Geert schreeuwt graag, maar als hij de kans krijgt er wat aan te doen rent hij hard weg.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:36 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoe je het doet.
Geert schreeuwt graag.
[ x ]
Het is nogal hypocriet natuurlijk dat je er als politicus wel over schreeuwt, maar als je de kans krijgt er wat aan te doen, je hard weg rent.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:38 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Als mensen ziende blind en horende doof zijn voor de feiten dan is schreeuwen helemaal niet verkeerd.
Ga op timmermans stemmen dan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:40 schreef Shotty het volgende:
[..]
Geert schreeuwt graag, maar als hij de kans krijgt er wat aan te doen rent hij hard weg.
Hij kreeg de kans - niet - om er wat aan te doen. Jouw dooddoener is inmiddels wel achterhaald.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:40 schreef Shotty het volgende:
[..]
Geert schreeuwt graag, maar als hij de kans krijgt er wat aan te doen rent hij hard weg.
Ja, want enkel Unicef benoemen dekt natuurlijk de lading. Die hebben immers ooit maar 1 onderzoek uitgevoerd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Interessante klacht, aangezien je de bronvermelding nota bene quote…
Verantwoordelijkheid genomen, en er is niets veranderd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:36 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoe je het doet.
Geert schreeuwt graag.
[ x ]
Stukje tokkie politiek met inhoudsloze one liners. Geen kut geven om het meisje maar wel staan juichen dat het een asielzoeker is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:38 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Als mensen ziende blind en horende doof zijn voor de feiten dan is schreeuwen helemaal niet verkeerd.
Mee oneens.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Stukje tokkie politiek met inhoudsloze one liners. Geen kut geven om het meisje maar wel staan juichen dat het een asielzoeker is.
Mooie whataboutism hoor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ga op timmermans stemmen dan.
Nog minder lisa's straks, nog meer applaus in de 17de minuut.
Wil je dat?
Nouja dan ga je toch lekker op die one-liners zonder inhoud, tegelijk wachten op het afschaffen van het eigen risico.quote:
Uhm… de PVV kreeg de minister post migratie. Daar kan je heel veel mee, zeker met zo een rechtse kamer.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:43 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Hij kreeg de kans - niet - om er wat aan te doen. Jouw dooddoener is inmiddels wel achterhaald.
Even naar de feiten: hebben we Wilders zien juichen na de dood van die meisje? Nee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja dan ga je toch lekker op die one-liners zonder inhoud, tegelijk wachten op het afschaffen van het eigen risico.
Nuance lijkt steeds meer een vies woord in de politiek.
Als je niet aan asiel doet kan je het hele IND opheffen. Stop gewoon met asiel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:47 schreef Shotty het volgende:
[..]
Mooie whataboutism hoor.
Overigens wil timmermans beleid. Mischien geen beleid waar jij het helemaal mee eens bent, maar wel beter beleid dan geen beleid, en dat is wat je krijgt van Geert.
De PvdA/GL heeft het IND niet kapotbezuinigd, maar krijgen er wel de schuld van dat het IND hier niet eerder wat mee deed, en blijkbaar geen goede psychologische screening heeft kunnen doen.
Leg mij is uit hoe dat werkt?
En het over de capslock button op zijn toetsenbord moet hebben.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:51 schreef Tjoent het volgende:
Jammer dat het niveau weer zo afglijdt omdat men de persoon Wilders niet kan uitstaan i.p.v. naar de feiten te kijken.
Dit is natuurlijk ook wel kort door de bocht. Als ik partijen afreken op het niet uitvoeren van punten uit het verkiezingsprogramma. Dan ben je nog wel even bezig in het Nederlandse democratische systeem. Die checks and balances (hebt ik vant Omtzigt geleerd) zijn er om te voorkomen dat partijen totalitaire macht naar zich toe trekken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verantwoordelijkheid genomen, en er is niets veranderd.
Die goedkope, populistische retoriek is vermoeiend.
Deze reactie is zo grappigquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:51 schreef Tjoent het volgende:
Jammer dat het niveau weer zo afglijdt omdat men de persoon Wilders niet kan uitstaan i.p.v. naar de feiten te kijken.
Laatste keer dat in Nederland de doodstraf uitgevoerd werd:quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:59 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
De volksbuurters hebben weer een onderwerp om over te fulmineren dit weekend. Heerlijk met een pilsje in de tegeltuin speculeren over strafmaatregelen uit de 13e eeuw.
Nou verwees ik toch echt primair naar Movisie/Rutgers.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:43 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Ja, want enkel Unicef benoemen dekt natuurlijk de lading. Die hebben immers ooit maar 1 onderzoek uitgevoerd.
Nou ik ben blij dat je in elk geval vrolijker wordt van mijn reactie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Deze reactie is zo grappig![]()
Vertel mij dan inhoudelijk hoe Wilders hier dan iets aan gaat doen.
Dit dus. WHY the fuck stond die gast niet al onder 24/7 surveillance. En dan nog zichzelf op de borst kloppen dat ze hem zo snel hadden. Nee, als je gvd je werk had gedaan was Lisa nu nog in ons midden.... ik kan daar zo kwaad om worden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:30 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Wat vragen oproept is dat ze deze persoon al op de korrel hadden na vorige week vrijdag toen die vrouw verkracht werd. Waarom kon hij dinsdag nog zonder observatie z'n gang gaan. Ik zou dat graag willen weten. Of moest het maar stil blijven omdat het een asielzoeker betrof.
Nou daar ben ik erg benieuwd naar en ik zou als advocaat van de familie zijnde daar direct vragen over gaan stellen. Want dat is cruciaal om te weten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:56 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit dus. WHY the fuck stond die gast niet al onder 24/7 surveillance. En dan nog zichzelf op de borst kloppen dat ze hem zo snel hadden. Nee, als je gvd je werk had gedaan was Lisa nu nog in ons midden.... ik kan daar zo kwaad om worden.
Het lijkt mij wel vrij evident dat Omtzigt cs de grootste stoorzender was van dit kabinet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:47 schreef Shotty het volgende:
Overigens wil timmermans beleid. Mischien geen beleid waar jij het helemaal mee eens bent, maar wel beter beleid dan geen beleid, en dat is wat je krijgt van Geert.
Wacht heel even, want waarom zijn er geen camera’s in een asielzoekerscentrum?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:56 schreef Nober het volgende:
Zoals ik al zei, in een fatsoenlijk land gaan we illegalen niet als criminelen behandelen.
[ afbeelding ]
Ik denk capaciteitsproblemen en verschil tussen verdacht zijn en dader zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:56 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit dus. WHY the fuck stond die gast niet al onder 24/7 surveillance. En dan nog zichzelf op de borst kloppen dat ze hem zo snel hadden. Nee, als je gvd je werk had gedaan was Lisa nu nog in ons midden.... ik kan daar zo kwaad om worden.
Meerdere punten van dat tien punten plan zijn niet eens realistisch uitvoerbaar. Wettelijk of praktisch niet. Gooi je AZCs dicht dan zetten ze die mensen in hotels. Al ben ik zeker voor om zero tolerance te hebben bij asielzoekers qua criminele activiteiten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:55 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nou ik ben blij dat je in elk geval vrolijker wordt van mijn reactie.
Wilders kwam met een tien punten plan, dat was een al dan niet tijdelijke pas op de plaats qua asielinstroom. Grenzen dicht.
Stel nou eens dat deze persoon waarvan we weten dat hij 22 jaar is maar niet waar hij vandaan komtna het afwijzen van het tien punten plan Nederland in is gekomen. Welk verschil had dat nu gemaakt denk je?
Als je iemand verdenkt van een ernstig misdrijf zoals die brute verkrachting van vorige week vrijdag dan hoort die persoon 24/7 onder observatie te staan. Dat mag ook en daar is beslist capaciteit voor. Dat mag alleen als er nog geen onomstotelijk bewijs is om die persoon te arresteren. Maar dan mag hij / zij niet als loslopend wild de maatschappij weer in.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk capaciteitsproblemen en verschil tussen verdacht zijn en dader zijn.
Ik zie het hier in de buurt ook. Psychiatrische mafklapper om de hoek, regelmatig psychoses en notoire vrouwenmishandelaar. Wordt zo nu en dan van zijn bed gelicht en is dan 2 dagen later weer thuis. Ook een kwestie van tijd dat iemand daar op een verkeerd moment langsloopt en het mis gaat.
Politie, GGZ en justitie willen wel wat, maar er is simpelweg geen capaciteit.
Als je iedere verdachte van een seksueel misdrijf 24 uur moet volgen heb je een capaciteitsprobleem.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:56 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Onzin, het zijn beesten. Nergens is het normaal om vrouwen te verkrachten en vermoorden. STOP MET ZE IN DE SLACHTOFFERROL DUWEN. Het enige slachtoffer is DOOD.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:47 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat praat k niet goed, want ik ben zelf een vrouw, maar daarom zijn ze waarschijnlijk zo gevaarlijk. Omdat geweld "normaal" voor ze is.
Snaptuh?
Nee, dat capaciteitsprobleem is er niet. Je bent als politie verplicht om zo'n verdachte te observeren. Juist na vrijdag had ie onder voortdurende observatie moeten staan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je iedere verdachte van een seksueel misdrijf 24 uur moet volgen heb je een capaciteitsprobleem.
Kan goed zijn dat er fouten gemaakt zijn, maar iemand oplaaien vereist ook planning. En deze klootzak pleegde zijn daden (3 stuks minimaal begrijp ik) met hele korte tussenpozen.
Natuurlijk moet het uitgezocht worden.
Ik denk dat er veel meer mogelijk is als de politie/justitie de handen niet vol zou hebben aan XR op de snelweg, Palestina demonstraties, voetbalwedstrijden, Kermissen en uitgaansgeweld op zaterdagavond.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je iedere verdachte van een seksueel misdrijf 24 uur moet volgen heb je een capaciteitsprobleem.
Kan goed zijn dat er fouten gemaakt zijn, maar iemand oplaaien vereist ook planning. En deze klootzak pleegde zijn daden (3 stuks minimaal begrijp ik) met hele korte tussenpozen.
Natuurlijk moet het uitgezocht worden.
Kortzichtig maar vooral ook heel doorzichtig. Prima om een hekel aan de persoon Wilders te hebben maar dat kinderachtige gedrag om maar niet naar de feiten te hoeven kijken, verpest elk topic.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:06 schreef matspontius het volgende:
Inderdaad - meisje van 17 is misbruikt en vermoord door zo'n imbeciele zandbakhaas en dan gaan we hier weer Wilders afzeiken of redenen zoeken hoe het meisje dit had kunnen voorkomen. Lekker kortzichtig niveau.
We zijn in dit land op het punt aangekomen dat je je als vrouw klaarblijkelijk niet meer veilig kan rond bewegen zonder lastig gevallen te worden of nog veel erger. Dank politiek Nederland voor deze fijne ontwikkeling!
Wel meer dan die verhalen vooral van kennissen, familie en vrienden waar iemand in de buurt die mentaal gestoord/crimineel is en waar de buurt last van heeft. Politie heeft weinig capaciteit en GGZ is helemaal een drama.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk capaciteitsproblemen en verschil tussen verdacht zijn en dader zijn.
Ik zie het hier in de buurt ook. Psychiatrische mafklapper om de hoek, regelmatig psychoses en notoire vrouwenmishandelaar. Wordt zo nu en dan van zijn bed gelicht en is dan 2 dagen later weer thuis. Ook een kwestie van tijd dat iemand daar op een verkeerd moment langsloopt en het mis gaat.
Politie, GGZ en justitie willen wel wat, maar er is simpelweg geen capaciteit.
Dat capaciteitsprobleem is er wel. Praat eens met politiemensen. Er zijn zoveel probleemgevallen waar veel meer aandacht en capaciteit voor hoort te zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:06 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nee, dat capaciteitsprobleem is er niet. Je bent als politie verplicht om zo'n verdachte te observeren. Juist na vrijdag had ie onder voortdurende observatie moeten staan.
Misschien praat ik wel uit ervaringquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat capaciteitsprobleem is er wel. Praat eens met politiemensen. Er zijn zoveel probleemgevallen waar veel meer aandacht en capaciteit voor hoort te zijn.
Het is geen ontwikkeling, zo gaat het al minstens 50 jaar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:06 schreef matspontius het volgende:
Inderdaad - meisje van 17 is misbruikt en vermoord door zo'n imbeciele zandbakhaas en dan gaan we hier weer Wilders afzeiken of redenen zoeken hoe het meisje dit had kunnen voorkomen. Lekker kortzichtig niveau.
We zijn in dit land op het punt aangekomen dat je je als vrouw klaarblijkelijk niet meer veilig kan rond bewegen zonder lastig gevallen te worden of nog veel erger. Dank politiek Nederland voor deze fijne ontwikkeling!
Dat doe ik ook helemaal niet als je zou lezen wat ik verder allemaal nog zeg.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Onzin, het zijn beesten. Nergens is het normaal om vrouwen te verkrachten en vermoorden. STOP MET ZE IN DE SLACHTOFFERROL DUWEN. Het enige slachtoffer is DOOD.
Nou vertel eens hoe er wel genoeg capaciteit is om alle labiele en criminele gevallen te volgen door de politie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:10 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Misschien praat ik wel uit ervaring
Dat merkt iedereen in zijn eigen omgeving ook wel dat er te weinig capaciteit is bij de politie. Vermoed ik. Ik ben zelf in ieder geval verhuisd om een gezin dat mijn hele vorige buurt terroriseerde.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat capaciteitsprobleem is er wel. Praat eens met politiemensen. Er zijn zoveel probleemgevallen waar veel meer aandacht en capaciteit voor hoort te zijn.
Die capaciteit is er niet, daarom heb ik ook zo'n aversie tegen van die maatregelen zoals vuurwerkverboden terwijl iedereen wel weet dat er absoluut amper op gehandhaafd kan worden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou vertel eens hoe er wel genoeg capaciteit is om alle labiele en criminele gevallen te volgen door de politie.
Jij kent alle feiten ter zake?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:06 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nee, dat capaciteitsprobleem is er niet. Je bent als politie verplicht om zo'n verdachte te observeren. Juist na vrijdag had ie onder voortdurende observatie moeten staan.
Jij maakt het nu heel groot. We hebben het hier over dit specifieke geval dat binnen een tijdsbestek van een paar dagen twee zware misdrijven pleegt. Als je na het misdrijf van vrijdag 15 augustus al iemand op de korrel hebt, ook nadat een andere vrouw zich meldde nota bene, dan is het werkelijk geen probleem om drie politiemensen per dag acht uur die persoon te laten observeren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou vertel eens hoe er wel genoeg capaciteit is om alle labiele en criminele gevallen te volgen door de politie.
Dat lijkt mij evident.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel meer mogelijk is als de politie/justitie de handen niet vol zou hebben aan XR op de snelweg, Palestina demonstraties, voetbalwedstrijden, Kermissen en uitgaansgeweld op zaterdagavond.
Als het geen asielzoeker was geweest zou dat ook wel gedaan zijn. Maar men is bij de politie doodsbang om van racisme beschuldigd te wordenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:13 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Jij maakt het nu heel groot. We hebben het hier over dit specifieke geval dat binnen een tijdsbestek van een paar dagen twee zware misdrijven pleegt. Als je na het misdrijf van vrijdag 15 augustus al iemand op de korrel hebt, ook nadat een andere vrouw zich meldde nota bene, dan is het werkelijk geen probleem om drie politiemensen per dag acht uur die persoon te laten observeren.
Je moet onderscheid maken tussen levensgevaarlijke verkrachter en nu dus moordenaar en labiele gevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |