SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
En drinken!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja echtwel
Eerst ff gereed makendekentje erbij snackjes erbij zodat ik voorzien ben
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Pics van je dekentje en je snackjesquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Niet de beste TT maar toch een TT![]()
![]()
Het is niet andersquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee we doen het maar ermee
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Moet nog shoppenquote:
Eerst douchen
Dan winkel
Dan gametime
Ik ben traag en lui dus KOM OP
Even activeren
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Je vraagt teveelquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:10 schreef maily het volgende:
[..]
Pics van je dekentje en je snackjes
De sfeerimpressie blijft het bij 👻'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Lekker een luie zaterdagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Go go gadget goquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Moet nog shoppen
Eerst douchen
Dan winkel
Dan gametime
Ik ben traag en lui dus KOM OP
Even activeren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Have fun
Bedankt, maatquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Sterkte trouwens, gecondoleerd.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Het is Almo Nature geworden @FreshFruitIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Thanks, laat ik straks even aan Soul zien.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was wel weer 50 euro lichter, maar ja, mag wat kostenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb je niet aan die dierenarts gevraagd of het van het eten kwam?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:18 schreef MooieTop6 het volgende:
Was wel weer 50 euro lichter, maar ja, mag wat kostenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel, het kwam door het etenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je niet aan die dierenarts gevraagd of het van het eten kwam?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik had het liever iets eerder gewetenquote:
Maar ze kregen alleen maar droogvoer, en dat is schijnbaar niet goed. Het was wel hoogwaardig droogvoer, maar Mayo dronk er te weinig bij, blijkt nuIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
O echt. Heb je gelijk gevraagd wat wel goed eten is voor ze dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meer natvoerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Heb je gelijk gevraagd wat wel goed eten is voor ze dan?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Goed dat je het nu weet. Ook nooit geweten, honden krijgen vaak ook alleen droogvoerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De dierenzaak gaf wel aan dat dit echt heel vaak voorkomtquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed dat je het nu weet. Ook nooit geweten, honden krijgen vaak ook alleen droogvoerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
O fijn dat ze die informatie dan delen als je droogvoer koopt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:36 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
De dierenzaak gaf wel aan dat dit echt heel vaak voorkomt
Zou eigenlijk op de zakken moeten staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb animonda,almo nature en wild freedom
Purizon is ook goed.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Yep, en ik had al speciaal top-droogvoer gehaald voor indoor-katten, maar jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O fijn dat ze die informatie dan delen als je droogvoer koopt.
Zou eigenlijk op de zakken moeten staanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oke, dit is abracadabra voor mij
Heb ook gelijk wat nieuwe speeltjes gekocht
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ergens is het logisch dat een kat natvoer nodig heeft. Het is immers van oorsprong een jager en levende prooien bevatten ook vocht.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik had het liever iets eerder geweten
Maar ze kregen alleen maar droogvoer, en dat is schijnbaar niet goed. Het was wel hoogwaardig droogvoer, maar Mayo dronk er te weinig bij, blijkt nuIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Yep, maar sommige katten drinken wel genoeg water erbij, maar anderen weer nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ergens is het logisch dat een kat natvoer nodig heeft. Het is immers van oorsprong een jager en levende prooien bevatten ook vocht.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat droge zou toch opgelost kunnen worden door het drinken. Maar hij dronk ook niet veelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
M.olkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het blijft natuurlijk wel zwaar kut dat je er niet op tijd bij was.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:42 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Yep, maar sommige katten drinken wel genoeg water erbij, maar anderen weer nietIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ben je al weer aan het werk Vino?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yep, katten geven pas heel laat hints dat er iets mis mee is. Met mijn andere kat ga ik binnenkort naar de dierenarts om haar helemaal te laten onderzoeken, ook qua bloed etcquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk wel zwaar kut dat je er niet op tijd bij was.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die krijgt inmiddels wel ook natvoer?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:48 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Yep, katten geven pas heel laat hints dat er iets mis mee is. Met mijn andere kat ga ik binnenkort naar de dierenarts om haar helemaal te laten onderzoeken, ook qua bloed etcIk heb er één en ik ben er trots op
O dan heb je nog even, en dan zal je heel langzaam misschien weer aan het werk moeten denk je?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En droogvoer, want alleen natvoer is ook weer niet goedquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die krijgt inmiddels wel ook natvoer?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nopequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je nog even, en dan zal je heel langzaam misschien weer aan het werk moeten denk je?
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Daarom zei ik ookquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En droogvoer, want alleen natvoer is ook weer niet goedmist hij / zij je andere kat niet?
Ik heb er één en ik ben er trots op
Yep, vandaag wel, ze zit nu alleen maar te miauwen en rond te dwalenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Daarom zei ik ookmist hij / zij je andere kat niet?
O okequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nieuw speelkameraadje een optie?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:52 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Yep, vandaag wel, ze zit nu alleen maar te miauwen en rond te dwalenIk heb er één en ik ben er trots op
Daar is ze eigenlijk te oud voor, om te moeten wennen aan een nieuwe katquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mijn ervaring is dat oudere katten vaak goed en snel aan een kitten wennen. Ik zou er idd geen asielkat bij halen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Daar is ze eigenlijk te oud voor, om te moeten wennen aan een nieuwe katIk heb er één en ik ben er trots op
Ik wil juist geen kitten meer. Maya is sowieos een beetje erg eenkennigquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat oudere katten vaak goed en snel aan een kitten wennen. Ik zou er idd geen asielkat bij halen.
Ik nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het was ook maar een idee he, snap wel dat het opvoeden van een kitten weer veel werk is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:59 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik wil juist geen kitten meer. Maya is sowieos een beetje erg eenkennigIk heb er één en ik ben er trots op
Alle advies/ideeėn worden gewaardeerd, Moquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het was ook maar een idee he, snap wel dat het opvoeden van een kitten weer veel werk is.
Ik heb zelf 40 jaar lang katten gehad. Toen twee jaar geleden m'n laatste overleed ben ik er niet maar aan begonnen omdat ik veel te uithuizig ben sinds de uithuisplaatsing van m'n jongens.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:01 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Alle advies/ideeėn worden gewaardeerd, MoIk heb er één en ik ben er trots op
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O, nooit geweten dat jij katten hebt gehadquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb zelf 40 jaar lang katten gehad. Toen twee jaar geleden m'n laatste overleed ben ik er niet maar aan begonnen omdat ik veel te uithuizig ben sinds de uithuisplaatsing van m'n jongens.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wil geen katten, ook geen asielkatten, ook geen kitten geen kattenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Killemquote:
IK heb even goed gekekenquote:
Hey Amy
een nat poesje zekerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb ook liever een poesje.
Zo, aangepast, nu geen reden tot verwisselingquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Killem
[..]
IK heb even goed gekeken
Hey Amy
Hey Dot
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Die Dot heequote:
Neem aan dat je het natvoer geeftquote:
Ik neem na deze 2 ook geen katten meer. Geen enkel huisdierquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil geen katten, ook geen asielkatten, ook geen kitten geen katten
Ha die is duidelijker nuquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo, aangepast, nu geen reden tot verwisseling
Hey Dot![]()
Maar had nu wel goed opgelet.
quote:solly
Gaat lekker hč?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem aan dat je het natvoer geeft
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat verbaast me nietsquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb ook liever een poesje.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
100 minuten wachten voor de Droomvlucht bolkis het overal zo druk?
Man3quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
100 minuten wachten voor de Droomvlucht bolkProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik ook niet heb mijn leven lang verzorgd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik neem na deze 2 ook geen katten meer. Geen enkel huisdier
Nu niets meer
quote:
Mooi?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat stond je date met @:drakin ook in de weg. Ik zou stoppen als ik jou was. Je bent hierdoor al twee mooie vrouwen misgelopen!![]()
Killem noemt me mooi
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
WandelbolkIk heb er één en ik ben er trots op
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
B.olkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het was 45
Toen sloten wij aan
🐙![]()
![]()
Medewerker zei letterlijk van ja we gingen naar rijen open zettenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bijna alweer naar werk
Misschien ligt hij ergens in een bosje te slapen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nu je het zegt, waar is Harrie
Waar halen jullie je lego het beste?
Ik heb een nieuwe verslaving
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-08-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 2061 / +69 / +1 / 4768 / 5631 / 0.37
2. FreshFruit / 1398 / +72 / +42 / 1653 / 2270 / 0.62
3. KillemWieft / 1055 / +82 / +100 / 514 / 833 / 1.27
4. _UserName_ / 937 / +13 / +0 / 747 / 1008 / 0.93
5. Vino_Tinto / 864 / +12 / +19 / 2206 / 2634 / 0.33
6. MooieTop6 / 808 / +85 / +53 / 2800 / 3260 / 0.25
7. Dotteke / 770 / +95 / +22 / 1458 / 1794 / 0.43
8. gebrokenglas / 661 / +22 / +1 / 1502 / 1879 / 0.35
9. KoningWouter / 657 / +41 / +36 / 979 / 1272 / 0.52
10. JustinK / 525 / +30 / +0 / 1686 / 1786 / 0.29
11. hemarookworst / 473 / +9 / +0 / 811 / 1047 / 0.45
12. Masberum / 424 / +11 / +9 / 400 / 504 / 0.84
13. Dr.Mikey / 413 / +19 / +6 / 164 / 289 / 1.43
14. mario390 / 400 / +41 / +0 / 208 / 318 / 1.26
15. Bargehassus / 359 / +7 / +0 / 935 / 1078 / 0.33
16. HappyCharly / 339 / +0 / +0 / 178 / 247 / 1.37
17. devzero / 338 / +10 / +0 / 481 / 602 / 0.56
18. MizzezAmy / 330 / +26 / +4 / 1380 / 1576 / 0.21
19. ToT / 328 / +39 / +0 / 1608 / 1839 / 0.18
20. DerRabbit / 290 / +32 / +11 / 571 / 738 / 0.39SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiėle liefje van @ieniminimuis O+![]()
het is nog vroegquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
100 minuten wachten voor de Droomvlucht bolk![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien ligt hij ergens in een bosje te slapen?
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Op de site zelf is duurder maar dan verzamel je punten en krijg je "gratis" limited edition sets dus dat is vaak wel de betere dealquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:29 schreef drakin het volgende:
Ik heb een nieuwe verslavingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
42Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dit een optie? Tweedehands legosteentjes.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:29 schreef drakin het volgende:
Ik heb een nieuwe verslaving
Brams Bouwstenen Breda![]()
The meaning of life.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Droomvlucht wachttijd nu nog 50 minutenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
Persoonlijk heb ik liever 13 als mooiste getal
https://queue-times.com/nl/parks/160/queue_times![]()
en dan komt 18![]()
Hey Marc
Dat ga ik onthouden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
Persoonlijk heb ik liever 13 als mooiste getal![]()
lego site gezocht, maar eerst ff werken
[ Bericht 0% gewijzigd door drakin op 23-08-2025 17:32:40 ]Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
De hoeveelste van deze week is het?
Auto wordt gelanceerd en landt rechtop tegen een huisquote:Een auto is zaterdagmiddag in Hengelo (Overijssel) door nog onbekende oorzaak gelanceerd en rechtop tegen de achterzijde van een woning beland. Brandweerwagens en een ambulance zijn ter plaatse.![]()
Aliquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:29 schreef drakin het volgende:
Ik heb een nieuwe verslavingIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Werksequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:49 schreef drakin het volgende:
lkego site gezocht, maar eerst ff werken
Python geslotenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:39 schreef maily het volgende:
[..]
Droomvlucht wachttijd nu nog 50 minuten
https://queue-times.com/nl/parks/160/queue_times
Gezien eerder gedrag op meets is dit zeker niet uit te sluitenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien ligt hij ergens in een bosje te slapen?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nou dat is voor mij een reden om niet te gaanquote:
Jori en de Draak
MolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die heeft storingquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou dat is voor mij een reden om niet te gaan
Jori en de DraakHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Haha daaromquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gezien eerder gedrag op meets is dit zeker niet uit te sluiten
Prima idee.quote:
DoucheBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:10 schreef marc0871 het volgende:
Lekkere ijsen gemaakt
[ afbeelding ]
Koffiesmaak
Ik ben wandelend naar de supermarkt gegaan en zit nu boven de 10k aan stappen. Dan mag ik met de tas boodschappen wel de bus terug nemen he?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik zou proeven. @Rob ook denk ik.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:10 schreef marc0871 het volgende:
Lekkere ijsen gemaakt
[ afbeelding ]
KoffiesmaakIk heb er één en ik ben er trots op
Ziet er lekker uit!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:30 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb nog een portie gepakt
Het smaakte naar meerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, bij deze akkoord.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:29 schreef DJMO het volgende:
Ik ben wandelend naar de supermarkt gegaan en zit nu boven de 10k aan stappen. Dan mag ik met de tas boodschappen wel de bus terug nemen he?How can I make this topic about me?![]()
Deze man weetquote:
Ja, ik zag het liggen in het vriesvak, en dacht ik van: kom, dat wordt het vanavond...quote:
How can I make this topic about me?![]()
Snap ikquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:30 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb nog een portie gepakt
Het smaakte naar meer
O lekkerquote:
quote:Wel vreemd. M'n smartwatch geeft minder stappen aan dan m'n telefoon.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik zag het liggen in het vriesvak, en dacht ik van: kom, dat wordt het vanavond...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voordat ik een airfryer had moest ik voor patat echt naar de snackbar in het centrum, voor 3 euro een puntzak.quote:
En dan snel opeten, voordat het koud werd. Nu kan ik eten wanneer ik wil en het is nog goedkoop ook. 1.59 voor 750 gram patat. Da's echt weinig.How can I make this topic about me?![]()
Zelf maken vind ik ook teveel gedoe voor patatjes.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Diepvries, dat wel. 1.59 euro voor 750 gram.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zelf maken vind ik ook teveel gedoe voor patatjes.How can I make this topic about me?![]()
4.827 stappen, tot nu toe.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Wel vreemd. M'n smartwatch geeft minder stappen aan dan m'n telefoon.How can I make this topic about me?![]()
Alleen maar lieve mensen online
Ik doe het in een pannetje olie, van aardappels die ik eerst nog uit hun jasje moet halen en in reepjes snijden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voordat ik een airfryer had moest ik voor patat echt naar de snackbar in het centrum, voor 3 euro een puntzak.
En dan snel opeten, voordat het koud werd. Nu kan ik eten wanneer ik wil en het is nog goedkoop ook. 1.59 voor 750 gram patat. Da's echt weinig.
Dat is pas goedkoop.
Zit wel wat werk aan.![]()
quote:
Nou heb ik m'n horloge tijdens het douchen niet gedragen, maar dat verklaart het verschil niet volgens mijIk heb er één en ik ben er trots op
Ik ben van goedkoop en weinig werk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:45 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik doe het in een pannetje olie, van aardappels die ik eerst nog uit hun jasje moet halen en in reepjes snijden.
Dat is pas goedkoop.
Zit wel wat werk aan.
Zo gepiept toch, maak ze altijd zelfquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zelf maken vind ik ook teveel gedoe voor patatjes.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen al het 2x frituren is teveel werk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo gepiept toch, maak ze altijd zelfProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Het is wel bijzonder - je smartwatch zou juist voor moeten lopen ipv achter tov de telefoon.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou heb ik m'n horloge tijdens het douchen niet gedragen, maar dat verklaart het verschil niet volgens mijHow can I make this topic about me?![]()
Ik ben vergroeid met m'n telefoon, heb die wel in m'n hand gehad voor enna het douchen terwijl de smartwatch op de lader lag.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is wel bijzonder - je smartwatch zou juist voor moeten lopen ipv achter tov de telefoon.Ik heb er één en ik ben er trots op
En als ik hem niet vast heb hangt aan m'n nek.Ik heb er één en ik ben er trots op
Valt best mee vind ik niet zo heel veel werkquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:45 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik doe het in een pannetje olie, van aardappels die ik eerst nog uit hun jasje moet halen en in reepjes snijden.
Dat is pas goedkoop.
Zit wel wat werk aan.
Toen ik nog voor 6 personen maakte was het andere koek was ik echt bijna een hele middag bezigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee joh, als ik het voor mij zelf doe is het een mandje vol, bakken ffkes omhoog halen en dan er gelijk weer inquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Alleen al het 2x frituren is teveel werk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hello Lovely
Zolang ik zit te lezen of tv aan het kijken ben de mijne ook (aan de lader) maar zodra ik opsta is dat met m'n telefoon in m'n hand.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:50 schreef Lovely het volgende:
Ik heb hem in huis, meestal op de bank liggenIk heb er één en ik ben er trots op
Oh dan heb ik hem juist in de handquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zolang ik zit te lezen of tv aan het kijken ben de mijne ook (aan de lader) maar zodra ik opsta is dat met m'n telefoon in m'n hand.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dan heb ik hem juist in de hand
Wel als ik een spelletje spelen doe, maar niet als ik aan het lezen ben of tv zit te kijken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dan heb ik hem juist in de handIk heb er één en ik ben er trots op
Het is iig meer werk dan een handje voorgebakken patatjes in de pan gooien.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt best mee vind ik niet zo heel veel werk
Toen ik nog voor 6 personen maakte was het andere koek was ik echt bijna een hele middag bezig
Moet je wel willen doen.
Ik wil gerust 's avonds om 21:30 nog weleens de geest krijgen.![]()
Dat is waar, maar de smaak is ook wat waardquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:01 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Het is iig meer werk dan een handje voorgebakken patatjes in de pan gooien.
Moet je wel willen doen.
Ik wil gerust 's avonds om 21:30 nog weleens de geest krijgen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hmm. Stomme vraag trouwens.
Vanochtend met m'n smartwatch betaald in de winkel, maar toen had ik eerst de kaart geopend op m'n horloge. Ging goed.
Daarnet bij het boodschappen doen werd m'n horloge geweigerd. Maar toen had ik m'n horloge niet eerst ontgrendeld. Komt dat door beveiliging dat je niet ongemerkt gescamd kan worden ofzo? Ja, nu ben ik heel even heel blontIk heb er één en ik ben er trots op
Ik denk er weleens aan om een zak in de vriezer te gooien.
Maar dan denk ik weer terug aan die droge zooi van die laatste zak.
Toch van AviKo.![]()
Ik moet iets in mijn handen hebbenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wel als ik een spelletje spelen doe, maar niet als ik aan het lezen ben of tv zit te kijken.
Ik ook hoor, daarom zit ik ook vaak tv te luisteren terwijl ik m'n ereader beet hebquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik moet iets in mijn handen hebben
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik heb wel eens patat over en die gooi in dan in de vriezer, kan heel goed hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:04 schreef marc0871 het volgende:
Ik denk er weleens aan om een zak in de vriezer te gooien.
Maar dan denk ik weer terug aan die droge zooi van die laatste zak.
Toch van AviKo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Betalen met je smartwatch zonder (ontgrendelde) telefoon moet je per dag weer activeren dacht ik. Tenminste, zo is dat met mijn garmin watch.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:03 schreef DJMO het volgende:
Vanochtend met m'n smartwatch betaald in de winkel, maar toen had ik eerst de kaart geopend op m'n horloge. Ging goed.
Daarnet bij het boodschappen doen werd m'n horloge geweigerd. Maar toen had ik m'n horloge niet eerst ontgrendeld. Komt dat door beveiliging dat je niet ongemerkt gescamd kan worden ofzo? Ja, nu ben ik heel even heel blont
Even kijken.How can I make this topic about me?![]()
Ja. Euhm. Ahumquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb wel eens patat over en die gooi in dan in de vriezer, kan heel goed hoor![]()
![]()
Ik sta nu bij lidl, moet nog honing hebben, dus zal het zo weer proberen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Betalen met je smartwatch zonder (ontgrendelde) telefoon moet je per dag weer activeren dacht ik. Tenminste, zo is dat met mijn garmin watch.Ik heb er één en ik ben er trots op
Volgens Copilot moet je Fitbit watch inderdaad ontgrendeld zijn om contactloos te kunnen betalen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik sta nu bij lidl, moet nog honing hebben, dus zal het zo weer proberen.How can I make this topic about me?![]()
Ahja dat kan ook.. ik lees niet veel meerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ook hoor, daarom zit ik ook vaak tv te luisteren terwijl ik m'n ereader beet heb
Ben meer van de luisterboeken in bed"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat vergrendelen is juist vanwege de contactloze betalingen. Het is een beveiligingsding.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens Copilot moet je Fitbit watch inderdaad ontgrendeld zijn om contactloos te kunnen betalen.
Vergrendeling wordt automatisch ingeschakeld als je contactloze betalingen instelt (zoals Fitbit Pay of Google Wallet).How can I make this topic about me?![]()
Ik gebruik idd Google pay.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat vergrendelen is juist vanwege de contactloze betalingen. Het is een beveiligingsding.
Vergrendeling wordt automatisch ingeschakeld als je contactloze betalingen instelt (zoals Fitbit Pay of Google Wallet).Ik heb er één en ik ben er trots op
Meestal moet je je horloge eerst ontgrendelen als hij van je arm afgeweest is, voordat je weer betalingen kunt doenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:03 schreef DJMO het volgende:
Daarnet bij het boodschappen doen werd m'n horloge geweigerd. Maar toen had ik m'n horloge niet eerst ontgrendeld. Komt dat door beveiliging dat je niet ongemerkt gescamd kan worden ofzo? Ja, nu ben ik heel even heel blontIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja dat sowieso, maar om te betalen ermee moet ik eerst de wallet openen op m'n smartwatch. Anders weigert hij betalingen. Stevige beveiliging wel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:15 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Meestal moet je je horloge eerst ontgrendelen als hij van je arm afgeweest is, voordat je weer betalingen kunt doenIk heb er één en ik ben er trots op
Dan heeft het ook niet zoveel nut meer, aangezien je toch je telefoon dan in je hand hebt. Ik heb betalen met mijn smartwatch misschien 2x gedaan, zie er niet echt veel nut inquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar om te betalen ermee moet ik eerst de wallet openen op m'n smartwatch. Anders weigert hij betalingen. Stevige beveiliging wel.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Inderdaad ja. Ik weet niet hoe dat met Fitbit is maar met een Garmin watch moet je dat inderdaad doen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:15 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Meestal moet je je horloge eerst ontgrendelen als hij van je arm afgeweest is, voordat je weer betalingen kunt doen
Nou, ik betaal gewoon contactloos met Apple Pay, en dat werkt altijd. Ik heb heel veel ruzie met contactloos betalen met een Android telefoon. Dat werkt erg slecht. Eigenlijk gewoon niet.
Met de iPhone heb ik nog nooit een hapering gehad met betalen. Inmiddels durf ik zonder bankpas te gaan winkelen.How can I make this topic about me?![]()
Ik heb met mijn samsung nog nooit problemen gehad met contactloos betalen. Mijn pas heb ik echt al jaren niet meer in de winkel gebruiktquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Ik weet niet hoe dat met Fitbit is maar met een Garmin watch moet je dat inderdaad doen.
Nou, ik betaal gewoon contactloos met Apple Pay, en dat werkt altijd. Ik heb heel veel ruzie met contactloos betalen met een Android telefoon. Dat werkt erg slecht. Eigenlijk gewoon niet.
Met de iPhone heb ik nog nooit een hapering gehad met betalen. Inmiddels durf ik zonder bankpas te gaan winkelen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb vaak wat over, heb altijd te veel, zijn dan voorgebakken en dan doe ik ze in de vriezer. Echt wel te doen hoor. Natuurlijk is gelijk bakken en eten lekkerder, maar deze diepvries is altijd nog lekkerder dan van de winkelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met Android ging het eigenlijk altijd mis, contactloos betalen. Zeer onbetrouwbaar. Dus had ik steevast mijn bankpas mee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb met mijn samsung nog nooit problemen gehad met contactloos betalen. Mijn pas heb ik echt al jaren niet meer in de winkel gebruikt
En de telefoon heb ik bij het afrekenen toch bij de hand vanwege het gebruik van de AH App (bonuskaart).How can I make this topic about me?![]()
Het heeft wel een hele tijd geduurd voordat Rabobank eindelijk goed ging werken met Google, maar nu werkt het primaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met Android ging het eigenlijk altijd mis, contactloos betalen. Zeer onbetrouwbaar. Dus had ik steevast mijn bankpas mee.
En de telefoon heb ik bij het afrekenen toch bij de hand vanwege het gebruik van de AH App (bonuskaart).Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ja en nee. Ik vind het wel handig, omdat ik mijn telefoon ook vaak gewoon om m'n nek heb hangen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dan heeft het ook niet zoveel nut meer, aangezien je toch je telefoon dan in je hand hebt. Ik heb betalen met mijn smartwatch misschien 2x gedaan, zie er niet echt veel nut inMet Google pay heb ik ook nog nooit problemen gehad. M'n pas heb ik wel gewoon bij me, maar ook al een tijdlang niet meer gebruikt /nodig gehad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Ik weet niet hoe dat met Fitbit is maar met een Garmin watch moet je dat inderdaad doen.
Met de iPhone heb ik nog nooit een hapering gehad met betalen. Inmiddels durf ik zonder bankpas te gaan winkelen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Oh, geloof ik.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb vaak wat over, heb altijd te veel, zijn dan voorgebakken en dan doe ik ze in de vriezer. Echt wel te doen hoor. Natuurlijk is gelijk bakken en eten lekkerder, maar deze diepvries is altijd nog lekkerder dan van de winkel
Maar ik heb gewoon nooit over.
Dan zou ik 'over' moeten maken.![]()
Aha. Nou, ik vond het maar niks, inmiddels ben ik nu ook over op iPhone en het is prima zo. Ik heb nog geen Apple watch, maar de Garmin watch werkt ook prima op de iPhone. Zelfs de "Gezondheidsapp" werkt zelfs met de data van de Garmin watch. Dus ik heb geen reden om een Apple watch te nemen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:24 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het heeft wel een hele tijd geduurd voordat Rabobank eindelijk goed ging werken met Google, maar nu werkt het primaHow can I make this topic about me?![]()
Ik ben nog steeds met android aan het klungelen heb het nog niet voor elkaar. Wat een ellendequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aha. Nou, ik vond het maar niks, inmiddels ben ik nu ook over op iPhone en het is prima zo. Ik heb nog geen Apple watch, maar de Garmin watch werkt ook prima op de iPhone. Zelfs de "Gezondheidsapp" werkt zelfs met de data van de Garmin watch. Dus ik heb geen reden om een Apple watch te nemen.
Haha ja, maar bij anaconda denk ik aan het liedje van Nickiquote:
ik ga aan het bier![]()
Maar die anaconda sample kwam uit dat liedje van Sir Mix-a-Lot.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, maar bij anaconda denk ik aan het liedje van Nicki
Vandaar.
Dus...![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds met android aan het klungelen heb het nog niet voor elkaar. Wat een ellende
Andriod kan soms wel irritant en overweldigend zijn, maar ik vind het fijner dan Apple.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds met android aan het klungelen heb het nog niet voor elkaar. Wat een ellende
Maar mijn eerste smartphone draaide op Microsoft OS en dat ding kon (voor die tijd) echt alles draaien wat je maar wilde met een beetje moeite.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Had Minaj geen botox in haar reet zitten?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:36 schreef marc0871 het volgende:
En ze gaan allebei over grote kontenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Moet ik je een keer komen helpen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds met android aan het klungelen heb het nog niet voor elkaar. Wat een ellendeIk heb er één en ik ben er trots op
Weet ik veel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had Minaj geen botox in haar reet zitten?
Ik volg het allemaal niet meer al van voor zij verscheen.![]()
Agreequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Andriod kan soms wel irritant en overweldigend zijn, maar ik vind het fijner dan Apple.
Maar mijn eerste smartphone draaide op Microsoft OS en dat ding kon (voor die tijd) echt alles draaien wat je maar wilde met een beetje moeite.Werewolf![]()
ALs je een keer iphone gewend bentquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het vreselijk, maar ben alleen Apple gewend. Heb simkaartje nog steeds in de apple zitten en ben bezig met die anderen om alles te zoeken. Vind het een omslachtig dingquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Andriod kan soms wel irritant en overweldigend zijn, maar ik vind het fijner dan Apple.
Maar mijn eerste smartphone draaide op Microsoft OS en dat ding kon (voor die tijd) echt alles draaien wat je maar wilde met een beetje moeite.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lief, maar niet nodig ,de kinderen hebben ook al gekeken, morgen komt mijn zoon nog kijkenquote:
Ik blijf het een onhandig ding vinden, geef mij maar IphoneWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb hem ook alvast voor mijn verjaardag gekregen Was lief bedoeld, maar wat een kudt ding zegquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:46 schreef maily het volgende:
[..]
"Jongens, we geven ma een android telefoon voor haar verjaardag."
Ik vind Apple producten juist te beperkend en heb altijd het idee dat die OS me niet precies laat doen wat ik wil, wat andriod (in zekere maten), linux en microsoft me juist wel laat doen als ik er maar een beetje moeite voor doe.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk, maar ben alleen Apple gewend. Heb simkaartje nog steeds in de apple zitten en ben bezig met die anderen om alles te zoeken. Vind het een omslachtig ding
Maar dat is waarschijnlijk ook de ICT nerd in mij die dan spreek
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Weet ik.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hem ook alvast voor mijn verjaardag gekregen Was lief bedoeld, maar wat een kudt ding zeg
En ze laten je maar aanmodderen.
Ik had 'm teruggebracht en evt bijbetaald voor een telefoon naar wens.![]()
En dit dus. Dan had ik inderdaad eerder gevraagd aan de kinders om je het geld te geven wat die telefoon kost, zelf iets bijgelegd en de telefoon gekocht naar persoonlijke voorkeur, wat die ook mag zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:56 schreef maily het volgende:
[..]
Weet ik.
En ze laten je maar aanmodderen.
Ik had 'm teruggebracht en evt bijbetaald voor een telefoon naar wens.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ah ja, dat is ook zoquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:36 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Maar die anaconda sample kwam uit dat liedje van Sir Mix-a-Lot.
Vandaar.
Dus...I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dit. Al ben ik geen ict nerd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind Apple producten juist te beperkend en heb altijd het idee dat die OS me niet precies laat doen wat ik wil, wat andriod (in zekere maten), linux en microsoft me juist wel laat doen als ik er maar een beetje moeite voor doe.
Maar dat is waarschijnlijk ook de ICT nerd in mij die dan spreekIk heb er één en ik ben er trots op
Ik heb gewoon geen zin om minimaal bijna 800 euro uit te geven aan een telefoon.
Ja maar ze gaan zo lang mee. En ze houden hun waarde.
Ja, dan loop je na een paar jaar met oude meuk rond, terwijl hun nieuwe telefoons toch al met de vorige generatie technieken gebouwd zijn.
Ik koop er liever 3 keer een verse voor, die prima zijn voor wat ik ermee doe.![]()
Ik schaf er zo eens in de drie jaar een nieuwe aan. Alleen geef ik er gerust wel even 800 euro voor uit, omdat ik gewoon een goed toestel wil hebben met een lange batterijduur.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:14 schreef marc0871 het volgende:
Ik heb gewoon geen zin om minimaal bijna 800 euro uit te geven aan een telefoon.
Ja, dan loop je na een paar jaar met oude meuk rond, terwijl hun nieuwe telefoons toch al met de vorige generatie technieken gebouwd zijn.
Ik koop er liever 3 keer een verse voor, die prima zijn voor wat ik ermee doe.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik neem altijd telefoon met een abo en om de twee jaar. Haal ik een nieuwe
Alleen vind ik het te duur worden qua prijs, wat je betaald per maand. Dus ik denk er over om deze telefoon te houden en een sim only te nemen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lekker ite.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
Toch patatjes geworden met een frikandel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
Toch patatjes geworden met een frikandel![]()
Ik heb net een bamischijf en een eierbal op .."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Verstandig! Ik heb al jaren sim only , scheelt een hoopquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:18 schreef Lovely het volgende:
Ik neem altijd telefoon met een abo en om de twee jaar. Haal ik een nieuwe
Alleen vind ik het te duur worden qua prijs, wat je betaald per maand. Dus ik denk er over om deze telefoon te houden en een sim only te nemen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Eierbal.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik heb net een bamischijf en een eierbal op ..
Eierbalquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik heb net een bamischijf en een eierbal op ..
Ik betaalde een paar jaar geleden 230 euro voor mijn Oppo, met een batterij van 5000 mah'tjes.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik schaf er zo eens in de drie jaar een nieuwe aan. Alleen geef ik er gerust wel even 800 euro voor uit, omdat ik gewoon een goed toestel wil hebben met een lange batterijduur.
Ik zit schuin te kijken naar hun A5 pro. Zou er één in zitten van 6000 mah.
Zou nog bulletproof zijn ook.![]()
Ik heb volgens mij al 15 jaar een sim only abo. Heb dit nummer al sinds 2008 uit m'n hoofd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Verstandig! Ik heb al jaren sim only , scheelt een hoopIk heb er één en ik ben er trots op
Ik ben wel een ICT nerd maar inmiddels ben ik nu zover dat een telefoon gewoon moet werken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:14 schreef marc0871 het volgende:
Ik koop er liever 3 keer een verse voor, die prima zijn voor wat ik ermee doe.
Ik ben het zat om steeds weer met een telefoon te moeten klooien met instellingen enzo, en wéér eentje te moeten inrichten.How can I make this topic about me?![]()
Ja betaal nu 48 euro in de maandquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Verstandig! Ik heb al jaren sim only , scheelt een hoop![]()
Welke provider heb jij sim only?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb ook al jaren hetzelfde nummerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij al 15 jaar een sim only abo. Heb dit nummer al sinds 2008 uit m'n hoofd.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Memory lanequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:23 schreef KillemWieft het volgende:
Mobiele telefoon discussies zijn zó 2010.
KPNquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja betaal nu 48 euro in de maand![]()
Welke provider heb jij sim only?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik raakte vroeger altijd mijn telefoons kwijt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben ooit in hollandsenieuwe begonnen, toen overgestapt naar telfort, en dat is opgeslokt door moederbedrijf kpn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja betaal nu 48 euro in de maand![]()
Welke provider heb jij sim only?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik ben nog nooit een telefoon kwijtgeraakt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:24 schreef FreshFruit het volgende:
Ik raakte vroeger altijd mijn telefoons kwijt.How can I make this topic about me?![]()
In de tijd voordat ik een abbo kon afsluiten had ik elk half jaar een nieuwe prepaid met nieuwe telefoon. Alleen dat waren nog geen smartphones.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:24 schreef FreshFruit het volgende:
Ik raakte vroeger altijd mijn telefoons kwijt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Oja telfort ook gehad vroegerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben ooit in hollandsenieuwe begonnen, toen overgestapt naar telfort, en dat is opgeslokt door moederbedrijf kpn.
Zal het onthouden van kpn
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oja telfort ook gehad vroeger
Zal het onthouden van kpn
Is wel met combinatie korting omdat ook kon internet en tv thuis.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ahja dan is het idd goedkoperquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is wel met combinatie korting omdat ook kon internet en tv thuis."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Echt een aanrader.quote:
quote:
recept erbij aubquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:10 schreef marc0871 het volgende:
Lekkere ijsen gemaakt
[ afbeelding ]
Koffiesmaak
Ik heb gecondenseerde melk voor dulce de leche gekocht om ijs te makenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Bohquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:34 schreef drakin het volgende:
[..]
recept erbij aub
Ik heb gecondenseerde melk voor dulce de leche gekocht om ijs te maken![]()
![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Homijnquote:
Ik mis @JustinKIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Her Rabbit.quote:![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: