Ja spoilers kunnen datquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
deze maakte dat mijn scherm boink boink boink ging
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
deze maakte dat mijn scherm boink boink boink ging
Hoe lang was je monoloog voordat ze stil viel?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:51 schreef kree het volgende:
ik heb ff een andere tactiek toegepast op paiq, van gewoon heel direct gelijk vragen....
Nu weet ik niet eentje is er wel dan weer leuk, maar is ineens stil enzo.
"Ik verwacht je in mijn keuken en mijn bed" enzo?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:52 schreef kree het volgende:
heb helemaal geen zin meer joh in die chats die wekenlang uittrekken. nu gewoon gelijk gezegd wat ik denk en verwacht enzo. naja weet neit of dit werkt nog
nou viel mee, ze ging nog lang mee, nadat ik al best veel verteld had in paar korte regels, wat meer info andere kant laat wachten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe lang was je monoloog voordat ze stil viel?
zo niet ken je me dan, want gaat mij totaal niet over alleen zsm seks. tis niet wat ik zoek he?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ik verwacht je in mijn keuken en mijn bed" enzo?En toen werd het dus stil?
keihard geblocked.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:55 schreef ToT het volgende:
Met andere woorden: je werd gebolkt door haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |