Paardenmensen ja ? Doen die dat ?quote:
Ligt er aan hoe hard ze gaan.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Paardenmensen ja ? Doen die dat ?
Ooooow.quote:Op maandag 18 augustus 2025 23:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe hard ze gaan.
Ja ja ik ga al slapen. Nog even haar wassenquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:55 schreef Blues het volgende: [..] Nee ze hadden daar allemaal gekke namen. Geeltje, Specht, Duinroos etc
![]()
Fijn om te horen, dan zal mijn moeder vast genieten deze weekquote:Op maandag 18 augustus 2025 23:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Was niet boos hoor @:whiskers2009 En het klopt ook wel, het is geen jongeren reisorganisatie. Het is gewoon een prima reisorganisatie, niet de allerbeste, maar ook niet de allerslechtste. Je krijgt ook veel waar voor je geld. Veel te zien.
quote:Op maandag 18 augustus 2025 23:14 schreef Blues het volgende:
Dikkie en dan je tong klikken.
Dan kwam ie![]()
Zal wel.dooT zijn
Die reis stond ook op m’n lijstje, toen kwam corona en vervolgens ging mijn lijf in opstand (zou niet eens weten hoe ik in/uit de bus moet komenquote:Op maandag 18 augustus 2025 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn om te horen, dan zal mijn moeder vast genieten deze week
Wat naar zegquote:Op maandag 18 augustus 2025 23:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die reis stond ook op m’n lijstje, toen kwam corona en vervolgens ging mijn lijf in opstand (zou niet eens weten hoe ik in/uit de bus moet komen)
Ik dacht even dat er brand wasquote:
We zijn nog niet klaarquote:Op maandag 18 augustus 2025 23:00 schreef Blues het volgende:
Als Dikkop in galop ging duurde 't altijd ff, beetje traaaaag, geen zin![]()
![]()
Wat een zalige rit hadden jullie LHO en Ise. Jammer vd verkeerde broek![]()
Fleur is mijn spirit animalquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
We zijn nog niet klaar![]()
Volgende keer lang te paard moet ik mijn sport boxershorts ipv de gewone aandoen, die zitten wat strakker en ook qua zweet prettiger.
Mijn paard voor deze twee dagen is overigens Fleur. Fleur houdt meer van eten dan van lopen, behalve de laatste twee uur want dan loop je richting het eten.
Goed wel. Kiespijn/onsteking is over. Nu krakkemikkige knie maar dat komt van 2 dagen raggen en leeftijd.quote:
Kun je niet iets voorzichtiger met 'm zijn?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Goed wel. Kiespijn/onsteking is over. Nu krakkemikkige knie maar dat komt van 2 dagen raggen en leeftijd.
Tip: doe niets met tips van mij over auto's. Die gaan meestal stuk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:00 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
De afgelopen dagen druk geweest om naar een nieuwe lease-auto te kijken. Nouja voor ons nieuw, het wordt waarschijnlijk een occasion uit 2024.
Mijn man begint 1 oktober met een andere baan dus dan moeten we ook afscheid nemen van onze Tesla, wat op dit moment niet meer zo'n ramp is
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tip: doe niets met tips van mij over auto's. Die gaan meestal stuk.
Mogelijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kun je niet iets voorzichtiger met 'm zijn?
Oow ik dacht dat jij m gesloopt hadquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mogelijk.
Ach weet je, in ons werk en ik denk ook onze leeftijd () horen pijntjes en dingentjes er ook gewoon bij. I guess.
Hij kan ook wel redelijk hypochonderen hoor.
Hier was een weekje inkopen doen in Frankrijk een goede inspiratiebron voor veel-groen-eten sindsdienquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:26 schreef Lonaa het volgende:
In de categorie "beter eten" moet ik even een weekmenu verzinnen met de uitdagingen van deze week.
Zo niet vergeten de plastic container aan de straat te zetten en 100 tosti's mee te nemen naar werk. Ik doe nog een dagje museum-keuken vandaag. W. is al weg, die moet de teringbende uit Harderwijk fatsoenlijk in de loods van de opdrachtgever krijgen.
Dat doe ik soms ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ik dacht dat jij m gesloopt had
Namen en rugnummers aub.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier was een weekje inkopen doen in Frankrijk een goede inspiratiebron voor veel-groen-eten sindsdien
Deze week:quote:
Ik heb geen tijd voor traag en bbq deze weekquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Deze week:
- Meiraap / meiknolletjes (Poiesz in Fryslan)
- Trrrrrrraaaaaage groente: de Artisjok-sjok-sjok
- Mais van de BBQ (vers, gekookt in bouillon, dan BBQ met boter)
En dan gaat t kind uit logeren, dus vanaf dat moment nog geen plan.
Gesmoorde prei met thijm staat denk ik ook nog hoog op t lijstje
QFTquote:
Artisjok is 45 minuten koken, 10 mins prep, als je potjes met dipjes kooptquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd voor traag en bbq deze week
Ik had hem gisteren in de auto weer aan, mensen kijken mij best vreemd aan bij stoplichtenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:41 schreef fietsie het volgende:
- Trrrrrrraaaaaage groente: de Artisjok-sjok-sjok
Dankquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:33 schreef Blues het volgende:
Feli @:Borisz![]()
Leuke kaart hadden je collega's
Als je dit nou even gisterochtend vroeg had gezegd..quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:17 schreef Vanyel het volgende:
Het wordt trouwens Gent, om terug te komen op lang gelee.
Nu heb ik plots DM stress. Duitsland is (mede wegens DM) immer een hoge kanshebber maar uitverkocht (lees: mij te duur, hotel waar ik op aasde deed 1600 piek voor een halve week) wegens Oktoberfest.
Tevens Vlaams![]()
Maar nu gaat alles op voor ik weer een DM zie![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk kun je de huidige voor een habbekrats over nemen, niemand wil ze meer hebbenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:00 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
De afgelopen dagen druk geweest om naar een nieuwe lease-auto te kijken. Nouja voor ons nieuw, het wordt waarschijnlijk een occasion uit 2024.
Mijn man begint 1 oktober met een andere baan dus dan moeten we ook afscheid nemen van onze Tesla, wat op dit moment niet meer zo'n ramp is
Ik had totaal gemist dat je in DM land was tot je terug was.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:32 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Als je dit nou even gisterochtend vroeg had gezegd..
Ja, ik was er ook niet heel duidelijk over bedenk ik me inderdaad. Mocht ik binnenkort nog eens gaan ergens voor dan dm ik je!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had totaal gemist dat je in DM land was tot je terug was.
Nee. Ik laat altijd een bestelling afleveren in de vestiging. Ik vind het namelijk niet, zoals veel mensen, heel leuk om in die winkel te struinenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:03 schreef derLudolf het volgende:
Verzendt DM niet naar Nederland dan?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:36 schreef AnneX het volgende:
Dus @:borisz is jarig vandaag!? Van Harte en een X gezellige dag gewenst. 🎁🎉
Trakteer je? En wat dan?
En die hamburgers vielen in de smaak. Voor de vega's had ik burgers van Ekoplaza.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:42 schreef borisz het volgende:
Ik ga zo hamburgers bakken als traktatie
Mijn luierverbruik maakt de reis niet echt de moeite waard, maar een bakker voegt natuurlijk wel waarde toe.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:08 schreef Clubsoda het volgende:
Wij gaan regelmatig op een neer voor de DM (en Rewe en Aldi...) is een uurtje enkele reis. En dan daar koffie en de bakker. Maar er zijn in Nederland ook echt geen luiers voor dezelfde prijs met dezelfde kwaliteit dus dat maakt het al snel de moeite waard.
Ken je Chicks love food ? https://chickslovefood.com/menugang/hoofdgerechten/quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:26 schreef Lonaa het volgende:
In de categorie "beter eten" moet ik even een weekmenu verzinnen met de uitdagingen van deze week.
Zo niet vergeten de plastic container aan de straat te zetten en 100 tosti's mee te nemen naar werk. Ik doe nog een dagje museum-keuken vandaag. W. is al weg, die moet de teringbende uit Harderwijk fatsoenlijk in de loods van de opdrachtgever krijgen.
Ik kom er zelden (koop er mijn Sebamed). vind de inrichting verwarrend, kan nooit wat vinden, denk dat er daarom zoveel struisers zijn. Die kunnen ook niet vinden wat ze zoeken. Maar goed, als je het over verschrikkelijke winkels hebt: Schlecker was wel heel erg vreselijk. Zijn ook niet voor niets failliet gegaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:34 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind de DM verschrikkelijk. Al die struinmensen. Ik kom gewoon mn wasmiddel kopen, ga heen.
#grensleef
Lijkt me het proberen waard.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:29 schreef Lonaa het volgende:
Is okonamiyaki koud ook nog prima te nassen?
Ja, dat kan, maar het is dan zacht en dus niet meer zo knapperig nadat je het net gebakken hebt…quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:29 schreef Lonaa het volgende:
Is okonamiyaki koud ook nog prima te nassen?
Jawel he?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lijkt me het proberen waard.
Nee, akkoord, maar is dat enorm storend?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar het is dan zacht en dus niet meer zo knapperig nadat je het net gebakken hebt…
Aangezien er nogal wat zachte ingrediënten (deeg, kool, eieren) inzitten, vind ik een beetje bite persoonlijk wel lekker….quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jawel he?
[..]
Nee, akkoord, maar is dat enorm storend?
Ja nee ok snap ik. Ik ook wel maar ik heb geen opwarm mogelijkhedenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangezien er nogal wat zachte ingrediënten (deeg, kool, eieren) inzitten, vind ik een beetje bite persoonlijk wel lekker….
Bij Müller is het nog erger. Daar kom ik niet meer. En inderdaad bij DM is het elke keer weer een zoektocht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik kom er zelden (koop er mijn Sebamed). vind de inrichting verwarrend, kan nooit wat vinden, denk dat er daarom zoveel struisers zijn. Die kunnen ook niet vinden wat ze zoeken. Maar goed, als je het over verschrikkelijke winkels hebt: Schlecker was wel heel erg vreselijk. Zijn ook niet voor niets failliet gegaan.
Jaren daar op vakantie geweest. En in 2020 nog een keertje terug geweest. De tijd heeft in dat gebied stil gestaan.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan over een maand naar het Zwarte Woud. Heeft iemand nog leuke tips om te doen daar?
We gaan 3 dagen naar Europapark, 1 dag naar zwemparadijs Rulantica en hebben dan nog 3 dagen voor andere dingen.
Welke raggers propageerde jij ook alweer?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:38 schreef z80 het volgende:
[..]
Bij Müller is het nog erger. Daar kom ik niet meer. En inderdaad bij DM is het elke keer weer een zoektocht.
Ze hebben in Kleve nu de hoek met "mondreiniging" anders ingedeeld. Dus weer op zoek naar waar de raggers nu weer verstopt zijn.
Heerlijke Cäsium-137 aroma’squote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:56 schreef z80 het volgende:
Bonus. Als je geluk hebt, in de lokale eettentjes pfifferlinge. Vers uit het bos. Absolute een aanrader.
De eigenmerk raggers. In verschillende grote verkrijgbaar. 1.65 Euro per zakjequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Welke raggers propageerde jij ook alweer?
Ben benieuwd of ik de goede heb gekocht. In Nordhorn zitten DM, toom en Kaufland in hetzelfde pand. Laatst dus even twee deurtjes verder wezen kijken.
Oh aha, ja ik heb daar de blauwe, conische, variant van gekocht. En nog steeds een hele goedkope variant geheel van plastic, doosje met 100 voor ¤2 oidquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:05 schreef z80 het volgende:
[..]
De eigenmerk raggers. In verschillende grote verkrijgbaar. 1.65 Euro per zakje
Deze:
[ afbeelding ]
Schrijf het op. We gaan met de elektrische auto en zijn geen wandelaars. Maar dat kabeltrammetje kan ook vast naar beneden rijden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:56 schreef z80 het volgende:
[..]
Jaren daar op vakantie geweest. En in 2020 nog een keertje terug geweest. De tijd heeft in dat gebied stil gestaan.
Wat wil je doen en welk vervoer?
Als je naar Strasbourg zou willen. Dan zou ik naar Kehl (Duitsland) gaan en daar de tram naar Strasbourg.
Kost een paar euro voor een dagkaart tram in en rond Strasbourg.
Ben je meer van lopen en natuur? Dan Baden-Baden. Met een kabeltrammetje (Merkur-bergbaan) de berg op.
En met de auto rondrijden door het woud. Met her en der stops.
Bonus. Als je geluk hebt, in de lokale eettentjes pfifferlinge. Vers uit het bos. Absolute een aanrader.
Geprobeerd, maar voor mij zijn ze te smal en te slap helaas.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:05 schreef z80 het volgende:
[..]
De eigenmerk raggers. In verschillende grote verkrijgbaar. 1.65 Euro per zakje
Deze:
[ afbeelding ]
Ik vrees daar ook voor maar ik heb toch voor ons allebei een set besteld. Dat zou toch 50 euro per jaar kunnen besparen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar voor mij zijn ze te smal en te slap helaas.
Ook in blauw (2.5-4.5 mm) en geel (3-5 mm) leverbaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar voor mij zijn ze te smal en te slap helaas.
Ik weet het. Deden het ook niet voor me. Terwijl ik draaddikte en iso maat van mijn Interproxjes zoveel mogelijk benaderde.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:04 schreef z80 het volgende:
[..]
Ook in blauw (2.5-4.5 mm) en geel (3-5 mm) leverbaar.
Maar als je een uurtje gaat, waar ga je dan heen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:06 schreef Clubsoda het volgende:
Maar wat is het alternatief: de Kruidvat is een enorme volgestouwde bende en de Etos is zo stylish leeg dat ze bijna niets verkopen. De DM heeft keurige bordjes waar alles staat, een uitgebreid assortiment voor idioot lage prijzen. Maar ik ga inderdaad wel liever naar de DM verder in Duitsland dan direct na de grens ja. Behalve in Freiburg. Als je denkt dat DM-Nederlanders storend zijn dan heb je nog nooit Fransozen op luierjacht ontmoet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Blues op 19-08-2025 23:25:39 ]
De vraag stellen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook weer thuis. Eerst een redelijk druk spreekuur, daarna een paar afspraken en vanavond een vve bestuursvergadering. Wat zou het meest energieslurpend zijn?
Een uur is er niet gesproken over de vve maar over de ondergang van vitesse![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ging g's laptop raar doen en op zwart![]()
Niets hielp.
Andere dan maar besteld, proberen dingen te redden, op sticky gezet.
Klooien en nog eens klooien, tussendoor koken en poef!
Laptop was weer alive?![]()
Rare 'Murphy'dag, we zijn er moe van
[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 19-08-2025 23:46:23 ]
Stuur ze in een pakketje op, zijn ze dol op, post en pakketjesquote:
en ook posts van @Vanyel en @Clubsoda of ik in al mijn eerdere therapieën me alleen op de concrete angsten gericht had of ook onderliggend gekeken is, en dat met mijn slimheid en kennis van zaken het ook ingewikkeld kan zijn om een therapeut te vinden die door mijn verhaal 'heen kan prikken'.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:10 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik wil eigenlijk een keer naar de Olympische spelen en die zijn in 2024 in Parijs, dus dichtbij, maar ik ben dan bang dat er dan daar een aanslag plaats gaat vinden of dat ik het met zoveel mensen bij elkaar niet trek.
Kranenburg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar als je een uurtje gaat, waar ga je dan heen?
Maak gerust een lijstje, ik kom er regelmatig op de fiets.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook weer thuis. Eerst een redelijk druk spreekuur, daarna een paar afspraken en vanavond een vve bestuursvergadering. Wat zou het meest energieslurpend zijn?
Een uur is er niet gesproken over de vve maar over de ondergang van vitesse![]()
Vorige week ook gekeken naar de site van DM maar helaas geen verzending naar Nederland.
Liefquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Maak gerust een lijstje, ik kom er regelmatig op de fiets.
https://omroepvenlo.nl/ni(...)leven-in-maagdenberg Voor je planning voor volgend jaarquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Maak gerust een lijstje, ik kom er regelmatig op de fiets.
Ja, en er waren bij mij ook wel echt duidelijke gebeurtenissen rondom de start van de specifieke angsten, dus dat was ook wel daadwerkelijk de trigger voor die angsten.. maar ja, er zijn natuurlijk ook mensen die wat soortgelijks meemaken en niét die angsten ontwikkelen. En er bleken inderdaad toch wel wat dingetjes te zijn die meespeelden in dat dat bij mij wél gebeurde. Met name bij de sociale angst bleek zelfbeeld toch ook wel een grote rol te spelen zowel bij de gevoeligheid voor ontwikkeling ervan als bij het niet voldoende reageren op vorige therapieën ervan. En dat klinkt zó logisch dat ik me ook wel een beetje me afvraag waarom pas deze psych dacht, goh, ik kijk eens hoe het daarmee is gesteldquote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:50 schreef Vanyel het volgende:
Lollig wel dat je zelf ook bij de psych probeerde te framen dat het alleen door gebeurtenis y en z kwam en of ze zo vriendelijk wilde zijn je met therapie a te behandelen @:vlindertje89
Mooi dat je bij een betere psycholoog terecht kwam.
Ik heb er zo'n hekel aan als een therapeut zich gewoon lekker mee laat nemen in jouw (eerste) verhaal en daar niet doorheen kan prikken. Dan voelt zo'n gesprek wel stukken lekkerder en vooral makkelijker, maar je weet gewoon tijdens het babbelen al dat het geen zin gaat hebben. Zonde van je tijd en geld.
Daarom beter slimmere therapeuten vinden. Dan is het alleen ook een stuk stommer om ze te spreken![]()
Schoonpa stuurde 'm ook al door.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
https://omroepvenlo.nl/ni(...)leven-in-maagdenberg Voor je planning voor volgend jaar
Ik meen het he!quote:
Goed dat je het zelf herkent. Emoties zijn niet ok of niet ok, ze zijn er. Dat heel stom of kinderachtig of achterlijk vinden, laat ze niet magischerwijs verdwijnen, en dan zit je én met de oorspronkelijke emoties én met een extra topping nog naardere gedachten. Even een potje janken laat die oorspronkelijke emoties soms/vaak wél verdwijnen/verminderenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:01 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 wat fijn
Jouw inzicht in de verschillen tussen deze therapeut en eerdere therapeuten
Ik zit er nou zelf over na te denken. Ik denk dat het grote verschil tussen werkende therapie en niet/nauwelijks werkende therapie bij mij was, dat ik me bij de laatste, goede therapeut niet de hele tijd groot hoefde te houden. Als ik iets niet zag zitten om te proberen, dan mocht ik het zeggen en dan gingen we uitpluizen waarom niet en wat voor alternatieven.
Eerdere therapeuten waren veel meer van "doe het nou maar" en de persoonlijkheidsstoornis stigma van "je probeert me te manipuleren met de emoties die je nu toont" (waarvan ik oprecht geen idee heb hoe/waarom ik dat laatste zou doen, ik wil oprecht niemand manipuleren).
Het is de laatste weken allemaal een beetje veel en ik merk dat ik toch veel in de "deal er maar mee" en de "sommige emoties zijn kinderachtig en niet ok" gedachtes zit![]()
Trein rijdt niet, geen reden om te gaan staan huilen en bibberen. Schreeuwende familieleden, geen reden om te gaan staan huilen en bibberen. Ik kan niet slapen, geen reden om te gaan liggen huilen en bibberen. Ik ben verdomme een volwassene.
Maar goed. Gaat wel weer over.
Denk dat je deze bedoeltquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:00 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Vanyel jij hebt mij ooit je toko getipt en dat was toen lekkerr, en ik heb hier nog steeds geen goede gevonden. Maar ik kan nergens terugvinden welke het was. Wil je hem me nog een keer dm/pmen? Of @:Clubsoda als jij het ook weet
Hehe, boksquote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:12 schreef fietsie het volgende:
Oow moet je met dat soort gedachten en gevoelens iets doen ?? Ik ga gewoon altijd harder werken. En dan verdwijnt het.
Ja, deze idd, dankquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Denk dat je deze bedoelt
http://www.tokosindriebergen.nl/
Is eigenlijk Clubs toko![]()
Overigens vond ik goeie therapeuten vooral stom omdat ik zelf een koppig rund ben. Maar dat is de laatste jaren wel al minder geworden die wie weet ben ik voor de volgende een modelpatiënt.
Ook een goeie Toko in Houten Castellum. https://www.tokobarucastellum.nl/ Smullenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:00 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Vanyel jij hebt mij ooit je toko getipt en dat was toen lekkerr, en ik heb hier nog steeds geen goede gevonden. Maar ik kan nergens terugvinden welke het was. Wil je hem me nog een keer dm/pmen? Of @:Clubsoda als jij het ook weet
Voor een vriendin die echt gek wordt van alle Nederlanders, welke DM verder in Duitsland kan jij aanraden? Zij was laatst op de zaterdag nadat het vakantiegeld was gestort in de DM. Ze heeft het er nog over hoe verschrikkelijk dat was.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:06 schreef Clubsoda het volgende:
Maar wat is het alternatief: de Kruidvat is een enorme volgestouwde bende en de Etos is zo stylish leeg dat ze bijna niets verkopen. De DM heeft keurige bordjes waar alles staat, een uitgebreid assortiment voor idioot lage prijzen. Maar ik ga inderdaad wel liever naar de DM verder in Duitsland dan direct na de grens ja. Behalve in Freiburg. Als je denkt dat DM-Nederlanders storend zijn dan heb je nog nooit Fransozen op luierjacht ontmoet
Nou, niet echt specifiek eentje. Wij gaan altijd willekeurig ergens heen als we bij de schoonfamilie zijn. Een zaterdag net over de grens is verschrikkelijk inderdaad. Tenzij je écht vroeg bent.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Voor een vriendin die echt gek wordt van alle Nederlanders, welke DM verder in Duitsland kan jij aanraden? Zij was laatst op de zaterdag nadat het vakantiegeld was gestort in de DM. Ze heeft het er nog over hoe verschrikkelijk dat was.
Wij gaan gewoon op een doordeweekse donderdag. Gelijk voor een grote ronde. Bauernmarkt, Aldi Sued, Trinkgut, DM, Kaufland, Edeka. Dan ben ik er weer voor een jaartje van af. Meestal gaat mijn vriendin tussendoor nog dus die kan altijd wat meenemen.
Simpel, 20 minuten verder rijden dan de eerste DM na de Nederlandse grens. Dan zit je 2 of DM's verder en kun je rustig winkelen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Voor een vriendin die echt gek wordt van alle Nederlanders, welke DM verder in Duitsland kan jij aanraden? Zij was laatst op de zaterdag nadat het vakantiegeld was gestort in de DM. Ze heeft het er nog over hoe verschrikkelijk dat was.
Wij gaan gewoon op een doordeweekse donderdag. Gelijk voor een grote ronde. Bauernmarkt, Aldi Sued, Trinkgut, DM, Kaufland, Edeka. Dan ben ik er weer voor een jaartje van af. Meestal gaat mijn vriendin tussendoor nog dus die kan altijd wat meenemen.
Net als met tanken of vuurwerk kopen eigenlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:38 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Simpel, 20 minuten verder rijden dan de eerste DM na de Nederlandse grens. Dan zit je 2 of DM's verder en kun je rustig winkelen.
Behalve dat tanken niet meer zo goedkoop is in Duitsland, België afgelopen weekend 1,44 de literquote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Net als met tanken of vuurwerk kopen eigenlijk
Helaas is hier dus een groot deel van het werk creatief puzzelen; ik los dan op door meer en meer en meer puzzels op een stapel te gooienquote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:38 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben helemaal klaar met vandaag
Zou fijn zijn als ik me @:fietsie stijl zou kunnen verdrinken in werk maar ik moet allerlei slimme dingen bedenken en ik heb geen idee
Ja, dat valt alles mee dan inderdaad. Ik heb ook wel eens om 19.30 bij DM en een uur later bij Kaufland gelopen. Nul problemen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:39 schreef Tele6 het volgende:
@:Lucky_Strike ik vond de DM laatst op zaterdagmiddag rond half 5 ook prima te doen. Alle Nederlanders al naar huis voor de stamppot natuurlijk
Jullie zijn ook niet-monogaam?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
21 plekjes AnneX!
Ik zit te wachten op een spannend telefoontjeVertel er later wel over. Ik heb gezegd dat ik vanmiddag vanaf 16.00 beschikbaar ben. Ben benieuwd hoe lang ik moet wachten. Het is voor de andere persoon ook vast spannend om te bellen. Beetje rare situatie.
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:14 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Jullie zijn ook niet-monogaam?![]()
Succes![]()
En sterkte @:AnneX, ik kan me zo voorstellen dat dit wel wat napijn geeft.
Dit stelt natuurlijk velen teleurquote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik wil toch echt geen ander
Lol, vast jaquote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dit stelt natuurlijk velen teleur
Nou ja, over het algemeen is een niet-rijdende trein ook geen reden om structureel te huilen en te bibberen. Dat betekent niet dat het stóm is dat je dat wel voelt, maar het is vast wel een teken van iets. Spanning, overpikkeling, vermoeidheid? Als je weet wat er achter zit, lukt het soms om daar ofwel een oplossing voor te vinden ofwel meer compassie te hebben (ik bibber niet omdat de trein niet rijdt, ik bibber omdat ik het moeilijk heb met xyz. Hoe kan ik voor mezelf zorgen). Dat helpt meestal beter dan NIET AANSTELLENquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:01 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 wat fijn
Jouw inzicht in de verschillen tussen deze therapeut en eerdere therapeuten
Ik zit er nou zelf over na te denken. Ik denk dat het grote verschil tussen werkende therapie en niet/nauwelijks werkende therapie bij mij was, dat ik me bij de laatste, goede therapeut niet de hele tijd groot hoefde te houden. Als ik iets niet zag zitten om te proberen, dan mocht ik het zeggen en dan gingen we uitpluizen waarom niet en wat voor alternatieven.
Eerdere therapeuten waren veel meer van "doe het nou maar" en de persoonlijkheidsstoornis stigma van "je probeert me te manipuleren met de emoties die je nu toont" (waarvan ik oprecht geen idee heb hoe/waarom ik dat laatste zou doen, ik wil oprecht niemand manipuleren).
Het is de laatste weken allemaal een beetje veel en ik merk dat ik toch veel in de "deal er maar mee" en de "sommige emoties zijn kinderachtig en niet ok" gedachtes zit![]()
Trein rijdt niet, geen reden om te gaan staan huilen en bibberen. Schreeuwende familieleden, geen reden om te gaan staan huilen en bibberen. Ik kan niet slapen, geen reden om te gaan liggen huilen en bibberen. Ik ben verdomme een volwassene.
Maar goed. Gaat wel weer over.
Ja. Het is de helft.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje @:Annex dat zijn er best veel
Nou…’moeten’…als het mij stoort en ik begin eraan te pullikken…(?)quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Wist niet dat dat progamma nog liep @:lucky_strike ook omdat je er niets meer over vertelde.
Oef, dus je moet nog een keer @:annex
Wat een gekrioel hè!?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:18 schreef flipsen het volgende:
Hoewel geen tijd zit ik toch weer veel te lang naar AT5 te kijken met SAIL AmsterdamToen ik zelf nog in Noord woonde vond ik het geloof ik wat minder omdat de ponten niet lekker konden doorvaren
Lekker! Heb je nog andere plannen?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:57 schreef Queller het volgende:
Ik heb vakantie! Ben naar de kapper geweest, nieuwe brillen gekocht, nieuw syfon onder mijn wastafel geknutseld. Eindelijk. Ik ga gelukkig nog regelmatig naar de kapper, maar die andere twee klussen moesten al maanden.
We hebben gisteren last-minute besloten om vandaag toch maar weer langs het water te gaan zitten en even voor 10 uur waren we vanmorgen per fiets ergens op een afgelegen terrein in het Westelijk Havengebied, waar wel al heel veel campers stonden. Een hoge rietkraag stond een beetje in de weg, dus die hebben we platgewalst, zodat je ook zittend goed zicht had.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:18 schreef flipsen het volgende:
Hoewel geen tijd zit ik toch weer veel te lang naar AT5 te kijken met SAIL AmsterdamToen ik zelf nog in Noord woonde vond ik het geloof ik wat minder omdat de ponten niet lekker konden doorvaren
Amper. Ga nog een tante bezoeken, maar dat is het wel zo'n beetje. Slapen. Veel slapen!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lekker! Heb je nog andere plannen?
Wat een heerlijk compacte lijst. Dat is met recht vakantiequote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:17 schreef Queller het volgende:
[..]
Amper. Ga nog een tante bezoeken, maar dat is het wel zo'n beetje. Slapen. Veel slapen!
MnX vertelde van een oever vol vroege kijkers - vanaf 6 uur of zo - en toen ging een partyboot ervoor liggen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben gisteren last-minute besloten om vandaag toch maar weer langs het water te gaan zitten en even voor 10 uur waren we vanmorgen per fiets ergens op een afgelegen terrein in het Westelijk Havengebied, waar wel al heel veel campers stonden. Een hoge rietkraag stond een beetje in de weg, dus die hebben we platgewalst, zodat je ook zittend goed zicht had.
Tot 15.30u hebben we duizenden bootjes bekeken, van oud tot modern, van miniscuul tot extreem groot.
Het was weer een fraai schouwspel. Over 5 jaar misschien weer een keer…
Goed plan. 👍🏼 Succes.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:17 schreef Queller het volgende:
[..]
Amper. Ga nog een tante bezoeken, maar dat is het wel zo'n beetje. Slapen. Veel slapen!
Ja, als vroege vogel heb je niet altijd een goede plek op het moment suprême…quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
MnX vertelde van een oever vol vroege kijkers - vanaf 6 uur of zo - en toen ging een partyboot ervoor liggen.
Welk zicht op…? Sneu.
Dan had jij/jullie het beter getroffen.
Ja! Dat hoorde ik op de autoradio. Iemand vertelde dat een (niet party- maar een) enorme cruiseboot vlak voordat het eerste schip de Stad Amsterdam(?) binnenvoer er net voor binnen kwam varen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:26 schreef AnneX het volgende:
MnX vertelde van een oever vol vroege kijkers - vanaf 6 uur of zo - en toen ging een partyboot ervoor liggen.
Welk zicht op…? Sneu.
Dan had jij/jullie het beter getroffen.
Whut?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben gisteren last-minute besloten om vandaag toch maar weer langs het water te gaan zitten en even voor 10 uur waren we vanmorgen per fiets ergens op een afgelegen terrein in het Westelijk Havengebied, waar wel al heel veel campers stonden. Een hoge rietkraag stond een beetje in de weg, dus die hebben we platgewalst, zodat je ook zittend goed zicht had.
Tot 15.30u hebben we duizenden bootjes bekeken, van oud tot modern, van miniscuul tot extreem groot.
Die hoorde ik ook, vond het zo sneu. Zo’n cruiseschip had toch wel even kunnen wachten totdat de parade binnen was.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja! Dat hoorde ik op de autoradio. Iemand vertelde dat een (niet party- maar een) enorme cruiseboot vlak voordat het eerste schip de Stad Amsterdam(?) binnenvoer er net voor binnen kwam varen.
En dat mensen die er speciaal voor kwamen, dat eerste schip daardoor niet gezien hadden en kwaad waren op dat cruiseschip. Ze hebben die rederij gemaild met een klacht
Cruiseschepenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Die hoorde ik ook, vond het zo sneu. Zo’n cruiseschip had toch wel even kunnen wachten totdat de parade binnen was.
Ik had een paar patienten die niet kwamen opdagen. Pont bij Velsen vaarde ook niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:18 schreef flipsen het volgende:
Fijne vakantie ElisaQ en rust lekker uitquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:57 schreef Queller het volgende:
Ik heb vakantie! Ben naar de kapper geweest, nieuwe brillen gekocht, nieuw syfon onder mijn wastafel geknutseld. Eindelijk. Ik ga gelukkig nog regelmatig naar de kapper, maar die andere twee klussen moesten al maanden.
Ik heb na morgen gewoon een week vrijquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een goed geplande combiquote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:52 schreef sigme het volgende:
Ik was vandaag voor een uitvaart (moeder van vriendin) de hort op. Met liefste.
En Mooitje en schattige hond want de vaste oppas was ook niet thuis.
Twee benches achterin de bestelwagen. In de buurt van Deventer op het Wechelerveld gewandeld - daar is een groot losloopgebied. De uitvaart was op een landgoed in de bossen in de buurt van Apeldoorn, dus ook daar nog even een rondje gewandeld, maar dan aan de lijn. Honden in hun benches gedaan, slotje er op, achterdeur auto open, wij naar de plechtigheid.
Plechtigheid was heel losjes; de betreffende dode in een rieten mand onder een boom; de genodigden op het gazon aan terrastafeltjes. Het was heel ontspannen en aangenaam. Na iets meer dan twee uur de honden weer opgezocht, snel weer naar Wechelerveld gekard, weer gewandeld en dan weer op huus an. Ging prima.
Wat een goed en zinvol om te doenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
In het ritme dat de verteller kiest. Het kan in een paar weken gebeurd zijn of een jaar kosten. Ik ga zelf uit van een aantal maanden. Mijn verteller kwam best daadkrachtig over en sprak al best vrijuit.
Volgens mij duurt dat ‘even’ wel een paar uur. En dat kost heel veel geld.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die hoorde ik ook, vond het zo sneu. Zo’n cruiseschip had toch wel even kunnen wachten totdat de parade binnen was.
Sterkte!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja. Het is de helft.En nu afblijven van korstjes krabbelen.
Ja, ik ben er goed inquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een heerlijk compacte lijst. Dat is met recht vakantie
Dat gaat dus niet, Yola kan daarin niet meewerken(zeggen ze).quote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn dat het nu weer goed is met de site, daar staat gewoon jullie leven op. Dat kwijtraken is een flinke nachtmerrie.
Heb er nul verstand van maar is het te doen het langzaam zelf te kopiëren en bij een host van keuze onder te brengen?
Ik bedoel eigenlijk meer de enorme kutklus van overtypen en de foto’s opnieuw te plaatsenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet, Yola kan daarin niet meewerken(zeggen ze).
Oh zo ja, ook besproken maar dat kost jaren. Foto's staan in delen daar, in g's laptop, op Google enz vaak zonder naam en niet op datum.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik bedoel eigenlijk meer de enorme kutklus van overtypen en de foto’s opnieuw te plaatsen
Jammerquote:Op donderdag 21 augustus 2025 00:00 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh zo ja, ook besproken maar dat kost jaren. Foto's staan in delen daar, in g's laptop, op Google enz vaak zonder naam en niet op datum.
Dan maar betale betale
Betale jullie veul per jaar?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 00:00 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh zo ja, ook besproken maar dat kost jaren. Foto's staan in delen daar, in g's laptop, op Google enz vaak zonder naam en niet op datum.
Dan maar betale betale
Haha…Julie hebben allemaal hetzelfde bericht gehoord.😂quote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Volgens mij duurt dat ‘even’ wel een paar uur. En dat kost heel veel geld.
Neemt niet weg dat ze het handiger hadden kunnen plannen want zo’n drijvend hotel past niet bij een kleinere botenparade.
We hebben het riet platgestampt, niet afgebrand of met een zeis afgekapt.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Whut?
Daar woont vanalles. Wat is er zo belangrijk aan zittend bootjes kijken dat je zomaar vindt dat je dat kunt platstampen?
Je kunt door je neus ook snurkgeluiden makenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 07:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Haha…Julie hebben allemaal hetzelfde bericht gehoord.😂
Vannacht een proefabbo voor een week van het Snore Lab gedwnld. In 6 uur snurkte de man naast mij onregelmatig !! 70% van de tijd. Samen zojuist teruggeluisterd en maar volhouden dattie door zijn neus ademt.
En eind van de dag dattie Moe is. Eens kijken wat de volgende nachten brengen.
Klinkt als een goede dag Lonaaquote:Op donderdag 21 augustus 2025 07:33 schreef Lonaa het volgende:
Hallo.
Bakjes met eten staan in de koelkast, koffie loopt, straks naar het museum om te openen, daar om 14:00 weg en door naar een groot condoleance waar ik met de leukste en knapste barman van de wereld mag werken.![]()
Ik hoop om 21:00 weer thuis te zijn.
Spanning, overprikkeling én vermoeidheidquote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nou ja, over het algemeen is een niet-rijdende trein ook geen reden om structureel te huilen en te bibberen. Dat betekent niet dat het stóm is dat je dat wel voelt, maar het is vast wel een teken van iets. Spanning, overpikkeling, vermoeidheid? Als je weet wat er achter zit, lukt het soms om daar ofwel een oplossing voor te vinden ofwel meer compassie te hebben (ik bibber niet omdat de trein niet rijdt, ik bibber omdat ik het moeilijk heb met xyz. Hoe kan ik voor mezelf zorgen). Dat helpt meestal beter dan NIET AANSTELLEN![]()
(Ik moest laatst bijna huilen omdat iemand een van mijn push-up-bars mee wilde nemen en ze zijn allemaal identiek en ik ga echt niet kibbelen om een push-up-bar maar ik dacht toch écht dat die van mij was enuiteindelijk was ik eigenlijk toch gewoon heel moe na een teamuitje
)
Jumquote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:26 schreef Tele6 het volgende:
B en ik hadden gisteravond zo'n lekkere boontjes. Gember, knoflook, ui, ketjap, sambal, laos, tomaten passata, en daarin de boontjes garen/bakken totdat de saus lekker ingedikt en de boontjes gaar.
Was lang geleden dat ik dat gemaakt had en viel niet tegen
Jawel.quote:
Oeh, dat is retefrustrerend. En gekmakend inderdaad.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Spanning, overprikkeling én vermoeidheid
Heb de afgelopen weken een dataset zitten analyseren waar ongeacht wat ik probeerde aan beter normaliseren, striktere p-waardes kiezen, data beter annoteren, meer info opzoeken, etc etc -- alles wat eruit kwam was ruis. En deze week kwam mn begeleider terug van vakantie dus ik voelde me zo'n faalhaas
Dus ik sprak gisteren uiteindelijk m'n begeleider, komt hij met een stapel artikelen aanzetten waaruit blijkt dat dat effect wat ik in die dataset had moeten zien ook helemaal niet bestaat. Dat het biologisch gezien juist andersom werkt.
Dus ik opgelucht. Moet wel even schakelen, want aantonen dat iets er echt niet is, is wel moeilijk. Ik kan iig begeleider z'n stapel artikelen citeren, maar zou eigenlijk over mijn dataset ook wat willen zeggen.
Maar goed. Daar heb je 4 weken aan stress.
Hoort er vast allemaal bij.
Oh, dit is zo herkenbaar. Ik ben twee jaar zo bezig geweestquote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Heb de afgelopen weken een dataset zitten analyseren waar ongeacht wat ik probeerde aan beter normaliseren, striktere p-waardes kiezen, data beter annoteren, meer info opzoeken, etc etc -- alles wat eruit kwam was ruis. En deze week kwam mn begeleider terug van vakantie dus ik voelde me zo'n faalhaas
Dus ik sprak gisteren uiteindelijk m'n begeleider, komt hij met een stapel artikelen aanzetten waaruit blijkt dat dat effect wat ik in die dataset had moeten zien ook helemaal niet bestaat. Dat het biologisch gezien juist andersom werkt.
Dus ik opgelucht. Moet wel even schakelen, want aantonen dat iets er echt niet is, is wel moeilijk. Ik kan iig begeleider z'n stapel artikelen citeren, maar zou eigenlijk over mijn dataset ook wat willen zeggen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Oeh, dat is retefrustrerend. En gekmakend inderdaad.
Pas goed op jezelf, tele! Je wil jezelf niet laten ontregelen door werk/datasets. Er is genoeg wat wel echt belangrijk is waar je je wel door wil laten ontregelen (zij het niet 'laten gekmaken', maar dat is precies de reden waarom werk niet zo hard mee mag wegen).
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:38 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh, dit is zo herkenbaar. Ik ben twee jaar zo bezig geweestmaar uiteindelijk nulbevindingen gepubliceerd en een shitstorm veroorzaakt dus tja. Terugkijkend is precies dat het meest leerzaam geweest aan die hele PhD, uitproberen, doorzetten, inlezen, alles in een context plaatsen. Je bent geen faalhaas, je bent AAN HET LEREN. Gun jezelf die tijd en ervaring alsjeblieft. Anders kan je het net zo goed niet doen.
https://www.yola.com/pricing wij hebben silver.quote:
Dat is precies dat mijn 2 pianoleraren ook altijd benoemen. Als je het allemaal zo wegspeelt heb je de verkeerde cursus gekocht.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:14 schreef AnneX het volgende:
Dat heb ik zo vaak gedacht en gezegd: je doet een cursus, opleiding whatever om te Leren!
Niet omdat je het al weet.
Ja zo maak je alles lekker natuurlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:26 schreef Tele6 het volgende:
B en ik hadden gisteravond zo'n lekkere boontjes. Gember, knoflook, ui, ketjap, sambal, laos, tomaten passata, en daarin de boontjes garen/bakken totdat de saus lekker ingedikt en de boontjes gaar.
Was lang geleden dat ik dat gemaakt had en viel niet tegen
Ik zou zeggen, probeer eens even of je antagonist kan gebruiken:quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:59 schreef Blues het volgende:
[..]
https://www.yola.com/pricing wij hebben silver.
Het gaat nu met sprongen omhoog:
Vorig jaar alweer 117 doller, ook een kleine discount gekregen na mailen.
Dit jaar 239 doller, met de discount 167 dollar.
Daarbovenop betalen we 21 en 25 en dollar voor de 2 domeinnamen
We hebben 2 sites daar, 1 voor vakanties/korte weekenden die we de moeite waard vinden om te bewaren en de restaurantsites voor de bezoeken die we de moeite waard vinden om te bewaren.
Ik was echt een beetje ziek van het idee dat we al die vakantieverslagen vanaf 2001 kwijt zouden zijn...
Dank voor je tipquote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:39 schreef sigme het volgende:
Ik zou zeggen, probeer eens even of je antagonist kan gebruiken:
https://help.antagonist.n(...)jn-website-verhuizen
Die zijn ook niet goedkoop, maar wel Nederlands en ik heb er hele goede ervaringen mee.
Eventueel kan je later weer verder verhuizen; antagonist maakt wel backups.
quote:I’m sorry to inform you that it isn’t possible to back up or download a site from our platform. Each site-building system is unique, and sites created here aren’t directly compatible with other platforms.
If you'd like to transfer your domain to another platform you can do so following these steps.Maar tot volgend jaar juli/aug laten we het los want ik voel de stretssssssssss nu alweer opborrelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga lekker fietsen naar de kringloop![]()
Ik vind het gek dat je geen kopie van de data kan maken, maar ik ben hier waarschijnlijk te dom voor.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:59 schreef Blues het volgende:
https://www.yola.com/pricing wij hebben silver.
Het gaat nu met sprongen omhoog:
Vorig jaar alweer 117 doller, ook een kleine discount gekregen na mailen.
Dit jaar 239 doller, met de discount 167 dollar.
Daarbovenop betalen we 21 en 25 en dollar voor de 2 domeinnamen
We hebben 2 sites daar, 1 voor vakanties/korte weekenden die we de moeite waard vinden om te bewaren en de restaurantsites voor de bezoeken die we de moeite waard vinden om te bewaren.
Ik was echt een beetje ziek van het idee dat we al die vakantieverslagen vanaf 2001 kwijt zouden zijn...
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:22 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik vind het gek dat je geen kopie van de data kan maken, maar ik ben hier waarschijnlijk te dom voor.
Gaat er nog $167 van de $239 af, of is in $239 de korting al verwerkt? In geval van deur 1 zou ik zeggen dat je prima zit. In geval van deur 2 zou ik toch eens gaan zoeken naar een manier om je data te kunnen overzetten. Waar data is, moet het toch te doen zijn?
Stress-reducerende ingreep!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nagekomen bericht: Edit en Quote uit elkaar houden is nog best ingewikkeld...
Klinkt als een zoektocht die best toelaat dat je bv tijdsslots toepast: x tijd eraan besteden, en dan iets anders. Of heb je die ruimte niet ? Los van dat het achteraf niet mogelijk was, gewoon een soort van.. timeboxen ?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zo'n brillenvergoeding is toch ook een druppel op je gloeiende glas hequote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Grootste deel van het geld van de kapotte ijsmachine is teruggestort. Nu wachten op de rest en dan een ander bestellen. Toch maar een zelfvriezende.
Ook maar de rekening van mijn nieuwe bril naar de verzekeraar gestuurd. Kijken of ik 75 euro (van de ruim 1600) terugkrijg![]()
Deel van de keuken (kruidenpotjes) is opgeruimd en er zijn wat inzetplanken bij Ikea besteld om wat meer ruimte te maken.
Vraag aan @:Leeharveyoswald en @:Jan_onderwater Ik kwam een paar buisjes met bourbon vanillestokjes. Die hebben een tht datum van 2016Maar ze zien er nog best goed uit, niet verdroogd (ga de buisjes niet open maken). Zouden die nog te gebruiken zijn?
Daarom heb ik het ook nooit ingediend. Glas is per stuk 629 euro. T is een lachertje, die 75 euro. Maar toch...is ook een etentje denk ik dan maar.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Zo'n brillenvergoeding is toch ook een druppel op je gloeiende glas he
Dat, maar ook bij welke opticien je gaat. Ik ga naar een éénpitter, dus niet naar een keten. Wanneer ik bij Pearl ga, krijg ik iets meer.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:29 schreef vlindertje89 het volgende:
Ligt ook aan je verzekering. Ik kreeg ¤165 vergoed. Maar ik heb ook wel een vrij uitgebreide aanvullende dit jaardie zeker niet de moeite loont als je er alleen de brilvergoeding van gebruikt.
Ik was vanochtend met nichtje en een vriendin+kind in een jungle binnenspeeltuin waar @:Clubsoda en @:Vanyel misschien ook wel eens geweest zijn? Leuke plek was het. Nichtje zowaar in de auto terug niet in slaap gevallen
Ik heb m wel in mn pakket dit jaar, toch maar eind vh jaar een nieuwe kopen denk ik, heb ik ook nog een volledige eindejaarsuitkering.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook nooit ingediend. Glas is per stuk 629 euro. T is een lachertje, die 75 euro. Maar toch...is ook een etentje denk ik dan maar.
Vastgeknoopdquote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:16 schreef sigme het volgende:
Had ik al wel eens gemeld dat Schatje niet de meest schrandere hond is?
Hij is me vandaag in het Noord-Willemskanaal gevallen. Ik zag 'm aan de waterkant, keek even weg, keek terug, hond weg. Mooitje scharrelde in het gras, Schatje was foetsie. De kade langs het kanaal is loodrechte damwand en dat steekt ruim een halve meter boven het wateroppervlak. Ik zag de hele hond niet, want er groeit natuurlijk wel allerlei hoog onkruid. Eerst paniekig zoeken & roepen, toen Mooitje snel aangelijnd en naar een paaltje gebracht en vastgeknoopd en toen weer langs de waterkant roepen & klappen en toen piepte er ergens iets en kon ik 'm geruststellen en onkruid (en brandnetels) terzijde schuiven en zag ik 'm dobberen en kon hem bij het nekvel pakken en uit het water tillen. Pfew. Ik stond op het punt om zelf te water te gaan
Schatje tochquote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:16 schreef sigme het volgende:
Hij is me vandaag in het Noord-Willemskanaal gevallen. Ik zag 'm aan de waterkant, keek even weg, keek terug, hond weg. Mooitje scharrelde in het gras, Schatje was foetsie. De kade langs het kanaal is loodrechte damwand en dat steekt ruim een halve meter boven het wateroppervlak. Ik zag de hele hond niet, want er groeit natuurlijk wel allerlei hoog onkruid. Eerst paniekig zoeken & roepen, toen Mooitje snel aangelijnd en naar een paaltje gebracht en vastgeknoopd en toen weer langs de waterkant roepen & klappen en toen piepte er ergens iets en kon ik 'm geruststellen en onkruid (en brandnetels) terzijde schuiven en zag ik 'm dobberen en kon hem bij het nekvel pakken en uit het water tillen. Pfew. Ik stond op het punt om zelf te water te gaan
Ja. En als ze wel gedroogd waren had ik ze in wodka gegooid.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Grootste deel van het geld van de kapotte ijsmachine is teruggestort. Nu wachten op de rest en dan een ander bestellen. Toch maar een zelfvriezende.
Ook maar de rekening van mijn nieuwe bril naar de verzekeraar gestuurd. Kijken of ik 75 euro (van de ruim 1600) terugkrijg![]()
Deel van de keuken (kruidenpotjes) is opgeruimd en er zijn wat inzetplanken bij Ikea besteld om wat meer ruimte te maken.
Vraag aan @:Leeharveyoswald en @:Jan_onderwater Ik kwam een paar buisjes met bourbon vanillestokjes. Die hebben een tht datum van 2016Maar ze zien er nog best goed uit, niet verdroogd (ga de buisjes niet open maken). Zouden die nog te gebruiken zijn?
Au!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vastgeknoopd
Het is je vergeven, want zoiets is écht schrikken
*Herinnert zich de zoektochten naar in huis verdwenen kittens nog*
Dat laatste heb ik al staan. Ideaal spul (en ruikt zo lekker)quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja. En als ze wel gedroogd waren had ik ze in wodka gegooid.
Ow, dat is schrikken!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:16 schreef sigme het volgende:
zag ik 'm dobberen en kon hem bij het nekvel pakken en uit het water tillen
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:07 schreef Queller het volgende:
Ik heb vandaag 80km gereden om een jong vogeltje naar de vogelopvang te brengen.
Karmapunten verdiend
Wacht, komt vlinder uit Velserbroek?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:34 schreef Blues het volgende:
Had nog een wollig fiets-onderweggetje.
(Voor @:vlindertje89, slaperdijk velserbroek)
[ link | afbeelding ]
Jeetje @sigme wat een schrik! En wat een geluk dat het goed is afgelopen! Pffft.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:16 schreef sigme het volgende:
Hij is me vandaag in het Noord-Willemskanaal gevallen. Ik zag 'm aan de waterkant, keek even weg, keek terug, hond weg. Mooitje scharrelde in het gras, Schatje was foetsie. De kade langs het kanaal is loodrechte damwand en dat steekt ruim een halve meter boven het wateroppervlak. Ik zag de hele hond niet, want er groeit natuurlijk wel allerlei hoog onkruid. Eerst paniekig zoeken & roepen, toen Mooitje snel aangelijnd en naar een paaltje gebracht en vastgeknoopt en toen weer langs de waterkant roepen & klappen en toen piepte er ergens iets en kon ik 'm geruststellen en onkruid (en brandnetels) terzijde schuiven en zag ik 'm dobberen en kon hem bij het nekvel pakken en uit het water tillen. Pfew. Ik stond op het punt om zelf te water te gaan
Kleine wereld. 😎quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wacht, komt vlinder uit Velserbroek?
Ik ook!
Het klinkt bijna als een hoofdstuk van "Help de dokter verzuipt".. fijn dat je m in t nekvel kon grijpen zonder te hoeven gaan zwemmenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:16 schreef sigme het volgende:
Hij is me vandaag in het Noord-Willemskanaal gevallen. Ik zag 'm aan de waterkant, keek even weg, keek terug, hond weg. Mooitje scharrelde in het gras, Schatje was foetsie. De kade langs het kanaal is loodrechte damwand en dat steekt ruim een halve meter boven het wateroppervlak. Ik zag de hele hond niet, want er groeit natuurlijk wel allerlei hoog onkruid. Eerst paniekig zoeken & roepen, toen Mooitje snel aangelijnd en naar een paaltje gebracht en vastgeknoopt en toen weer langs de waterkant roepen & klappen en toen piepte er ergens iets en kon ik 'm geruststellen en onkruid (en brandnetels) terzijde schuiven en zag ik 'm dobberen en kon hem bij het nekvel pakken en uit het water tillen. Pfew. Ik stond op het punt om zelf te water te gaan
Nee maar wel uit de buurtquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wacht, komt vlinder uit Velserbroek?
Ik ook!
Ik mag toch hopen dat zelfs een tv-dokter schranderder wordt afgeschilderd dan Schatje. Ik overwoog een verwijzing naar Kees, maar die is eigenlijk veel te slim. Kelly. Dat niveau.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het klinkt bijna als een hoofdstuk van "Help de dokter verzuipt".. fijn dat je m in t nekvel kon grijpen zonder te hoeven gaan zwemmen
Die woonde tot gisteren natuurlijk in dat riet wat MM heeft platgetraptquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:07 schreef Queller het volgende:
Ik heb vandaag 80km gereden om een jong vogeltje naar de vogelopvang te brengen.
Karmapunten verdiend
Er staat me bij dat ie gespeeld werd door Piet Bambergen, dus ehm het niveau was wellicht wel gelijkwaardig..quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat zelfs een tv-dokter schranderder wordt afgeschilderd dan Schatje. Ik overwoog een verwijzing naar Kees, maar die is eigenlijk veel te slim. Kelly. Dat niveau.
Dan heeft ie wel een heel eind lopen hollen (vliegen kon ie nog niet) naar West Brabant!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:32 schreef flipsen het volgende:
[..]
Die woonde tot gisteren natuurlijk in dat riet wat MM heeft platgetrapt
Dank voor het vrijpleiten…quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:41 schreef Queller het volgende:
[..]
Dan heeft ie wel een heel eind lopen hollen (vliegen kon ie nog niet) naar West Brabant!
Sterkte…quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Zometeen met Elin naar @:candaasje werk. Ze haal heel zwaar en vaak adem, aan een stuk door miauwen en heeft nauwelijks gegeten en gedronken
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:32 schreef flipsen het volgende:
[..]
Die woonde tot gisteren natuurlijk in dat riet wat MM heeft platgetrapt
Oh noquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Zometeen met Elin naar @:candaasje werk. Ze haal heel zwaar en vaak adem, aan een stuk door miauwen en heeft nauwelijks gegeten en gedronken
Oh jee. Sterkte voor jou en Elin.😘quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Fingers crossed.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Ahh dat dusquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:44 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Kaatje1sterkte!
@:gcjoel ik ben opgegroeid in het dorp waar @:Blues nu woontdus wel dichtbij inderdaad!
Onder een roesje? Of is dat te link?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze krijgt nu toch een echo. Het leek/lijkt goed te zijn maar opeens toen we weg wilden gaan begon ze weer heel snel te ademen. De meest laconieke kat ever heeft net de DA gebetenVerder onderzoek is op schoot gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat een schrik @:kaatje1
Gelukkig kon je haar weer mee naar huis nemen en hebben jullie hopelijk beiden een goede nacht![]()
Ik heb weer een avond podcasts opgenomen. Vooral de laatste was leuk: reviews bespreken. Blijft bijzonder hoe rare gedachtenkronkels en verwachtingen mensen hebben van restaurants
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan ik de pc ergens luisteren?![]()
Jij stinkt naar d.aquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 00:03 schreef Kaatje1 het volgende:
De liquid snack ging er ook goed in, niet zo goed als normaal maar ze sprong er wel voor op de krabpaal. En ze is redelijk alert na alle schrik van de avond (ze komt niet in mijn buurt)
Van vakanties hebben mensen ook rare ideeën, laatst las ik over Engelsen die in Spanje waren en klaagden dat iedereen Spaans sprak.
Katten…vreemde wezens.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 00:03 schreef Kaatje1 het volgende:
De liquid snack ging er ook goed in, niet zo goed als normaal maar ze sprong er wel voor op de krabpaal. En ze is redelijk alert na alle schrik van de avond (ze komt niet in mijn buurt)
Nou ja…dat wisten de katten ouders al wel, vermoed ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Elin heeft vannacht wat brokjes gegeten en nu zijn snoepjes lekker. Maar ik ben echt niet lief, ze heeft ook niet op bed geslapen en ze loopt met een boog om me heen.
Straks maar extra lekker eten halen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, het was geen avond die je vaak wil meemaken. Maar de twee collega’s die ik heb ontmoet (man aan de balie en arts die in mijn vaste praktijk heeft gewerkt) waren heel vriendelijk. Had het er net nog over met de vriendin die mee was dat we ervan stonden te kijken dat Elin zo fel naar haar was. Maar ze had eerder van mij gehoord dat ze heel makkelijk is (bloedprikken is 9 van de 10 keer een eitje. Dus kreeg ik haar op schoot en toen kon alles weer, injectie, temperatuur niets was een probleem![]()
Maar de ademhaling gaat weer normaal en ik mag aaien
Jaaa…alle vakanties daarna hebben wij onderweg de tape gedraaid. Nu zijn er filmpjes en alles.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:11 schreef Candaasje het volgende:
Elin toch![]()
Voor allebei een enerverende avond @:Kaatje1 , nu even bijkomen![]()
@:AnneX dan zou ik voor Rum Tum Tugger gaan![]()
Bekijk deze YouTube-video
Veel plezier bij Sail, Cat!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zucht... Afspraak om 11.10 uur. Tref net een kennis die dezelfde arts heeft. En een afspraak had om half 11.
Die weer iemand anders in de wachtruimte kende die om 10.15 uur een afspraak had en nog zit te wachten. Allemaal bij dezelfde arts.
Ik wilde hierna nog naar Sail! Hopelijk wordt dat nog de moeite zo![]()
Maar goed dat ik van hieruit naar het station ga en leesboekje dus bij me heb.
Dank je!quote:
Nee, dit weekend kan ik verder niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Ai @:cat-astrophe hopelijk kan je toch nog naar Sail. Is morgen ook nog een optie?
Herkenbaar. Ook leuk is druk. Volgende week beginnen de door de weekse avonden hier ook weer vol te lopen. Zomer voorbij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit de agenda bij te werken. 1 En 2 november is het eerste weekend dat we zeker weten samen vrij zijn. Dat duurt nog wel even. Er staan allemaal leuke dingen op de planning maar toch heb ik liever minder verplichtingen.
Had je voor april volgend jaar al iets gepland dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ook leuk is druk. Volgende week beginnen de door de weekse avonden hier ook weer vol te lopen. Zomer voorbij.
Leuk is ook druk inderdaad. Gelukkig zijn er wel een aantal optionele plannen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ook leuk is druk. Volgende week beginnen de door de weekse avonden hier ook weer vol te lopen. Zomer voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |