nou die Nederlandse zijn wel fucking moeilijk ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
ff pauze nemen, of op een andere site proberen.
Internationaal blijft altijd ook nog een heel goede optie!
Dat zeg ik niet, is een reactie op wat kree zegt over de vrouwen waarmee hij kletst, die dat blijkbaar willen.quote:
Misschien valt hij op types die graag een alfa willen dus?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, is een reactie op wat kree zegt over de vrouwen waarmee hij kletst, die dat blijkbaar willen.
Congo, vleermuis bbq en vrouwen liggen aan je voeten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:10 schreef kree het volgende:
[..]
nou die Nederlandse zijn wel fucking moeilijk ja.
tips internationaal?
nou wat ze willen weet ik niet eigenlijk. maar krijg er best lastig hoogte van ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, is een reactie op wat kree zegt over de vrouwen waarmee hij kletst, die dat blijkbaar willen.
oh ja maar de vrouwen die hij leuk vind willen ook enorme lullenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:11 schreef Shii het volgende:
[..]
https://www.internationalcupid.com/quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:10 schreef kree het volgende:
[..]
tips internationaal?
nou zal eens kijken dan volgend weekend. wie weetquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
https://www.internationalcupid.com/
En er zijn ook specifieke voor Azië, Afrika, specifieke landen, volslanke personen, interraciaal, religieuze mensen, ouwe besjes enz.
Dan geen idee, maar ik ben maar een man en geen idee over vrouwenhaar. Ik was iedere ochtend ff snel met palmolive met aloë vera... Kaalheid zet ook gewoon door.quote:
Dat slaat natuurlijk nergens op.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:10 schreef kree het volgende:
[..]
tips internationaal?
Je moet wel doekoe lappen om met dames te kunnen kletsen, tenzij je er eentje vindt die zelf gelapt heeft, maar die hebben vaak veel meer keuze natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
nou zal eens kijken dan volgend weekend. wie weet
Gast! Dit gaat zo foutquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
https://www.internationalcupid.com/
En er zijn ook specifieke voor Azië, Afrika, specifieke landen, volslanke personen, interraciaal, religieuze mensen, ouwe besjes enz.
ata boyquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga vandaag verstandig doen en me terugtrekken van dit onderwerp.
Ik las aftrekken....quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga vandaag verstandig doen en me terugtrekken van dit onderwerp.
Ja okee; kree; geen geld sturen naar dames die zeggen dat het huis van de oom en tante is afgefikt, of dat ze een operatie moeten ondergaan voor een nieuwe nier enz enz enz.quote:
hmms toch wel?quote:
5 euro voor een nier is goeie dealquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja okee; kree; geen geld sturen naar dames die zeggen dat het huis van de oom en tante is afgefikt, of dat ze een operatie moeten ondergaan voor een nieuwe nier enz enz enz.
En dan nog niet als ze al 6 maanden praten!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja okee; kree; geen geld sturen naar dames die zeggen dat het huis van de oom en tante is afgefikt, of dat ze een operatie moeten ondergaan voor een nieuwe nier enz enz enz.
interplanetairquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:10 schreef kree het volgende:
[..]
tips internationaal?
Wil er ook wel 4 bij laten plaatsen. Kan nooit kwaad. Voor dat geld.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
5 euro voor een nier is goeie deal
Eentje in adobo saus misschien.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
5 euro voor een nier is goeie deal
wss wel, want die zijn wat beter in relativeren, helaas alleen dus niet mijn smaakquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien heeft @:kree meer geluk met mannen
stopweekquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
vorige week werd mijn haar snel vet
nu heb ik het een paar dagen geleden gewassen en het is weer vet
wat is er aan de hand
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:17 schreef kree het volgende:
ik weet zeker he, en hoef er niet eens moeite voor te doen, om het verhaal zo oneerlijk te vertellen dat ze wel er wat meer in zagen met mij?
En zo doen die loverboys het met hun.
helaas of mss beter wel, ben ik nog wel eerlijk genoeg.
Dat is netjes van jequote:User kree bedoelt hier ongeveer het volgende:
Hij zegt dat hij er zeker van is dat hij, zonder er veel moeite voor te doen, een verhaal zo kan verdraaien dat anderen hem aantrekkelijker of interessanter zouden vinden.
Dat vergelijkt hij met de tactieken van loverboys, die bewust verhalen manipuleren of mensen misleiden om ze in te palmen.
Tegelijk relativeert hij het: hij zegt dat hij helaas (of misschien gelukkig) nog eerlijk genoeg is om dat zelf niet op die manier te doen.
Kortom: kree bedoelt dat hij wel de vaardigheid zou hebben om iemand te manipuleren of te verleiden door dingen oneerlijk te vertellen, maar dat hij er uiteindelijk te eerlijk voor is om dat echt te doen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Congo, vleermuis bbq en vrouwen liggen aan je voeten.
Deutschers sind nicht so schwierig?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:10 schreef kree het volgende:
[..]
tips internationaal?
Lekker likkuh aan me Nikies!!! Je weet toch! Ben er nog nooit geweest dus was beetje grootspraak wel.quote:
moet nog beginnen, gisteren laatste pilquote:
Is een Christelijke datingsite iets voor jou?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:22 schreef kree het volgende:
krees lijst om dating sites aan te pakken
-direct zijn
- eerlijk zijn
- gelijk vragen naar hun
jawel en overwogen, maar nog neit geprobeerd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:23 schreef maily het volgende:
[..]
Is een Christelijke datingsite iets voor jou?
je weet dat iedere kracht ook een valkuil heeft he?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:22 schreef kree het volgende:
-direct zijn
- eerlijk zijn
- gelijk vragen naar hun
nou wie weetquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
jawel en overwogen, maar nog neit geprobeerd.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:22 schreef kree het volgende:
-direct zijn
- eerlijk zijn
- gelijk vragen naar hun
Holy shit, en dan internationaal. Geloof de filippijnen hebben wel veel van die dating apps. Niet dat ik daar ooit iets geprobeerd heb in het verleden maar die zijn er wel, en ook keurige rooms katholieke meiskes.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:23 schreef maily het volgende:
[..]
Is een Christelijke datingsite iets voor jou?
nah ik vond dat ik het heel netjes deed en met vragen. niet te aanvallend. maar dacht zeg gelijk ff wel dat ik duidelijkheid wil.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je weet dat iedere kracht ook een valkuil heeft he?
enkel tot dusver in de aas geneukt dus het poesje is nog rein?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Holy shit, en dan internationaal. Geloof de filippijnen hebben wel veel van die dating apps. Niet dat ik daar ooit iets geprobeerd heb in het verleden maar die zijn er wel, en ook keurige rooms katholieke meiskes.
ach het komt wel goed, denk ik uiteindelijk. en anders forever alonequote:
Welnee, heb je de serie Banshee gezien. Een losbandig Amish meisje (werd uiteindelijk wel vermoord) Maar ze was een beetje als jij. Out of the box denken. Dus voor je dood gaat en ergens in een rivier gevonden gaat worden zal ook jij losbandig leven hebbenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:28 schreef kree het volgende:
[..]
ach het komt wel goed, denk ik uiteindelijk. en anders forever alone
@kree wel even je inloggegevens in een notitieboekje in een la leggenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Welnee, heb je de serie Banshee gezien. Een losbandig Amish meisje (werd uiteindelijk wel vermoord) Maar ze was een beetje als jij. Out of the box denken. Dus voor je dood gaat en ergens in een rivier gevonden gaat worden zal ook jij losbandig leven
@kree eet soms vis op zaterdag. Hoe wild kun je het wel niet makenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Welnee, heb je de serie Banshee gezien. Een losbandig Amish meisje (werd uiteindelijk wel vermoord) Maar ze was een beetje als jij. Out of the box denken. Dus voor je dood gaat en ergens in een rivier gevonden gaat worden zal ook jij losbandig leven hebben
Die vrouw heeft toch ook het recht dat ze je niet ziet zitten. Ze hoeven toch niet met bosjes voor je te vallen. Het gaat om die ene ware en daar moet je soms wel even naar zoeken en je best voor doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:25 schreef kree het volgende:
[..]
nah ik vond dat ik het heel netjes deed en met vragen. niet te aanvallend. maar dacht zeg gelijk ff wel dat ik duidelijkheid wil.
naja werkte niet bij deze. mss is het ook toeval hoor? Ik zou het waarderen als iemand zo eerlijk tegen mij zou zijn?
denk niet eens dat het daarvoor christelijk hoeft te zijn.
ik wil deze vrijdag gewoon iets bloederigsquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:32 schreef devzero het volgende:
[..]
@:kree eet soms vis op zaterdag. Hoe wild kun je het wel niet maken
bavettequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar we leven nog
[..]
ik wil deze vrijdag gewoon iets bloederigs
haha ja lekkere vergelijking wel. hahahaquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Welnee, heb je de serie Banshee gezien. Een losbandig Amish meisje (werd uiteindelijk wel vermoord) Maar ze was een beetje als jij. Out of the box denken. Dus voor je dood gaat en ergens in een rivier gevonden gaat worden zal ook jij losbandig leven hebben
ja morgen even bellen om reservering te makenquote:
ja hoor maar had ze gewoon ff in berichtje kunnen zetten. ipv klikken op negeren en mij een optie openlaten van paiq die een aantal keuzes geeft over wat ik over haar vind en met optie om te betalen om nog te betalen om nog wat terug te sturen|?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Die vrouw heeft toch ook het recht dat ze je niet ziet zitten. Ze hoeven toch niet met bosjes voor je te vallen. Het gaat om die ene ware en daar moet je soms wel even naar zoeken en je best voor doen.
Ow nog steeds krasjes op benen hierquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:36 schreef maily het volgende:
[..]
jij mag ook wel even je verhaal vertellen hoor?
ik deed dat niet helemaal natuurlijk, maar wel even wat er nu was.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:36 schreef maily het volgende:
[..]
jij mag ook wel even je verhaal vertellen hoor?
dat heb ik gelezen kree. al een paar keer vanavond.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
ik deed dat niet helemaal natuurlijk, maar wel even wat er nu was.
zei vertelde niks?
zei zij dat zij zei dat gullie zeiquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:38 schreef maily het volgende:
[..]
dat heb ik gelezen kree. al een paar keer vanavond.
en het is "zij"
you scratch my legs, I'll scratch yours?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow nog steeds krasjes op benen hier
jaja spel ding. weet tquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:38 schreef maily het volgende:
[..]
dat heb ik gelezen kree. al een paar keer vanavond.
en het is "zij"
gulliequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zei zij dat zij zei dat gullie zei
Nou laat die krassies maar ff helen voor het weer gaat bloeden, jeukt wel echt. Volgende keer meer GHB over die bramenstruik gooien dan doet ze misschien makkelijker mee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:38 schreef maily het volgende:
[..]
you scratch my legs, I'll scratch yours?
hou ons op de hoogtequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:40 schreef kree het volgende:
al met al frustreert het me die arrogantie van vrouwen op paiq en trouwens ook op andere dating sites.
uiteindelijk werkt het voor hun. natuurlijk ook niet. maataargoed ben er ff klaar weer mee weer.
Volgende wat ik probeer is betaalde.
Maar vriend, ga je wel eens naar clubs?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:40 schreef kree het volgende:
al met al frustreert het me die arrogantie van vrouwen op paiq en trouwens ook op andere dating sites.
uiteindelijk werkt het voor hun. natuurlijk ook niet. maataargoed ben er ff klaar weer mee weer.
Volgende wat ik probeer is betaalde.
Ging over een ander onderwerp.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:43 schreef kree het volgende:
tis meer 10 <> 1
vrouwen en mannen, wat erger is vrouwen weten dat. dus doen hun best ook miet.
nou ik ga er dik tegen in en ga geen 10x zoveel mijn best doen, ze zoeken het maar lekker ff uit
neequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar vriend, ga je wel eens naar clubs?
Ok, dan zal ik je de lowdown geven. Iedere vrouw die zin heeft gaat met een kerel naar huis. Heeft ze geen zin of is ongesteld dan gaat ze met haar vriendinnen mee naar huis. Daarbij nog de factor genomen en dat is in een kroeg vergelijkbaar dat ze je verhalen gewoon stomvervelend vindt. Klinkt hard, maar joh... Een man wil altijd wel aan eind van de avond en dan kan een vrouw iemand uitzoeken die ze interessant vind.quote:
Het is allemaal niet zo moeilijk, je moet het wel beide aanvoelen. Maar ja drank soms...quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
bij vrouwen is het soms ook wel dat ze zin jou moet hebben, gewoon zin is vaak beter alleen op te lossen
eens maar dan ben je mij nog niet tegen gekomen danquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
als vrouw op een datingsite is het ook niet leuk, het is echt naar iets bruikbaars zoeken op de vuilnishoop
Wowwww opmerking van de avond!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:59 schreef kree het volgende:
[..]
eens maar dan ben je mij nog niet tegen gekomen dandenk er toch anders over of hle andere motivatie enzo.
met name dus 2 kanten op, verder wel mee eens ofzo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ok, dan zal ik je de lowdown geven. Iedere vrouw die zin heeft gaat met een kerel naar huis. Heeft ze geen zin of is ongesteld dan gaat ze met haar vriendinnen mee naar huis. Daarbij nog de factor genomen en dat is in een kroeg vergelijkbaar dat ze je verhalen gewoon stomvervelend vindt. Klinkt hard, maar joh... Een man wil altijd wel aan eind van de avond en dan kan een vrouw iemand uitzoeken die ze interessant vind.
Zo simpel is het gewoon, ga geen incell wordenWij mannen denken gewoon anders dan vrouwen. En de vrouw heeft altijd de macht, zeker bij het uitgaan als de drank in de man is
![]()
Ik vind dat ook wel mooi eigenlijk, het is op einde avond zo mooi te zien hoe kerels slaafs achter een vrouw aanlopen omdat ze misschien later lucky zijnJij denkt dat je als man nog wat te vertellen hebt tijdens uitgaan en daten? Nee je moet je best doen dat de vrouw jouw gaat respecteren. En zo hoort het eigenlijk wel. 2 kanten op.
Met 2 kanten op bedoelde ik dus ook, zorg ervoor dat ze jou leuk vindt en respecteert en zij zich hetzelfde voelt. Dat is het begin van een leuke avond.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:00 schreef kree het volgende:
[..]
met name dus 2 kanten op, verder wel mee eens ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |