Welke steden precies? En leg eens uit waar je aan merkt dat daar anarchie heerst?quote:
Ik ben daar zelf al voor verhuisd. Ik woonde in een wijk waar een jongen van 14 jaar tegen mij zei of ik een machete op mijn nek wilde.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn een hoop wijken waar je echt niet snachts over straat kunt als blanke
Dat zal je wel verzonnen hebben - feiten tellen, paniekpraat niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik ben daar zelf al voor verhuisd. Ik woonde in een wijk waar een jongen van 14 jaar tegen mij zei of ik een machete op mijn nek wilde.
Ook zo geformuleerd.
"Wil je een machete op je nek? Vergeet ik nooit meer.
Niet alleen daardoor gebeurde wel ergere dingen, hoor.
Wat een onzin man alsjeblieft.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:18 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het normaal is ik zeg dat ze psychisch ziek zijn. Dat is anders. Ik wil nog steeds niet dat mijn dochter wordt vermoord door iemand die psychisch ziek is.
Voor de duidelijkheid. Dus ook niet door Jeffrey Dahmer, om maar een voorbeeld te noemen. Die is ook psychisch ziek.
Die mensen zijn allemaal opgegroeid met geweld om zich heen. Uitzonderingen daargelaten.
Nee, er ligt een heel dossier bij de politie over dat gezin. Alleen dat duurt eeuwen voordat ze eindelijk aktie ondernemen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zal je wel verzonnen hebben - feiten tellen, paniekpraat niet.
1) Een vergelijking trekken met een massamoordenaar is áltijd een aanval.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:59 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het leest.
Jij leest het als een aanval, terwijl de post gewoon weergeeft wat er daadwerkelijk is gebeurt.
Lees de post nog eens.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:02 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
1) Een vergelijking trekken met een massamoordenaar is áltijd een aanval.
2) Die vergelijking moeten maken in je beargumentatie laat m.i. alleen maar het gebrek aan het eigen beargumenterend vermogen zien.
Je bent niet opzoek naar een fatsoenlijke discussie als je iedereen die anders denkt als jij wegzet als Hitler.
Ik ben ook van mening dat bepaalde bevolkingsgroepen in steeds groter wordende mate onderdeel zijn van het probleem, zoals ik in post #3 beschrijft.
Dat maakt mij absoluut geen Hitler.
Dat zou ik met je eens zijn. Ware het niet dat het echt te laat is nu.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Man man man, dit is echt overdreven doemdenken. De EU is sterker en hechter dan ooit, defensie wordt structureel versterkt en de samenwerking groeit juist log maar stabiel. Zwakte ontstaat pas als je niks doet, niet omdat Brussel “te soft” of “te links” is. Dat overdramatische gezeur van rechts over anarchie en instorting is gewoon vervelend – feiten tellen, paniekpraat niet.
Waar haal je dat gekke idee vandaan? Je haalt NAVO en de EU door elkaar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Man man man, dit is echt overdreven doemdenken. De EU is sterker en hechter dan ooit, defensie wordt structureel versterkt en de samenwerking groeit juist log maar stabiel. Zwakte ontstaat pas als je niks doet, niet omdat Brussel “te soft” of “te links” is. Dat overdramatische gezeur van rechts over anarchie en instorting is gewoon vervelend – feiten tellen, paniekpraat niet.
Fok itquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke steden precies? En leg eens uit waar je aan merkt dat daar anarchie heerst?
Ik zal inderdaad niet snel een paar banlieues in Parijs gaan bezoeken nee, maar je doet het voorkomen alsof slachtoffers van misdrijven daar maar op straat blijven liggen omdat de hulpdiensten zich hebben gedistantieerd van die gebieden, dat slaat nergens opquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat de staat afwezig is en de wet van de jungle geldt is geen anarchie?
Het heeft ook totaal niets met elkaar te maken bedoel je?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waar haal je dat gekke idee vandaan? Je haalt NAVO en de EU door elkaar.
Ah, inhoudelijk weerquote:
In dit geval 3 psychoses in een week. Is wel erg veelquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:56 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Psychose door trauma (s) bedoel ik.
Wat er wel kan zullen we niet weten zolang de wil er is om asiel voor continue massa-immigratie te gebruiken, want ondertussen sluit het COA contracten af voor tientallen jaren in de kennelijke overtuiging dat deze import maar zal blijven doorgaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alles dichtgooien? Kan niet. Nederland zit vast aan Schengen, EU-regels, het Vluchtelingenverdrag en het EHRM. Terugsturen lukt vaak niet omdat landen van herkomst weigeren mensen op te nemen. Extra vliegtuigen of politie helpen niets zonder internationale afspraken. Dit is een complex probleem, geen kwestie van stoere praatjes over hoofddoeken en “te linkse” politici. Blijf vooral fantaseren, de feiten lachen je ondertussen uit.
Ja als je dit topic terug leest, daar heb ik het uitgebreid uitgelegd. Niet persoonlijk bedoeld, maar ik moet het altijd een miljoen keer in hetzelfde topic typen. Jij ook, denk ik. Ik ben nu op dat punt van "nu is het klaar."quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In dit geval 3 psychoses in een week. Is wel erg veel
Heb je dat netjes verteld tegen de makelaar/koper? Moet wel, anders kunnen ze door dit soort dingen het contract laten ontbinden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat merkt iedereen in zijn eigen omgeving ook wel dat er te weinig capaciteit is bij de politie. Vermoed ik. Ik ben zelf in ieder geval verhuisd om een gezin dat mijn hele vorige buurt terroriseerde.
Dat duurt jaren voordat er aktie wordt ondernomen.
Ja sorry maar het gaat zo hard allemaal dat het niet te doen is om alles terug te lezen als ik weer ingelogd ben.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:14 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja als je dit topic terug leest, daar heb ik het uitgebreid uitgelegd. Niet persoonlijk bedoeld, maar ik moet het altijd een miljoen keer in hetzelfde topic typen. Jij ook, denk ik. Ik ben nu op dat punt van "nu is het klaar."
![]()
![]()
Het is ook niet rot bedoelt. Ik denk dat iedereen dat wel heeft.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja sorry maar het gaat zo hard allemaal dat het niet te doen is om alles terug te lezen als ik weer ingelogd ben.
De linkse kerk kijkt graag weg bij asielproblematiek; wegkijken, ontkennen en bagatelliseren zijn ze goed in. En framen van anders denkenden. En laten we eerlijk wezen, wie wil er nou niet een doorgedraaide asielzoeker met normen en waarden die haaks op die van ons staan binnenhalen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:02 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
1) Een vergelijking trekken met een massamoordenaar is áltijd een aanval.
2) Die vergelijking moeten maken in je beargumentatie laat m.i. alleen maar het gebrek aan het eigen beargumenterend vermogen zien.
Je bent niet opzoek naar een fatsoenlijke discussie als je iedereen die anders denkt als jij wegzet als Hitler.
Ik ben ook van mening dat bepaalde bevolkingsgroepen in steeds groter wordende mate onderdeel zijn van het probleem, zoals ik in post #3 beschrijft.
Dat maakt mij absoluut geen Hitler.
Nou, zand er over dan en weer vriendjesquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:18 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Het is ook niet rot bedoelt. Ik denk dat iedereen dat wel heeft.
De EUquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, dan zitten ze wel in het proces om zo een gezin uit te zetten, maar dat duurt heel lang. De politie kwam daar ook echt heel vaak. Maar als die weer weg waren, begon het weer.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:17 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Heb je dat netjes verteld tegen de makelaar/koper? Moet wel, anders kunnen ze door dit soort dingen het contract laten ontbinden.
Heb je ook een alternatief behalve een jankverhaal in de catgorie kan niet, wil niet, mag niet ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alles dichtgooien? Kan niet. Nederland zit vast aan Schengen, EU-regels, het Vluchtelingenverdrag en het EHRM. Terugsturen lukt vaak niet omdat landen van herkomst weigeren mensen op te nemen. Extra vliegtuigen of politie helpen niets zonder internationale afspraken. Dit is een complex probleem, geen kwestie van stoere praatjes over hoofddoeken en “te linkse” politici. Blijf vooral fantaseren, de feiten lachen je ondertussen uit.
Allemaal asielzoekers, net zoals Jos B, Michael P, Benno L of Sytze van de V.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:49 schreef Fok-it het volgende:
De NWS oneliners slingeren weer om je oren zie ik. Uiteraard door the usuals.
Lekker hard krijsen jongens. Net als Geert.
Ongefundeerd krijsen en niks voor elkaar krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |