Nou, wat negatief?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja op zich snap ik dat wel hoor![]()
Maar de meeste mensen hier zitten helemaal niet in die circle van gewild zijn en eisen stellen enzo. Ja klote, weet ik. Maar zo is het wel
Relatie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Zowel man als vrouw zou de ruimte moeten voelen om grenzen te stellen en aan te geven wat je verwacht in een relatie.
Ja vast wel, maar zo ver komen sommigen dus nooit. Onvoorstelbaar?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:29 schreef Donna het volgende:
Als je in een relatie zit hoort dat er toch ook bij?
Ja, daarom zitten we hier ook allemaal. Anders waren we wel druk met onze relaties.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Relatie.
Alleen dat al is voor velen hier ZO onbereikbaar. Okee af en toe denkt iemand dat er wat zaken te doen zijn, maar dat blijkt dan over het algemeen al snel weer een luchtspiegeling. Ja ik snap het ook niet hoor. Ik ben heus van mening dat ongeveer iedereen hier beter verdient, maar het is wat het is.
Dit idd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou, wat negatief?
Als je in een relatie zit hoort dat er toch ook bij? Je hoeft niet 4x per week aan de kroonluchter te hangen, maar dat je merkt dat je partner je graag wil (in bed) is toch niet teveel gevraagd?
Kinky.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee, maar toen had ik de roze bril nog op.
Okee is goed USquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou morgen een relatie kunnen hebben als ik dat zou willen.
Nee hoor absoluut niet, maar daar heb ik het nu wel even over.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vast wel, maar zo ver komen sommigen dus nooit. Onvoorstelbaar?
quote:
Heb je er wel over gepraat? In het begin zijn de meeste mensen toch redelijk druk bezig met kroonluchters en zo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee, maar toen had ik de roze bril nog op.
Okee ja kanquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee hoor absoluut niet, maar daar heb ik het nu wel even over.
ik wel 30, maar heb er alleen geen behoefte aan met diegenen... en eerlijk.. nee ben momenteel veel te lekker alleen met af en toe een scharrelquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Of het aanrecht.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je er wel over gepraat? In het begin zijn de meeste mensen toch redelijk druk bezig met kroonluchters en zo.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
ik denk serieus dat dat een vrouw echt veel makkelijker afgaat, vinden van een relatie, misschien denk ik oubollig maar volgens mij wordt nog steeds verwacht dat de man maar de eerste stappen zet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Een relatie is niet voor iedereen iets als een kroketje uit de muur.
FWB dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wel 30, maar heb er alleen geen behoefte aan met diegenen... en eerlijk.. nee ben momenteel veel te lekker alleen met af en toe een scharrel
Wel in de kroonluchters, maar geen initiatief vanuit hem. En dan denk je nog dat het komt. En dan praat je er over, echt wel x10 ook. Maar schijnbaar hebben sommige mensen dat niet in zich. En dat is prima, als je partner daar ook prima mee is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je er wel over gepraat? In het begin zijn de meeste mensen toch redelijk druk bezig met kroonluchters en zo.
Ahwquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Wel in de kroonluchters, maar geen initiatief vanuit hem. En dan denk je nog dat het komt. En dan praat je er over, echt wel x10 ook. Maar schijnbaar hebben sommige mensen dat niet in zich. En dat is prima, als je partner daar ook prima mee is.
Ik voelde me er echt k.ut door. Afgewezen ook.
heb nummers in mijn telefoon waar ik terecht kan als ik erg veel zin heb.quote:
Dat is zeker zo. De man heeft het rollenpatroon tegen. De vrouw hoeft maar nee te zeggen en er gebeurt niks.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:34 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ik denk serieus dat dat een vrouw echt veel makkelijker afgaat, vinden van een relatie, misschien denk ik oubollig maar volgens mij wordt nog steeds verwacht dat de man maar de eerste stappen zet
Voor heel veel mensen niet. Dat begrijp ik echt wel hoor!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Een relatie is niet voor iedereen iets als een kroketje uit de muur.
Of de vrouw zegt ja maar bedoelde nee. Ben je ook klaar mee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. De man heeft het rollenpatroon tegen. De vrouw hoeft maar nee te zeggen en er gebeurt niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |