SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
paar maatjes kleiner misschien?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja was ff razendsnel googlen.
Mocht je een betere hebben, dan wil ik het wel aanpassen hoor!![]()
![]()
Jawel, we hobbelen door....quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]Gozerd! Alles fijn?
Ik kwam net te laat het topic binnen!How can I make this topic about me?![]()
Ben echt overprikkeld nu.
Ik ga slapen, ik ben moe.
Sluit mijn beide oogjes toe.
En de rest vind ik tamelijk onzinnig,
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Aiiii, heeft het met gisteren te maken? Schoonmoeke enzo?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:37 schreef Bargehassus het volgende:
Sterke in ieder geval!![]()
welterustenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:37 schreef Bargehassus het volgende:
![]()
![]()
Combinatie van werk en privé zullen we maar zeggen.quote:[img]https://fokstatic.nél/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 19 augustus 2025 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Aiiii, heeft het met gisteren te maken? Schoonmoeke enzo?
Sterke in ieder geval!
En dank!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Oef, take it easy he!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:40 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Combinatie van werk en privé zullen we maar zeggen.
En dank!
Het wordt me meer en meer duidelijk dat best veel mensen in DTS tot de knieën zijn afgebrand door dat soort dingen.![]()
@ToTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:44 schreef maily het volgende:
@:ToTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:44 schreef maily het volgende:
@:ToTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:
Ja spoilers kunnen datquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
deze maakte dat mijn scherm boink boink boink ging
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
deze maakte dat mijn scherm boink boink boink ging
Hoe lang was je monoloog voordat ze stil viel?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:51 schreef kree het volgende:
ik heb ff een andere tactiek toegepast op paiq, van gewoon heel direct gelijk vragen....
Nu weet ik niet eentje is er wel dan weer leuk, maar is ineens stil enzo.
"Ik verwacht je in mijn keuken en mijn bed" enzo?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:52 schreef kree het volgende:
heb helemaal geen zin meer joh in die chats die wekenlang uittrekken. nu gewoon gelijk gezegd wat ik denk en verwacht enzo. naja weet neit of dit werkt nog
nou viel mee, ze ging nog lang mee, nadat ik al best veel verteld had in paar korte regels, wat meer info andere kant laat wachten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe lang was je monoloog voordat ze stil viel?
zo niet ken je me dan, want gaat mij totaal niet over alleen zsm seks. tis niet wat ik zoek he?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ik verwacht je in mijn keuken en mijn bed" enzo?En toen werd het dus stil?
keihard geblocked.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:55 schreef ToT het volgende:
Met andere woorden: je werd gebolkt door haar?
En dat terwijl je ze als een ware prinses zou behandelen? Ze moesten eens weten wat ze weg wuiven!quote:
het leek goed te gaan he..... maar er waren wmb alweer veels te veel vragen van haar aan mij.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]Je verwachtingen strookten niet helemaal met die van haar?
Ah, playing hard to get?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:59 schreef kree het volgende:
eigenlijk ben ik er alweer klaar mee dat hele online dating shit.
"mooi" meisje en opzoek naar jong groen blaadje enzo. maarja zo makkelijk ben ik niet helaas. en dat viel wss tegen.
naja next.
komt in de buurt alquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
je weet dat onderzoek pas telt als je 30 personen per testgroep hebt he
Geen acts opvoeren, dat werkt voor diverse figuren hier op FOK! ook niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:00 schreef kree het volgende:
[..]
het was te proberen, kwetsbaar opstellen werkt ook niet.
Lief en verlegen zijn vaak afknappers bij veel dames, met name verlegen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:01 schreef kree het volgende:
ik snap niet dat niemand eigenlijk doorheeft dat ik eigenlijk onwijs lief en verlegen ben.
maar weet niet hoe ik dat moet verwoorden, had nu ff de meer directe manier geprobeerd. maar die werkte ook niet dus.
Als verschillende dingen werken voor verschillende mensen, en je probeert ze willekeurig uit, is het meer een kansen en nummers spel dan iets anders. En weet je nog niet wat werkt voor iemand die met jou compatible moet zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:00 schreef kree het volgende:
[..]
het was te proberen, kwetsbaar opstellen werkt ook niet.
dat deed ik ook niet dus nu? en gelijk eerlijk erin.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen acts opvoeren, dat werkt voor diverse figuren hier op FOK! ook niet.
Iedere act uitputtend uitproberen idd!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
dus ieder ding dat je probeert, moet je bij 30 vrouwen proberen
Precies zoals je het nu schrijft. Dat je het moeilijk vindt iets te verwoorden en dat het misschien verkeerd overkomt, maar dat je eigenlijk onwijs lief en verlegen bent.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:01 schreef kree het volgende:
ik snap niet dat niemand eigenlijk doorheeft dat ik eigenlijk onwijs lief en verlegen ben.
maar weet niet hoe ik dat moet verwoorden, had nu ff de meer directe manier geprobeerd. maar die werkte ook niet dus.
wat werkt wel?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
kat uit de boom kijken werkt vaak niet nee
Ze is AI aan het raadplegenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:53 schreef kree het volgende:
[..]
nou viel mee, ze ging nog lang mee, nadat ik al best veel verteld had in paar korte regels, wat meer info andere kant laat wachten.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
kat uit de boom kijken werkt vaak niet nee
Als DAT geen......quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:03 schreef Shii het volgende:
Ik vind lief en verlegen geen afknapper.
ja maar snap je en wil het liefst gewoon eerlijk zijn, maar ook dat werkte niet, want ben je niet alfa genoeg ofzo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Precies zoals je het nu schrijft. Dat je het moeilijk vindt iets te verwoorden en dat het misschien verkeerd overkomt, maar dat je eigenlijk onwijs lief en verlegen bent.
je zegt nu net alsof psychologisch onderzoek niet twee keer hetzelfde resultaat oplevertquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als verschillende dingen werken voor verschillende mensen, en je probeert ze willekeurig uit, is het meer een kansen en nummers spel dan iets anders. En weet je nog niet wat werkt voor iemand die met jou compatible moet zijn.
Als een vrouw je niet alfa genoeg vindt, dan is het ook niet de juiste voor jou. Zo moet je maar denken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:04 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar snap je en wil het liefst gewoon eerlijk zijn, maar ook dat werkte niet, want ben je niet alfa genoeg ofzo.
ben er haast alweer klaar mee dit hele online dating ook.
Er al eens over nagedacht dat elke andere gesprekspartner anders is en je trucje dus misschien bij de een wel en de ander niet werkt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:05 schreef kree het volgende:
al met al trouwens. ben nog steeds gewoon eerlijk geweest. zonder iets te liegen, heb alleen de manier van vertellen aangepast.
er zijn levelsquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:03 schreef Shii het volgende:
Ik vind lief en verlegen geen afknapper.
vrouwen willen alfa's?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Als een vrouw je niet alfa genoeg vindt, dan is het ook niet de juiste voor jou. Zo moet je maar denken.
Ok Freek-Willem!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben een omega, zeta, gamma man
mss is het gewoon een kleine kans de goeie te treffen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Als een vrouw je niet alfa genoeg vindt, dan is het ook niet de juiste voor jou. Zo moet je maar denken.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
Koelt wel af vanavond buiten, en hallo
Uh oh.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je zegt nu net alsof psychologisch onderzoek niet twee keer hetzelfde resultaat oplevert
ff pauze nemen, of op een andere site proberen.quote:
Je frituurt iedere dag?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
vorige week werd mijn haar snel vet
nu heb ik het een paar dagen geleden gewassen en het is weer vet
wat is er aan de hand
tis klimaat en vochtigheid buitenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
vorige week werd mijn haar snel vet
nu heb ik het een paar dagen geleden gewassen en het is weer vet
wat is er aan de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |