zei zij dat zij zei dat gullie zeiquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:38 schreef maily het volgende:
[..]
dat heb ik gelezen kree. al een paar keer vanavond.
en het is "zij"
you scratch my legs, I'll scratch yours?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow nog steeds krasjes op benen hier
jaja spel ding. weet tquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:38 schreef maily het volgende:
[..]
dat heb ik gelezen kree. al een paar keer vanavond.
en het is "zij"
gulliequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zei zij dat zij zei dat gullie zei
Nou laat die krassies maar ff helen voor het weer gaat bloeden, jeukt wel echt. Volgende keer meer GHB over die bramenstruik gooien dan doet ze misschien makkelijker mee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:38 schreef maily het volgende:
[..]
you scratch my legs, I'll scratch yours?
hou ons op de hoogtequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:40 schreef kree het volgende:
al met al frustreert het me die arrogantie van vrouwen op paiq en trouwens ook op andere dating sites.
uiteindelijk werkt het voor hun. natuurlijk ook niet. maataargoed ben er ff klaar weer mee weer.
Volgende wat ik probeer is betaalde.
Maar vriend, ga je wel eens naar clubs?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:40 schreef kree het volgende:
al met al frustreert het me die arrogantie van vrouwen op paiq en trouwens ook op andere dating sites.
uiteindelijk werkt het voor hun. natuurlijk ook niet. maataargoed ben er ff klaar weer mee weer.
Volgende wat ik probeer is betaalde.
Ging over een ander onderwerp.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:43 schreef kree het volgende:
tis meer 10 <> 1
vrouwen en mannen, wat erger is vrouwen weten dat. dus doen hun best ook miet.
nou ik ga er dik tegen in en ga geen 10x zoveel mijn best doen, ze zoeken het maar lekker ff uit
neequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar vriend, ga je wel eens naar clubs?
Ok, dan zal ik je de lowdown geven. Iedere vrouw die zin heeft gaat met een kerel naar huis. Heeft ze geen zin of is ongesteld dan gaat ze met haar vriendinnen mee naar huis. Daarbij nog de factor genomen en dat is in een kroeg vergelijkbaar dat ze je verhalen gewoon stomvervelend vindt. Klinkt hard, maar joh... Een man wil altijd wel aan eind van de avond en dan kan een vrouw iemand uitzoeken die ze interessant vind.quote:
Het is allemaal niet zo moeilijk, je moet het wel beide aanvoelen. Maar ja drank soms...quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
bij vrouwen is het soms ook wel dat ze zin jou moet hebben, gewoon zin is vaak beter alleen op te lossen
eens maar dan ben je mij nog niet tegen gekomen danquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
als vrouw op een datingsite is het ook niet leuk, het is echt naar iets bruikbaars zoeken op de vuilnishoop
Wowwww opmerking van de avond!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:59 schreef kree het volgende:
[..]
eens maar dan ben je mij nog niet tegen gekomen dandenk er toch anders over of hle andere motivatie enzo.
met name dus 2 kanten op, verder wel mee eens ofzo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ok, dan zal ik je de lowdown geven. Iedere vrouw die zin heeft gaat met een kerel naar huis. Heeft ze geen zin of is ongesteld dan gaat ze met haar vriendinnen mee naar huis. Daarbij nog de factor genomen en dat is in een kroeg vergelijkbaar dat ze je verhalen gewoon stomvervelend vindt. Klinkt hard, maar joh... Een man wil altijd wel aan eind van de avond en dan kan een vrouw iemand uitzoeken die ze interessant vind.
Zo simpel is het gewoon, ga geen incell wordenWij mannen denken gewoon anders dan vrouwen. En de vrouw heeft altijd de macht, zeker bij het uitgaan als de drank in de man is
![]()
Ik vind dat ook wel mooi eigenlijk, het is op einde avond zo mooi te zien hoe kerels slaafs achter een vrouw aanlopen omdat ze misschien later lucky zijnJij denkt dat je als man nog wat te vertellen hebt tijdens uitgaan en daten? Nee je moet je best doen dat de vrouw jouw gaat respecteren. En zo hoort het eigenlijk wel. 2 kanten op.
Met 2 kanten op bedoelde ik dus ook, zorg ervoor dat ze jou leuk vindt en respecteert en zij zich hetzelfde voelt. Dat is het begin van een leuke avond.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:00 schreef kree het volgende:
[..]
met name dus 2 kanten op, verder wel mee eens ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |