Ze is AI aan het raadplegenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:53 schreef kree het volgende:
[..]
nou viel mee, ze ging nog lang mee, nadat ik al best veel verteld had in paar korte regels, wat meer info andere kant laat wachten.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
kat uit de boom kijken werkt vaak niet nee
Als DAT geen......quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:03 schreef Shii het volgende:
Ik vind lief en verlegen geen afknapper.
ja maar snap je en wil het liefst gewoon eerlijk zijn, maar ook dat werkte niet, want ben je niet alfa genoeg ofzo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Precies zoals je het nu schrijft. Dat je het moeilijk vindt iets te verwoorden en dat het misschien verkeerd overkomt, maar dat je eigenlijk onwijs lief en verlegen bent.
je zegt nu net alsof psychologisch onderzoek niet twee keer hetzelfde resultaat oplevertquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als verschillende dingen werken voor verschillende mensen, en je probeert ze willekeurig uit, is het meer een kansen en nummers spel dan iets anders. En weet je nog niet wat werkt voor iemand die met jou compatible moet zijn.
Als een vrouw je niet alfa genoeg vindt, dan is het ook niet de juiste voor jou. Zo moet je maar denken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:04 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar snap je en wil het liefst gewoon eerlijk zijn, maar ook dat werkte niet, want ben je niet alfa genoeg ofzo.
ben er haast alweer klaar mee dit hele online dating ook.
Er al eens over nagedacht dat elke andere gesprekspartner anders is en je trucje dus misschien bij de een wel en de ander niet werkt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:05 schreef kree het volgende:
al met al trouwens. ben nog steeds gewoon eerlijk geweest. zonder iets te liegen, heb alleen de manier van vertellen aangepast.
er zijn levelsquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:03 schreef Shii het volgende:
Ik vind lief en verlegen geen afknapper.
vrouwen willen alfa's?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Als een vrouw je niet alfa genoeg vindt, dan is het ook niet de juiste voor jou. Zo moet je maar denken.
Ok Freek-Willem!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben een omega, zeta, gamma man
mss is het gewoon een kleine kans de goeie te treffen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Als een vrouw je niet alfa genoeg vindt, dan is het ook niet de juiste voor jou. Zo moet je maar denken.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
Koelt wel af vanavond buiten, en hallo
Uh oh.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je zegt nu net alsof psychologisch onderzoek niet twee keer hetzelfde resultaat oplevert
ff pauze nemen, of op een andere site proberen.quote:
Je frituurt iedere dag?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
vorige week werd mijn haar snel vet
nu heb ik het een paar dagen geleden gewassen en het is weer vet
wat is er aan de hand
tis klimaat en vochtigheid buitenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
vorige week werd mijn haar snel vet
nu heb ik het een paar dagen geleden gewassen en het is weer vet
wat is er aan de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |