. Voelt zich wel op z'n gemak bij me, dat absoluut wel, dat weet ik zeker. Hij wil ook wel heel graag, maar als het er niet in zit, zit het er niet in.
Maar goed, dat boek is dicht nu.
Maar zo kijkt iemand in een relatie er natuurlijk niet naar. Want het is voor het gros een soort van natuurlijk verloop van het leven.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Ik ben eigenlijk wel blij dat we het hier nou gewoon eens over kunnen hebben![]()
Want ik hoor geregeld van mensen (mannen en vrouwen) die gelukkig getrouwd en whatnot zijn, en dat ze dan geen kinderen kunnen krijgen. En hoe verschrikkelijk erg dat dan allemaal wel is.
En dat zal allemaal heus wel ook kut zijn hoor, Maar dan denk ik, kijk eens waar je WEL bent. Je bent verder dan ik. Maar als ik voor dat standpunt gehoor probeer te vinden? Nee. Nee dat kan niet.![]()
En ik accepteer dat hoor, er ruzie over maken leidt ook tot niks. Maar begrijpen doe ik het niet.
Over het algemeen kun je goed schijten in musea maar daar was ik nog niet geweest.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
kon je daar een beetje gerrien op een sjiek toilet
mwha evt kan ik dat bij collega, die doet dat ook bij mij soms maar ik ben niet anders gewend dan dat ik dat niet kanquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Toch kan het ook echt heel fijn zijn om dingen te kunnen delen met iemand. Dat mis ik toch wel hoor.
Iedereen settled for less want op den duur gaan ze inzien dat die eisen die ze hebben toch niet zo reëel zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso. Als er voor iedereen een perfecte match zou bestaan (dat is nog maar het meest gunstige scenario) hoe groot is dan de kans dat IEDEREEN die binnen 100 jaar na zijn of haar geboorte vindt?
Af en toe zal het gebeuren maar dat is eerder hoge uitzondering dan regel. En wat doe je dan? Settle for less?
Of kijken hoeveel voordelen het heeft om dat niet te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |