nou die Nederlandse zijn wel fucking moeilijk ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
ff pauze nemen, of op een andere site proberen.
Internationaal blijft altijd ook nog een heel goede optie!
Dat zeg ik niet, is een reactie op wat kree zegt over de vrouwen waarmee hij kletst, die dat blijkbaar willen.quote:
Misschien valt hij op types die graag een alfa willen dus?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, is een reactie op wat kree zegt over de vrouwen waarmee hij kletst, die dat blijkbaar willen.
Congo, vleermuis bbq en vrouwen liggen aan je voeten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:10 schreef kree het volgende:
[..]
nou die Nederlandse zijn wel fucking moeilijk ja.
tips internationaal?
nou wat ze willen weet ik niet eigenlijk. maar krijg er best lastig hoogte van ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, is een reactie op wat kree zegt over de vrouwen waarmee hij kletst, die dat blijkbaar willen.
oh ja maar de vrouwen die hij leuk vind willen ook enorme lullenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:11 schreef Shii het volgende:
[..]
https://www.internationalcupid.com/quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:10 schreef kree het volgende:
[..]
tips internationaal?
nou zal eens kijken dan volgend weekend. wie weetquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
https://www.internationalcupid.com/
En er zijn ook specifieke voor Azië, Afrika, specifieke landen, volslanke personen, interraciaal, religieuze mensen, ouwe besjes enz.
Dan geen idee, maar ik ben maar een man en geen idee over vrouwenhaar. Ik was iedere ochtend ff snel met palmolive met aloë vera... Kaalheid zet ook gewoon door.quote:
Dat slaat natuurlijk nergens op.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:10 schreef kree het volgende:
[..]
tips internationaal?
Je moet wel doekoe lappen om met dames te kunnen kletsen, tenzij je er eentje vindt die zelf gelapt heeft, maar die hebben vaak veel meer keuze natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
nou zal eens kijken dan volgend weekend. wie weet
Gast! Dit gaat zo foutquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
https://www.internationalcupid.com/
En er zijn ook specifieke voor Azië, Afrika, specifieke landen, volslanke personen, interraciaal, religieuze mensen, ouwe besjes enz.
ata boyquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga vandaag verstandig doen en me terugtrekken van dit onderwerp.
Ik las aftrekken....quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga vandaag verstandig doen en me terugtrekken van dit onderwerp.
Ja okee; kree; geen geld sturen naar dames die zeggen dat het huis van de oom en tante is afgefikt, of dat ze een operatie moeten ondergaan voor een nieuwe nier enz enz enz.quote:
hmms toch wel?quote:
5 euro voor een nier is goeie dealquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja okee; kree; geen geld sturen naar dames die zeggen dat het huis van de oom en tante is afgefikt, of dat ze een operatie moeten ondergaan voor een nieuwe nier enz enz enz.
En dan nog niet als ze al 6 maanden praten!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja okee; kree; geen geld sturen naar dames die zeggen dat het huis van de oom en tante is afgefikt, of dat ze een operatie moeten ondergaan voor een nieuwe nier enz enz enz.
interplanetairquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:10 schreef kree het volgende:
[..]
tips internationaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |