ach het komt wel goed, denk ik uiteindelijk. en anders forever alonequote:
Welnee, heb je de serie Banshee gezien. Een losbandig Amish meisje (werd uiteindelijk wel vermoord) Maar ze was een beetje als jij. Out of the box denken. Dus voor je dood gaat en ergens in een rivier gevonden gaat worden zal ook jij losbandig leven hebbenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:28 schreef kree het volgende:
[..]
ach het komt wel goed, denk ik uiteindelijk. en anders forever alone
@kree wel even je inloggegevens in een notitieboekje in een la leggenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Welnee, heb je de serie Banshee gezien. Een losbandig Amish meisje (werd uiteindelijk wel vermoord) Maar ze was een beetje als jij. Out of the box denken. Dus voor je dood gaat en ergens in een rivier gevonden gaat worden zal ook jij losbandig leven
@kree eet soms vis op zaterdag. Hoe wild kun je het wel niet makenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Welnee, heb je de serie Banshee gezien. Een losbandig Amish meisje (werd uiteindelijk wel vermoord) Maar ze was een beetje als jij. Out of the box denken. Dus voor je dood gaat en ergens in een rivier gevonden gaat worden zal ook jij losbandig leven hebben
Die vrouw heeft toch ook het recht dat ze je niet ziet zitten. Ze hoeven toch niet met bosjes voor je te vallen. Het gaat om die ene ware en daar moet je soms wel even naar zoeken en je best voor doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:25 schreef kree het volgende:
[..]
nah ik vond dat ik het heel netjes deed en met vragen. niet te aanvallend. maar dacht zeg gelijk ff wel dat ik duidelijkheid wil.
naja werkte niet bij deze. mss is het ook toeval hoor? Ik zou het waarderen als iemand zo eerlijk tegen mij zou zijn?
denk niet eens dat het daarvoor christelijk hoeft te zijn.
ik wil deze vrijdag gewoon iets bloederigsquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:32 schreef devzero het volgende:
[..]
@:kree eet soms vis op zaterdag. Hoe wild kun je het wel niet maken
bavettequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar we leven nog
[..]
ik wil deze vrijdag gewoon iets bloederigs
haha ja lekkere vergelijking wel. hahahaquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Welnee, heb je de serie Banshee gezien. Een losbandig Amish meisje (werd uiteindelijk wel vermoord) Maar ze was een beetje als jij. Out of the box denken. Dus voor je dood gaat en ergens in een rivier gevonden gaat worden zal ook jij losbandig leven hebben
ja morgen even bellen om reservering te makenquote:
ja hoor maar had ze gewoon ff in berichtje kunnen zetten. ipv klikken op negeren en mij een optie openlaten van paiq die een aantal keuzes geeft over wat ik over haar vind en met optie om te betalen om nog te betalen om nog wat terug te sturen|?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Die vrouw heeft toch ook het recht dat ze je niet ziet zitten. Ze hoeven toch niet met bosjes voor je te vallen. Het gaat om die ene ware en daar moet je soms wel even naar zoeken en je best voor doen.
Ow nog steeds krasjes op benen hierquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:36 schreef maily het volgende:
[..]
jij mag ook wel even je verhaal vertellen hoor?
ik deed dat niet helemaal natuurlijk, maar wel even wat er nu was.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:36 schreef maily het volgende:
[..]
jij mag ook wel even je verhaal vertellen hoor?
dat heb ik gelezen kree. al een paar keer vanavond.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
ik deed dat niet helemaal natuurlijk, maar wel even wat er nu was.
zei vertelde niks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |