SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
En drinken!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja echtwel
Eerst ff gereed makendekentje erbij snackjes erbij zodat ik voorzien ben
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Pics van je dekentje en je snackjesquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Niet de beste TT maar toch een TT![]()
![]()
Het is niet andersquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee we doen het maar ermee
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Moet nog shoppenquote:
Eerst douchen
Dan winkel
Dan gametime
Ik ben traag en lui dus KOM OP
Even activeren
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Je vraagt teveelquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:10 schreef maily het volgende:
[..]
Pics van je dekentje en je snackjes
De sfeerimpressie blijft het bij 👻'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Lekker een luie zaterdagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Go go gadget goquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Moet nog shoppen
Eerst douchen
Dan winkel
Dan gametime
Ik ben traag en lui dus KOM OP
Even activeren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Have fun
Bedankt, maatquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Sterkte trouwens, gecondoleerd.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Het is Almo Nature geworden @FreshFruitIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Thanks, laat ik straks even aan Soul zien.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was wel weer 50 euro lichter, maar ja, mag wat kostenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb je niet aan die dierenarts gevraagd of het van het eten kwam?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:18 schreef MooieTop6 het volgende:
Was wel weer 50 euro lichter, maar ja, mag wat kostenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel, het kwam door het etenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je niet aan die dierenarts gevraagd of het van het eten kwam?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik had het liever iets eerder gewetenquote:
Maar ze kregen alleen maar droogvoer, en dat is schijnbaar niet goed. Het was wel hoogwaardig droogvoer, maar Mayo dronk er te weinig bij, blijkt nuIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
O echt. Heb je gelijk gevraagd wat wel goed eten is voor ze dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meer natvoerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Heb je gelijk gevraagd wat wel goed eten is voor ze dan?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Goed dat je het nu weet. Ook nooit geweten, honden krijgen vaak ook alleen droogvoerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De dierenzaak gaf wel aan dat dit echt heel vaak voorkomtquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed dat je het nu weet. Ook nooit geweten, honden krijgen vaak ook alleen droogvoerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
O fijn dat ze die informatie dan delen als je droogvoer koopt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:36 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
De dierenzaak gaf wel aan dat dit echt heel vaak voorkomt
Zou eigenlijk op de zakken moeten staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb animonda,almo nature en wild freedom
Purizon is ook goed.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Yep, en ik had al speciaal top-droogvoer gehaald voor indoor-katten, maar jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O fijn dat ze die informatie dan delen als je droogvoer koopt.
Zou eigenlijk op de zakken moeten staanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oke, dit is abracadabra voor mij
Heb ook gelijk wat nieuwe speeltjes gekocht
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ergens is het logisch dat een kat natvoer nodig heeft. Het is immers van oorsprong een jager en levende prooien bevatten ook vocht.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik had het liever iets eerder geweten
Maar ze kregen alleen maar droogvoer, en dat is schijnbaar niet goed. Het was wel hoogwaardig droogvoer, maar Mayo dronk er te weinig bij, blijkt nuIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Yep, maar sommige katten drinken wel genoeg water erbij, maar anderen weer nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ergens is het logisch dat een kat natvoer nodig heeft. Het is immers van oorsprong een jager en levende prooien bevatten ook vocht.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat droge zou toch opgelost kunnen worden door het drinken. Maar hij dronk ook niet veelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
M.olkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het blijft natuurlijk wel zwaar kut dat je er niet op tijd bij was.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:42 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Yep, maar sommige katten drinken wel genoeg water erbij, maar anderen weer nietIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ben je al weer aan het werk Vino?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yep, katten geven pas heel laat hints dat er iets mis mee is. Met mijn andere kat ga ik binnenkort naar de dierenarts om haar helemaal te laten onderzoeken, ook qua bloed etcquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk wel zwaar kut dat je er niet op tijd bij was.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die krijgt inmiddels wel ook natvoer?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:48 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Yep, katten geven pas heel laat hints dat er iets mis mee is. Met mijn andere kat ga ik binnenkort naar de dierenarts om haar helemaal te laten onderzoeken, ook qua bloed etcIk heb er één en ik ben er trots op
O dan heb je nog even, en dan zal je heel langzaam misschien weer aan het werk moeten denk je?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En droogvoer, want alleen natvoer is ook weer niet goedquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die krijgt inmiddels wel ook natvoer?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nopequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je nog even, en dan zal je heel langzaam misschien weer aan het werk moeten denk je?
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Daarom zei ik ookquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En droogvoer, want alleen natvoer is ook weer niet goedmist hij / zij je andere kat niet?
Ik heb er één en ik ben er trots op
Yep, vandaag wel, ze zit nu alleen maar te miauwen en rond te dwalenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Daarom zei ik ookmist hij / zij je andere kat niet?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: