Paardenmensen ja ? Doen die dat ?quote:
Ligt er aan hoe hard ze gaan.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Paardenmensen ja ? Doen die dat ?
Ooooow.quote:Op maandag 18 augustus 2025 23:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe hard ze gaan.
Ja ja ik ga al slapen. Nog even haar wassenquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:55 schreef Blues het volgende: [..] Nee ze hadden daar allemaal gekke namen. Geeltje, Specht, Duinroos etc
![]()
Fijn om te horen, dan zal mijn moeder vast genieten deze weekquote:Op maandag 18 augustus 2025 23:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Was niet boos hoor @:whiskers2009 En het klopt ook wel, het is geen jongeren reisorganisatie. Het is gewoon een prima reisorganisatie, niet de allerbeste, maar ook niet de allerslechtste. Je krijgt ook veel waar voor je geld. Veel te zien.
quote:Op maandag 18 augustus 2025 23:14 schreef Blues het volgende:
Dikkie en dan je tong klikken.
Dan kwam ie![]()
Zal wel.dooT zijn
Die reis stond ook op m’n lijstje, toen kwam corona en vervolgens ging mijn lijf in opstand (zou niet eens weten hoe ik in/uit de bus moet komenquote:Op maandag 18 augustus 2025 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn om te horen, dan zal mijn moeder vast genieten deze week
Wat naar zegquote:Op maandag 18 augustus 2025 23:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die reis stond ook op m’n lijstje, toen kwam corona en vervolgens ging mijn lijf in opstand (zou niet eens weten hoe ik in/uit de bus moet komen)
Ik dacht even dat er brand wasquote:
We zijn nog niet klaarquote:Op maandag 18 augustus 2025 23:00 schreef Blues het volgende:
Als Dikkop in galop ging duurde 't altijd ff, beetje traaaaag, geen zin![]()
![]()
Wat een zalige rit hadden jullie LHO en Ise. Jammer vd verkeerde broek![]()
Fleur is mijn spirit animalquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
We zijn nog niet klaar![]()
Volgende keer lang te paard moet ik mijn sport boxershorts ipv de gewone aandoen, die zitten wat strakker en ook qua zweet prettiger.
Mijn paard voor deze twee dagen is overigens Fleur. Fleur houdt meer van eten dan van lopen, behalve de laatste twee uur want dan loop je richting het eten.
Goed wel. Kiespijn/onsteking is over. Nu krakkemikkige knie maar dat komt van 2 dagen raggen en leeftijd.quote:
Kun je niet iets voorzichtiger met 'm zijn?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Goed wel. Kiespijn/onsteking is over. Nu krakkemikkige knie maar dat komt van 2 dagen raggen en leeftijd.
Tip: doe niets met tips van mij over auto's. Die gaan meestal stuk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:00 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
De afgelopen dagen druk geweest om naar een nieuwe lease-auto te kijken. Nouja voor ons nieuw, het wordt waarschijnlijk een occasion uit 2024.
Mijn man begint 1 oktober met een andere baan dus dan moeten we ook afscheid nemen van onze Tesla, wat op dit moment niet meer zo'n ramp is
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tip: doe niets met tips van mij over auto's. Die gaan meestal stuk.
Mogelijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kun je niet iets voorzichtiger met 'm zijn?
Oow ik dacht dat jij m gesloopt hadquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mogelijk.
Ach weet je, in ons werk en ik denk ook onze leeftijd () horen pijntjes en dingentjes er ook gewoon bij. I guess.
Hij kan ook wel redelijk hypochonderen hoor.
Hier was een weekje inkopen doen in Frankrijk een goede inspiratiebron voor veel-groen-eten sindsdienquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:26 schreef Lonaa het volgende:
In de categorie "beter eten" moet ik even een weekmenu verzinnen met de uitdagingen van deze week.
Zo niet vergeten de plastic container aan de straat te zetten en 100 tosti's mee te nemen naar werk. Ik doe nog een dagje museum-keuken vandaag. W. is al weg, die moet de teringbende uit Harderwijk fatsoenlijk in de loods van de opdrachtgever krijgen.
Dat doe ik soms ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ik dacht dat jij m gesloopt had
Namen en rugnummers aub.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier was een weekje inkopen doen in Frankrijk een goede inspiratiebron voor veel-groen-eten sindsdien
Deze week:quote:
Ik heb geen tijd voor traag en bbq deze weekquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Deze week:
- Meiraap / meiknolletjes (Poiesz in Fryslan)
- Trrrrrrraaaaaage groente: de Artisjok-sjok-sjok
- Mais van de BBQ (vers, gekookt in bouillon, dan BBQ met boter)
En dan gaat t kind uit logeren, dus vanaf dat moment nog geen plan.
Gesmoorde prei met thijm staat denk ik ook nog hoog op t lijstje
QFTquote:
Artisjok is 45 minuten koken, 10 mins prep, als je potjes met dipjes kooptquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd voor traag en bbq deze week
Ik had hem gisteren in de auto weer aan, mensen kijken mij best vreemd aan bij stoplichtenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:41 schreef fietsie het volgende:
- Trrrrrrraaaaaage groente: de Artisjok-sjok-sjok
Dankquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:33 schreef Blues het volgende:
Feli @:Borisz![]()
Leuke kaart hadden je collega's
Als je dit nou even gisterochtend vroeg had gezegd..quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:17 schreef Vanyel het volgende:
Het wordt trouwens Gent, om terug te komen op lang gelee.
Nu heb ik plots DM stress. Duitsland is (mede wegens DM) immer een hoge kanshebber maar uitverkocht (lees: mij te duur, hotel waar ik op aasde deed 1600 piek voor een halve week) wegens Oktoberfest.
Tevens Vlaams![]()
Maar nu gaat alles op voor ik weer een DM zie![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk kun je de huidige voor een habbekrats over nemen, niemand wil ze meer hebbenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:00 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
De afgelopen dagen druk geweest om naar een nieuwe lease-auto te kijken. Nouja voor ons nieuw, het wordt waarschijnlijk een occasion uit 2024.
Mijn man begint 1 oktober met een andere baan dus dan moeten we ook afscheid nemen van onze Tesla, wat op dit moment niet meer zo'n ramp is
Ik had totaal gemist dat je in DM land was tot je terug was.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:32 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Als je dit nou even gisterochtend vroeg had gezegd..
Ja, ik was er ook niet heel duidelijk over bedenk ik me inderdaad. Mocht ik binnenkort nog eens gaan ergens voor dan dm ik je!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had totaal gemist dat je in DM land was tot je terug was.
Nee. Ik laat altijd een bestelling afleveren in de vestiging. Ik vind het namelijk niet, zoals veel mensen, heel leuk om in die winkel te struinenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:03 schreef derLudolf het volgende:
Verzendt DM niet naar Nederland dan?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:36 schreef AnneX het volgende:
Dus @:borisz is jarig vandaag!? Van Harte en een X gezellige dag gewenst. 🎁🎉
Trakteer je? En wat dan?
En die hamburgers vielen in de smaak. Voor de vega's had ik burgers van Ekoplaza.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:42 schreef borisz het volgende:
Ik ga zo hamburgers bakken als traktatie
Mijn luierverbruik maakt de reis niet echt de moeite waard, maar een bakker voegt natuurlijk wel waarde toe.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:08 schreef Clubsoda het volgende:
Wij gaan regelmatig op een neer voor de DM (en Rewe en Aldi...) is een uurtje enkele reis. En dan daar koffie en de bakker. Maar er zijn in Nederland ook echt geen luiers voor dezelfde prijs met dezelfde kwaliteit dus dat maakt het al snel de moeite waard.
Ken je Chicks love food ? https://chickslovefood.com/menugang/hoofdgerechten/quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:26 schreef Lonaa het volgende:
In de categorie "beter eten" moet ik even een weekmenu verzinnen met de uitdagingen van deze week.
Zo niet vergeten de plastic container aan de straat te zetten en 100 tosti's mee te nemen naar werk. Ik doe nog een dagje museum-keuken vandaag. W. is al weg, die moet de teringbende uit Harderwijk fatsoenlijk in de loods van de opdrachtgever krijgen.
Ik kom er zelden (koop er mijn Sebamed). vind de inrichting verwarrend, kan nooit wat vinden, denk dat er daarom zoveel struisers zijn. Die kunnen ook niet vinden wat ze zoeken. Maar goed, als je het over verschrikkelijke winkels hebt: Schlecker was wel heel erg vreselijk. Zijn ook niet voor niets failliet gegaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:34 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind de DM verschrikkelijk. Al die struinmensen. Ik kom gewoon mn wasmiddel kopen, ga heen.
#grensleef
Lijkt me het proberen waard.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:29 schreef Lonaa het volgende:
Is okonamiyaki koud ook nog prima te nassen?
Ja, dat kan, maar het is dan zacht en dus niet meer zo knapperig nadat je het net gebakken hebt…quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:29 schreef Lonaa het volgende:
Is okonamiyaki koud ook nog prima te nassen?
Jawel he?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lijkt me het proberen waard.
Nee, akkoord, maar is dat enorm storend?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar het is dan zacht en dus niet meer zo knapperig nadat je het net gebakken hebt…
Aangezien er nogal wat zachte ingrediënten (deeg, kool, eieren) inzitten, vind ik een beetje bite persoonlijk wel lekker….quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jawel he?
[..]
Nee, akkoord, maar is dat enorm storend?
Ja nee ok snap ik. Ik ook wel maar ik heb geen opwarm mogelijkhedenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangezien er nogal wat zachte ingrediënten (deeg, kool, eieren) inzitten, vind ik een beetje bite persoonlijk wel lekker….
Bij Müller is het nog erger. Daar kom ik niet meer. En inderdaad bij DM is het elke keer weer een zoektocht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik kom er zelden (koop er mijn Sebamed). vind de inrichting verwarrend, kan nooit wat vinden, denk dat er daarom zoveel struisers zijn. Die kunnen ook niet vinden wat ze zoeken. Maar goed, als je het over verschrikkelijke winkels hebt: Schlecker was wel heel erg vreselijk. Zijn ook niet voor niets failliet gegaan.
Jaren daar op vakantie geweest. En in 2020 nog een keertje terug geweest. De tijd heeft in dat gebied stil gestaan.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan over een maand naar het Zwarte Woud. Heeft iemand nog leuke tips om te doen daar?
We gaan 3 dagen naar Europapark, 1 dag naar zwemparadijs Rulantica en hebben dan nog 3 dagen voor andere dingen.
Welke raggers propageerde jij ook alweer?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:38 schreef z80 het volgende:
[..]
Bij Müller is het nog erger. Daar kom ik niet meer. En inderdaad bij DM is het elke keer weer een zoektocht.
Ze hebben in Kleve nu de hoek met "mondreiniging" anders ingedeeld. Dus weer op zoek naar waar de raggers nu weer verstopt zijn.
Heerlijke Cäsium-137 aroma’squote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:56 schreef z80 het volgende:
Bonus. Als je geluk hebt, in de lokale eettentjes pfifferlinge. Vers uit het bos. Absolute een aanrader.
De eigenmerk raggers. In verschillende grote verkrijgbaar. 1.65 Euro per zakjequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Welke raggers propageerde jij ook alweer?
Ben benieuwd of ik de goede heb gekocht. In Nordhorn zitten DM, toom en Kaufland in hetzelfde pand. Laatst dus even twee deurtjes verder wezen kijken.
Oh aha, ja ik heb daar de blauwe, conische, variant van gekocht. En nog steeds een hele goedkope variant geheel van plastic, doosje met 100 voor ¤2 oidquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:05 schreef z80 het volgende:
[..]
De eigenmerk raggers. In verschillende grote verkrijgbaar. 1.65 Euro per zakje
Deze:
[ afbeelding ]
Schrijf het op. We gaan met de elektrische auto en zijn geen wandelaars. Maar dat kabeltrammetje kan ook vast naar beneden rijden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:56 schreef z80 het volgende:
[..]
Jaren daar op vakantie geweest. En in 2020 nog een keertje terug geweest. De tijd heeft in dat gebied stil gestaan.
Wat wil je doen en welk vervoer?
Als je naar Strasbourg zou willen. Dan zou ik naar Kehl (Duitsland) gaan en daar de tram naar Strasbourg.
Kost een paar euro voor een dagkaart tram in en rond Strasbourg.
Ben je meer van lopen en natuur? Dan Baden-Baden. Met een kabeltrammetje (Merkur-bergbaan) de berg op.
En met de auto rondrijden door het woud. Met her en der stops.
Bonus. Als je geluk hebt, in de lokale eettentjes pfifferlinge. Vers uit het bos. Absolute een aanrader.
Geprobeerd, maar voor mij zijn ze te smal en te slap helaas.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:05 schreef z80 het volgende:
[..]
De eigenmerk raggers. In verschillende grote verkrijgbaar. 1.65 Euro per zakje
Deze:
[ afbeelding ]
Ik vrees daar ook voor maar ik heb toch voor ons allebei een set besteld. Dat zou toch 50 euro per jaar kunnen besparen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar voor mij zijn ze te smal en te slap helaas.
Ook in blauw (2.5-4.5 mm) en geel (3-5 mm) leverbaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar voor mij zijn ze te smal en te slap helaas.
Ik weet het. Deden het ook niet voor me. Terwijl ik draaddikte en iso maat van mijn Interproxjes zoveel mogelijk benaderde.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:04 schreef z80 het volgende:
[..]
Ook in blauw (2.5-4.5 mm) en geel (3-5 mm) leverbaar.
Maar als je een uurtje gaat, waar ga je dan heen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:06 schreef Clubsoda het volgende:
Maar wat is het alternatief: de Kruidvat is een enorme volgestouwde bende en de Etos is zo stylish leeg dat ze bijna niets verkopen. De DM heeft keurige bordjes waar alles staat, een uitgebreid assortiment voor idioot lage prijzen. Maar ik ga inderdaad wel liever naar de DM verder in Duitsland dan direct na de grens ja. Behalve in Freiburg. Als je denkt dat DM-Nederlanders storend zijn dan heb je nog nooit Fransozen op luierjacht ontmoet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Blues op 19-08-2025 23:25:39 ]
De vraag stellen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook weer thuis. Eerst een redelijk druk spreekuur, daarna een paar afspraken en vanavond een vve bestuursvergadering. Wat zou het meest energieslurpend zijn?
Een uur is er niet gesproken over de vve maar over de ondergang van vitesse![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |