Gewoon een maximum van 8 partijen. En zonder 5 % van de stemmen kom je niet in de Kamer.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Jezus Leeft doet deze keer niet eens mee.
Ik heb nog steeds littekens.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook gewoon direct en zonder aanleiding, toch?
Oehquote:
Ja, als mensen politieke vernieuwing willen, kunnen ze dat ook van binnenuit bestaande partijen doen. Dat lijkt me productiever dan bij elke scheet een nieuwe partij op te richten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een maximum van 8 partijen. En zonder 5 % van de stemmen kom je niet in de Kamer.
Er moet echt wat gebeuren want anders zitten we over 20 jaar met 150 eenmansfracties waarvan er ongeveer drie enig idee hebben wat ze moeten doen.
Duidelijkheidquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Hey fuck off met politieke vernieuwing.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, als mensen politieke vernieuwing willen, kunnen ze dat ook van binnenuit bestaande partijen doen. Dat lijkt me productiever dan bij elke scheet een nieuwe partij op te richten.
Jou en je bos nuken we wel off the face of the planet zodra we de grondwet gefikst hebben want dat gezeik ben ik ook meer dan zatquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja.
Sowieso dat ik aanval zonder aanleiding
Ik ging pas wat met chemicaliën doen nadat ik Zwab leerde kennen. Dus tja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is een wonder dat je niet bent opgelost!
Oke. Mooi. Wel goed mikken hè?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jou en je bos nuken we wel off the face of the planet zodra we de grondwet gefikst hebben want dat gezeik ben ik ook meer dan zat
Of ze opereert al enkele jaren mijn account om het te verhullen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is een wonder dat je niet bent opgelost!
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey fuck off met politieke vernieuwing.
Eerst dat godverdomme land bestuurbaar maken.
Niet echt nodigquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke. Mooi. Wel goed mikken hè?
We hebben zoveel partijen dat er nooit iets werkbaars uitkomt ongeacht wat de uitslag van de verkiezingen is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, als mensen politieke vernieuwing willen, kunnen ze dat ook van binnenuit bestaande partijen doen. Dat lijkt me productiever dan bij elke scheet een nieuwe partij op te richten.
Ohw. Nou ja, dan heeft-ie geluk gehad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ging pas wat met chemicaliën doen nadat ik Zwab leerde kennen. Dus tja.
Precies. En daar moet dus eerst een eind aan komen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
We hebben zoveel partijen dat
Gewoon één partij met één lid!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. En daar moet dus eerst een eind aan komen.
Beter vraag je hoe het met al die anderen isquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ohw. Nou ja, dan heeft-ie geluk gehad.
Oh mee eens hoor. DENK moet als eerste weg. Samen met alle religieuze partijen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. En daar moet dus eerst een eind aan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |