Ja sommige dingen neem je te makkelijk voor lief. Sommige dingen denk je "Mwoa dat komt wel een keertje" maar nee. Wen je aan, uiteindelijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:17 schreef Donna het volgende:
Maar schijnbaar is het teveel gevraagd om je 'gewild' te voelen.
callgirlquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk?
Ik ben niet van popi jopi doen op social media. Doe ik liever in het echtquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Jammer.
Van die reels dan he. Veilig rijden juich ik toe.
Hmm, dat is wel merkwaardig. Woon je vlak bij zee?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Ze vinden hier Friesland 'de rand'. Schijnbaar.
Nou zeg, wil je helpenquote:
Mja, misschien. Ik had in ieder geval geen zin om er genoegen mee te nemen. Ik weet wat ik waard ben en ik weet ook dat er genoeg mannen zijn die wel (bij wijze van) de halve dag met een harde achter me aan willen lopen. Dus.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja sommige dingen neem je te makkelijk voor lief. Sommige dingen denk je "Mwoa dat komt wel een keertje" maar nee. Wen je aan, uiteindelijk.
als jij ergens in Brabant werk voor me weet heb ik weinig aan in t noorden he.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou zeg, wil je helpen
Nee niet eens. Schijnbaar is het hele Friesland opzich gewoon de rand.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel merkwaardig. Woon je vlak bij zee?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Mja, misschien. Ik had in ieder geval geen zin om er genoegen mee te nemen. Ik weet wat ik waard ben en ik weet ook dat er genoeg mannen zijn die wel (bij wijze van) de halve dag met een harde achter me aan willen lopen. Dus.
Oh nou ja ik weet niet of dat de bedoeling was maar okeequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Mja, misschien. Ik had in ieder geval geen zin om er genoegen mee te nemen. Ik weet wat ik waard ben en ik weet ook dat er genoeg mannen zijn die wel (bij wijze van) de halve dag met een harde achter me aan willen lopen. Dus.
Wij zitten landelijk, daarom vroeg ik het.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
als jij ergens in Brabant werk voor me weet heb ik weinig aan in t noorden he.
ah vandaarquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij zitten landelijk, daarom vroeg ik het.
Dat slaat echt nergens op.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee niet eens. Schijnbaar is het hele Friesland opzich gewoon de rand.
Hahahah. Nee hoor, maar wel fijn als iemand laat merken dat hij je wil. Dat hij initiatief neemt op dat gebied. Actief meedoet in het spel. Niet dat je (letterlijk) loopt te trekken aan een dood paard.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou ja ik weet niet of dat de bedoeling was maar okee
vrouw zijn help ook welquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ben een trotse Fries idd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Friesland is mooi hoor![]()
Hoop water en zo
Kan je beter met een zak aardappelen gaan slapen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahahah. Nee hoor, maar wel fijn als iemand laat merken dat hij je wil. Dat hij initiatief neemt op dat gebied. Actief meedoet in het spel. Niet dat je (letterlijk) loopt te trekken aan een dood paard.
Dan kan het verder nog zo leuk zijn allemaal, als je niet op 1 lijn komt in bed is het echt k.ut.
En dan ben ik liever alleen.
Ja op zich snap ik dat wel hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahahah. Nee hoor, maar wel fijn als iemand laat merken dat hij je wil. Dat hij initiatief neemt op dat gebied. Actief meedoet in het spel. Niet dat je (letterlijk) loopt te trekken aan een dood paard.
Dan kan het verder nog zo leuk zijn allemaal, als je niet op 1 lijn komt in bed is het echt k.ut.
Zowel man als vrouw zou de ruimte moeten voelen om grenzen te stellen en aan te geven wat je verwacht in een relatie.quote:
Was het in het begin wel goed?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik moest altijd lachen om die eisen die sommige vrouwen altijd hadden. En zelf dus geen enkele ambitie hadden ofzoquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja op zich snap ik dat wel hoor![]()
Maar de meeste mensen hier zitten helemaal niet in die circle van gewild zijn en eisen stellen enzo. Ja klote, weet ik. Maar zo is het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |