SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Ja zoiets..quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Emmer Compascuum is zo'n beetje het einde van de wereld, lijkt me.
Pennywisewafelquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, nu echt de Poolse pennywafel.
Uit het riool.quote:
Gaat snel zo iets hequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:00 schreef CherryLips het volgende:
Krijg meteen reclame op Instagram over musea in de Achterhoek.
Eerst maar eens de grondwet aanpassen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:20 schreef Karzai het volgende:
eerst maar eens een paar miljoen nutteloze ambtenaren afvoeren die teveel kosten voor wat ze opbrengen
dan zijn we al en heel eind op weg
Ja kwam pas nog met mn zwarte suzuki aanrijden. Beetje slordig geparkeerd hihahoquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:22 schreef CherryLips het volgende:
Paleis 't Loo is ook leuk trouwens.
Blinde.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kwam pas nog met mn zwarte suzuki aanrijden. Beetje slordig geparkeerd hihaho
kon je daar een beetje gerrien op een sjiek toiletquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:22 schreef CherryLips het volgende:
Paleis 't Loo is ook leuk trouwens.
quote:
Typisch Iers gegeten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Typisch Iers gegeten.Heb je nou al in een pub gezeten met live muziek en Molly Malone en The Irish Rover meegezongen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
[..]
Typisch Iers gegeten.Spice bag godenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een hooiwagen of een trilspin? Dat is wel een belangrijk verschil!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:37 schreef Nattekat het volgende:
Loopt op eens een hooiwagen van achter m'n monitor langzaam omhoog op de muur. Schrok me de tyfus
[..]
Typisch Iers gegeten.Hopelijk is de wc dichtbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nee, nog niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je nou al in een pub gezeten met live muziek en Molly Malone en The Irish Rover meegezongen?
Wat doe je dan in Ierland?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Maar wij zijn alledrie ook niet echt pubgangers.
Een pub bezoeken zou me wel leuk lijken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Maar wij zijn alledrie ook niet echt pubgangers.
even vangen en buiten zetten dusquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga hem uit z'n lijden verlossen, die heeft heel lang in mijn gang gechilld.
Is geweldig in Ierlandquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een pub bezoeken zou me wel leuk lijken.
Oh, uh, hm.... nu is het te laatquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Een hooiwagen of een trilspin? Dat is wel een belangrijk verschil!
Een hooiwagen is ook geen spin.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, uh, hm.... nu is het te laat
quote:Sinds zomer 2008 wordt er in Noordwest- en Centraal-Europa melding gemaakt van een sterke toename van zogenaamde reuzenhooiwagens, een nog niet geïdentificeerde soort uit het geslacht Leiobunum. De eerste meldingen van deze soort kwamen uit 2004, in de buurt van het Nederlandse Nijmegen.
Met poten tot negen centimeter lang is hij ongeveer een derde groter dan de inheemse hooiwagen en verder onderscheidt hij zich door een lichte metaalgroene glans. Ook heeft hij een sterkere sociale samenhang: overdag kruipen tientallen tot honderden hooiwagens samen om zich te beschermen tegen vijanden. 's Nachts gaan ze allemaal weer individueel op jacht.
Waarschijnlijk zijn de reuzenhooiwagens via internationale handel in Nederland terechtgekomen en hebben ze zich daarvandaan verspreid naar Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Voor de mens is ook deze hooiwagensoort ongevaarlijk, maar andere dieren (zoals inheemse hooiwagens) zouden potentieel verdrongen kunnen worden en zelfs potentieel uitsterven.[3]
Sterktequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:10 schreef Recce het volgende:
[..]
HARARHHRHRRRABOUAHRHAHAHAHASOOHAIIDAAAA.
Als ze nou gewoon de larven van de Aziatische hoornaar eten is er niets aan de hand.quote:
dat ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In het restaurant lukte het uploaden niet, maar intussen in het hotel is het wel gelukt.[ afbeelding ][ afbeelding ]
Oehquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In het restaurant lukte het uploaden niet, maar intussen in het hotel is het wel gelukt.[ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar wie gaat dan die hooiwagens opeten? Als we niet uitkijken, lopen er straks Siberische tijgers op de Veluwe.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon de larven van de Aziatische hoornaar eten is er niets aan de hand.
daar hebben we "de mens" voor om te zorgen dat die wel afgeschoten wordenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar wie gaat dan die hooiwagens opeten? Als we niet uitkijken, lopen er straks Siberische tijgers op de Veluwe.
Tijgersquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar wie gaat dan die hooiwagens opeten? Als we niet uitkijken, lopen er straks Siberische tijgers op de Veluwe.
er was een TT over marmotten, o nee, Cavia's...quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is Irma weer in het nieuws oid??
Oh...quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
er was een TT over marmotten, o nee, Cavia's...
dat zijn geen hamsters
Âmbar maakt allemaal korte metten met zequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
er was een TT over marmotten, o nee, Cavia's...
dat zijn geen hamsters
Dan moeten we ondertussen wel een kabinet hebben dat kan regelen dat dat mag. Ik denk dat de kans daarop niet heel groot is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:20 schreef mschol het volgende:
[..]
daar hebben we "de mens" voor om te zorgen dat die wel afgeschoten worden
Niemand. Anders worden de hoornaars niet meer opgegeten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:18 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Âmbar maakt allemaal korte metten met ze
Nom nom!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
mogen... dat impliceert dat ze erop kunnen controlerenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moeten we ondertussen wel een kabinet hebben dat kan regelen dat dat mag. Ik denk dat de kans daarop niet heel groot is.
Ja, zo krijg je dus een heel nieuw ecosysteem en uiteindelijk Siberische tijgers, nijlpaarden en anaconda's.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niemand. Anders worden de hoornaars niet meer opgegeten.
Waarom vind je die nieuwe IC’s niet fijn eigenlijk?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
mogen... dat impliceert dat ze erop kunnen controleren
Dat loopt allemaal gewoon door natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
mogen... dat impliceert dat ze erop kunnen controleren
klinisch, geen prullenbakken, stoelen vind ik ook niet fijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom vind je die nieuwe IC’s niet fijn eigenlijk?
En dinosauriërs!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zo krijg je dus een heel nieuw ecosysteem en uiteindelijk Siberische tijgers, nijlpaarden en anaconda's.
Mja, de prullenbakken zitten op het balkon. Ik werd vooral gek van alle deurtjes en opstapjes toen ik met mijn koffer een plekje probeerde te vindenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:29 schreef mschol het volgende:
[..]
klinisch, geen prullenbakken, stoelen vind ik ook niet fijn
Het kabinet is een zwart gat wat geld opzuigt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Einde van de wereld? Door het kabinet? Of gaan we allemaal opgezogen worden door een zwarte gat
Ik ben wel eens op de Veluwe geweestquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Supquote:
West-Friese tijger?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op de Veluwe geweest
Ik wel vaker dan wel eensquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja leuk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zo krijg je dus een heel nieuw ecosysteem en uiteindelijk Siberische tijgers, nijlpaarden en anaconda's.
Ja, die evolueren razendsnel terug uit de kip omdat er een enorme niche ontstaat voor dino's. En dat allemaal door de Nederlandse politiek.quote:
Kijk, zo begint het.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou daar gaat het zwarte geldquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het kabinet is een zwart gat wat geld opzuigt.
oh dat kan ik mij best voorstellen jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, de prullenbakken zitten op het balkon. Ik werd vooral gek van alle deurtjes en opstapjes toen ik met mijn koffer een plekje probeerde te vinden
Gaaf toch.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die evolueren razendsnel terug uit de kip omdat er een enorme niche ontstaat voor dino's. En dat allemaal door de Nederlandse politiek.
Eensch! Op track&trace op dit moment:quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is PostNL ook gewoon een kut bedrijf
quote:Pakket gaat naar een PostNL-punt
We bezorgen je pakket vandaag.
Jaquote:
Maar ik bijt nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Jezus Leeft doet deze keer niet eens mee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja leuk.
Doe eerst die grondwet maar.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik bijt nietRAWR?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raaawrrquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik bijt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn niet eens in staat om een brievenbuspakketje op tijd te bezorgenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Eensch! Op track&trace op dit moment:
[..]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |