Eensch! Op track&trace op dit moment:quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is PostNL ook gewoon een kut bedrijf
quote:Pakket gaat naar een PostNL-punt
We bezorgen je pakket vandaag.
Jaquote:
Maar ik bijt nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Jezus Leeft doet deze keer niet eens mee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja leuk.
Doe eerst die grondwet maar.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik bijt nietRAWR?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raaawrrquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik bijt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn niet eens in staat om een brievenbuspakketje op tijd te bezorgenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Eensch! Op track&trace op dit moment:
[..]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Gewoon een maximum van 8 partijen. En zonder 5 % van de stemmen kom je niet in de Kamer.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Jezus Leeft doet deze keer niet eens mee.
Ik heb nog steeds littekens.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook gewoon direct en zonder aanleiding, toch?
Oehquote:
Ja, als mensen politieke vernieuwing willen, kunnen ze dat ook van binnenuit bestaande partijen doen. Dat lijkt me productiever dan bij elke scheet een nieuwe partij op te richten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een maximum van 8 partijen. En zonder 5 % van de stemmen kom je niet in de Kamer.
Er moet echt wat gebeuren want anders zitten we over 20 jaar met 150 eenmansfracties waarvan er ongeveer drie enig idee hebben wat ze moeten doen.
Duidelijkheidquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Hey fuck off met politieke vernieuwing.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, als mensen politieke vernieuwing willen, kunnen ze dat ook van binnenuit bestaande partijen doen. Dat lijkt me productiever dan bij elke scheet een nieuwe partij op te richten.
Jou en je bos nuken we wel off the face of the planet zodra we de grondwet gefikst hebben want dat gezeik ben ik ook meer dan zatquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja.
Sowieso dat ik aanval zonder aanleiding
Ik ging pas wat met chemicaliën doen nadat ik Zwab leerde kennen. Dus tja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is een wonder dat je niet bent opgelost!
Oke. Mooi. Wel goed mikken hè?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jou en je bos nuken we wel off the face of the planet zodra we de grondwet gefikst hebben want dat gezeik ben ik ook meer dan zat
Of ze opereert al enkele jaren mijn account om het te verhullen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is een wonder dat je niet bent opgelost!
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey fuck off met politieke vernieuwing.
Eerst dat godverdomme land bestuurbaar maken.
Niet echt nodigquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke. Mooi. Wel goed mikken hè?
We hebben zoveel partijen dat er nooit iets werkbaars uitkomt ongeacht wat de uitslag van de verkiezingen is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, als mensen politieke vernieuwing willen, kunnen ze dat ook van binnenuit bestaande partijen doen. Dat lijkt me productiever dan bij elke scheet een nieuwe partij op te richten.
Ohw. Nou ja, dan heeft-ie geluk gehad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ging pas wat met chemicaliën doen nadat ik Zwab leerde kennen. Dus tja.
Precies. En daar moet dus eerst een eind aan komen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
We hebben zoveel partijen dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |