Ik zou dit echt toejuichen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VVD, PvdA, CDA.
Net als vroegah.
Dit is een retorische vraagquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee. serieus. Welke partij kan er ook maar TIEN ervaren, kundige bestuurders leveren?
oef.. dat wordt uberhaupt lastigquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee. serieus. Welke partij kan er ook maar TIEN ervaren, kundige bestuurders leveren?
losse theeblaadjes of een puutje?quote:
Ja tuurlijk man. Coalitie van 2 partijen, eentje oppositie. Debat, prima. Bestuurbaarheidquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou dit echt toejuichen.
je komt hier de kinderen ontvluchten... logischquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:07 schreef Donna het volgende:
![]()
Zo. Zitten we weer eens op zaterdag. 3 weken achter elkaar de kinderen niet gehad en nu wel weer. Ik moet even wennen.
Hee jij ook hier!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:07 schreef Donna het volgende:
![]()
Zo. Zitten we weer eens op zaterdag. 3 weken achter elkaar de kinderen niet gehad en nu wel weer. Ik moet even wennen.
Ja, maar maakt dat mijn vraag minder redelijk? Dat is wel wat we nodig hebben.quote:
Ze slapen, haha!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
je komt hier de kinderen ontvluchten... logisch
Nee. Wat is dit voor rechtse bedoeling?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VVD, PvdA, CDA.
Net als vroegah.
Ben je fakking dom of zo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Wat is dit voor rechtse bedoeling?
Het hele politieke gebeuren is een grote kleuterklas.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja tuurlijk man. Coalitie van 2 partijen, eentje oppositie. Debat, prima. Bestuurbaarheid![]()
Daar ontbreekt het nu totaal aan.
Er stapt nu een complete partij uit een kabinet wat al demissionair is en niemand weet meer wat er moet gebeuren. Wat een schertsvertoning. Opflikkeren.
Beetje 'goede nachtrust' gegeven?quote:
Altijd leuk!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:10 schreef Donna het volgende:
[..]
Trouwe meelezert hoor sinds jullie me hierheen gelokt hebben.
spijtigquote:
we hebben wel genoeg vvd en cda gehad voorlopigquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VVD, PvdA, CDA.
Net als vroegah.
ja maar verder dan de dag van morgen kijken is er niet bij. Daarom hebben we ook zo veel partijen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Elke partij vindt hun ideeën heilig
Nog een GroenLinks erbij dan om het af te makenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Wat is dit voor rechtse bedoeling?
Jazeker. Jazeker.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Donna![]()
Alles lekker aan de rand van de wereld?
Schaaltje tokkelroom mag in het weekend toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beetje 'goede nachtrust' gegeven?
heb besloten dat als ik weer op locatie ga werken ik idd ook mn eigen thee en zeefje mee sleepquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb alleen nog maar losse blaadjes thee.
En ik neem mijn eigen thee mee naar werk, want daar hebben ze alleen maar potgrond in zakjes en verkopen het als thee.
Ja leuk waarom doen we dat niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zeg na eindeloos veel jaren vvd: laat men het op links eens een paar jaar doen. Kijken hoe dat uitpakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |