CO?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:38 schreef Mathijsco het volgende:
Bizar.
Water is CO. Het is kalk en een tikje mineralen die de smaak bepalen. Meer niet.
Maar laat je gerust 'flessen' voor ¤22.
Dat betekent een winstpercentage van plusminus 95%. Oftewel het gaat ongeveer richting de 50 x over de kop.
quote:watersommelier Doran Binder
Jaja. Uiteraard kan de kwaliteit van water de smaak ervan best beinvloeden, maar dat geleuter over hoe je door het drinken van heel veel (duur, uiteraard) bronwater allemaal kwaaltjes geneest lijkt me vooral een verkooppraatje.quote:Doran has become a Tik Tok sensation and recently revealed ten health benefits he has experienced through drinking four litres of water each day.
quote:Coca Cola
Dan had ik het zo gedaan, koopjequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:09 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Haha ik dacht dat je dit van influencer of OF hoer kon kopen ofzo
22 euro voor laten we zeggen een fles water van 0,75 liter. Dat is dus ¤29,3/literquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)les-van-22-euro.html
Vooral veel ammonium denk ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:22 schreef Cockwhale het volgende:
Rioolwater, dat heeft pas een andere smaak! Her en der een beetje nootachtig met een vleugje azijn.
https://www.instagram.com/p/DNdyO3jMh9l/quote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:22 schreef Cockwhale het volgende:
Rioolwater, dat heeft pas een andere smaak! Her en der een beetje nootachtig met een vleugje azijn.
We hebben al een 'watersommelier', het heeft alleen een andere naam: homeopaat.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
En het maar gek vinden dat we overal personeelstekorten hebben. Ondertussen hebben we zoiets als een 'watersommelier'.
Zag laatst een Post HBO opleiding voorbij komen, Wandelcoachquote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
En het maar gek vinden dat we overal personeelstekorten hebben. Ondertussen hebben we zoiets als een 'watersommelier'.
In Frankrijk bij Fransen die fout waren in de oorlog denk ik dan, maar die zijn allemaal weg aan het stervenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 06:46 schreef 2172619626795 het volgende:
Als we het hebben over bronwater wat ook nog betaalbaar is, vind ik Vichy Catalan verreweg het lekkerste:
https://spaanseboodschappen.nl/product/vichy-catalan-6-pack/
Ook enorm populair onder Spanjaarden en onder Catalanen met recht haast een soort lokale trots. In Nederland te koop voor ongeveer 3,5 euro per liter.
Sorry, wat bedoel je hiermee?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
In Frankrijk bij Fransen die fout waren in de oorlog denk ik dan, maar die zijn allemaal weg aan het sterven
Vooral handig bij hardnekkige obstipatiequote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:42 schreef Ridocar het volgende:
Ik zou voor Gangeswater gaan. Geen idee wat het kost, maar het schijnt ook van ver te komen. Aparte smaak en een nieuwe ervaring rijker.
Een referentie aan Vichy Frankrijk, waar Petain aan de macht was als zetbaas van de Nazi'squote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:59 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Sorry, wat bedoel je hiermee?
Ach, mensen laten zich graag flessen toch? Vind ik ook altijd met decadente dingen als kunst en wijn. Als je mensen een goedkope fles van de Alidi voorzet en het presenteert als de beste wijn ooit dan zijn ze lyrisch; doe je hetzelfde andersom dan knappen ze erop af. We worden graag voor de gek gehouden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:38 schreef Mathijsco het volgende:
Bizar.
Water is CO. Het is kalk en een tikje mineralen die de smaak bepalen. Meer niet.
Dat betekent een winstpercentage van plusminus 95%. Oftewel het gaat ongeveer richting de 50 x over de kop.
Ahh zo! Gevatquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Een referentie aan Vichy Frankrijk, waar Petain aan de macht was als zetbaas van de Nazi's
Als ik pips zie, neem ik Pepsi en dan kom ik lekker popsie uit 't bad En de blijheid komt uit flesjes, de energie zit in een pilquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:05 schreef Lenny77 het volgende:
Van de normale waters is Spa niet te zuipen en Chaudfontaine het lekkerst
Maar ik drink alleen Pepsi , dus wat weet ik er verder ook van
Voor de decadente meute klinkt dat ook weer interessant he, ik drink water van ¤22....quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:47 schreef Hexagon het volgende:
Ach er is nou eenmaal een markt voor gebakken lucht.
Tja het is niet veel anders dan Whiskey of Champagne van vele duizenden euro's.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:09 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Voor de decadente meute klinkt dat ook weer interessant he, ik drink water van ¤22....
Ze komen hier, van Brabant Water, om de 3 maanden de waterkwaliteit controleren. (Pikken er een paar huizen uit en wij horen bij de 'gelukkigen') Volgens die mensen hebben wij het beste water van Nederland. Gewoon uit de kraan! En wil ik bubbels, dan zet ik het wel onder de sodastream.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:38 schreef Mathijsco het volgende:
Bizar.
Staat die op de kaart.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:19 schreef Hexagon het volgende:
In Tilburg komt Prise d’Eau gewoon uit de kraan
[ afbeelding ]
nls kraanwater is veel gezonderquote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:00 schreef Eightyone het volgende:
Zou er qua smaak echt zo veel verschil zitten tussen die dure en de halveliterflesjes van Jumbo's eigen merk (paar dubbeltjes per stuk) die in de koelkast staan?
Voor zover het er is, is het waarschijnlijk niet genoeg om het prijsverschil te rechtvaardigen. Tussen die van Jumbo en Spa, Chaudfontaine of Gerolsteiner proef ik het alvast niet.
Wél zitten die 'echte' merken in steviger flessen, die wat meer uitnodigen om ze nog eens te herbruiken.
sodastreamquote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:31 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Daar wordt geen prik bij geleverd.
Zonder prik haal ik het ook gewoon uit de kraan.
Is dat duurder dan flessenwater.quote:
Jij mag best een glaasje CO hoor, maar niet bij mij komen klagen over de gevolgen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:38 schreef Mathijsco het volgende:
Bizar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |