Gewoon één partij met één lid!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. En daar moet dus eerst een eind aan komen.
Beter vraag je hoe het met al die anderen isquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ohw. Nou ja, dan heeft-ie geluk gehad.
Oh mee eens hoor. DENK moet als eerste weg. Samen met alle religieuze partijen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. En daar moet dus eerst een eind aan komen.
Je eigen lid?quote:
Dat weet ik al. Die heb je door de WC gespoeld.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beter vraag je hoe het met al die anderen is
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Of ze opereert al enkele jaren mijn account om het te verhullen.
Wel een van de betere oppositie partijen die we hebben op dit moment. Ouwehand is echt geweldig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
"Partij voor de dieren" serieus. Als je als land DAAR tjd voor hebt gaat het echt TE goed. Of je hebt TE veel partijen. Opsodemieteren met die onzin.
en al die JA21 VOLT en LIJSTKEES KUTTELIKKER ongein waarvan niemand weet waarom ze mogen bestaan. Weg ermee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh mee eens hoor. DENK moet als eerste weg. Samen met alle religieuze partijen.
Neuh.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel een van de betere oppositie partijen die we hebben op dit moment. Ouwehand is echt geweldig.
Letterlijk en figuurlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat weet ik al. Die heb je door de WC gespoeld.
Even if. We hebben geen 137 oppositiepartijen nodig in dit land. Weg met die onzin.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel een van de betere oppositie partijen die we hebben op dit moment. Ouwehand is echt geweldig.
Ik laat nog eerder mijn lul eraf rotten dan op hem te stemmen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Als we allemaal Timmermans stemmen dan is er geen oppositie meer nodig. Just saying
SGP + SP + partij die de verkiezingen heeft verloren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even if. We hebben geen 137 oppositiepartijen nodig in dit land. Weg met die onzin.
Oh voor dat eerste kun je ook bij mij zijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik laat nog eerder mijn lul eraf rotten dan op hem te stemmen.
Nou SGP en SP hoeven sowieso niet meer te bestaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
SGP + SP + partij die de verkiezingen heeft verloren.
Nummer 2 mag ook.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik laat nog eerder mijn lul eraf rotten dan op hem te stemmen.
Ruimt wel lekker op zo. Wie gaan we overhouden?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou SGP en SP hoeven sowieso niet meer te bestaan.
BBB, PVVquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ruimt wel lekker op zo. Wie gaan we overhouden?
VVD, PvdA, CDA.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ruimt wel lekker op zo. Wie gaan we overhouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |