Zou Bill Barr - jeweetwel, Trump's vorige minister van justitie, die deze functie beklede toen Epstein gearresteerd en later dood in z'n cel gevonden werd - vandaag niet verhoord worden?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 04:57 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
'Begin' ...... delay, delay, delay ...
Ja achter gesloten deuren. Hij heeft gezegd (volgens Comer) dat hij niks strafbaars van Trump tegengekomen is mbt de Epstein files maar dat zegt natuurlijk verder weinig. Hij was ook niet direct betrokken bij dat onderzoek heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 05:06 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Zou Bill Barr - jeweetwel, Trump's vorige minister van justitie, die deze functie beklede toen Epstein gearresteerd en later dood in z'n cel gevonden werd - vandaag niet verhoord worden?
Eigenlijk heb ik nog nooit iemand gezien die zo slecht kan liegen als Trump, de man is echt Eddie the Eagle van het leugenaars gilde.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 05:16 schreef Kijkertje het volgende:
Het is wel duidelijk dat het Trump niet om fraude gaat maar om de Democratische mail in votes.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lwp5srq2ss2h
[ afbeelding ]
Wat trouwens niet erg handig is als zijn eigen aanhang afziet van per post stemmen omdat ze hem geloven. Dat is hem al eerder opgebroken bij de senaatverkiezing in Georgia.
Thanks, had ik het toch goed onthouden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 05:18 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja achter gesloten deuren. Hij heeft gezegd (volgens Comer) dat hij niks strafbaars van Trump tegengekomen is mbt de Epstein files maar dat zegt natuurlijk verder weinig. Hij was ook niet direct betrokken bij dat onderzoek heb ik begrepen.
Dat maakt zijn aanhang helemaal niets uit net zomin als de mensen die op officiele posten door hem zijn benoemd. Het ergste vind ik nog het journaille dat hem maar zelden daarop aanspreekt uit angst geband te worden uit de press pool.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 05:21 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik nog nooit iemand gezien die zo slecht kan liegen als Trump, de man is echt Eddie the Eagle van het leugenaars gilde.
Dat is dus de voornaamste reden dat ik het een tijdlang nauwelijks nog heb gevolgd, ik werd er gewoon onpasselijk van. Voor tegengas moet je tegenwoordig echt bij independent media zijn en wat de politiek betreft bij een ouwe knakker als Bernie Sanders.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 05:41 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat maakt zijn aanhang helemaal niets uit net zomin als de mensen die op officiele posten door hem zijn benoemd. Het ergste vind ik nog het journaille dat hem maar zelden daarop aanspreekt uit angst geband te worden uit de press pool.
Oh en niet te vergeten de goedpraters met het argument dat de Democraten net zo hard liegen!![]()
Ha ja het kan erg frustrerend zijn als steeds meer bedrijven/instellingen/mensen hun oren gaan laten hangen naar die flapdrol gewoon omdat ze er zelf baat hebben maar er zijn er nog zat die dat niet doen hoor!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 06:07 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Dat is dus de voornaamste reden dat ik het een tijdlang nauwelijks nog heb gevolgd, ik werd er gewoon onpasselijk van. Voor tegengas moet je tegenwoordig echt bij independence media zijn en wat de politiek betreft bij een ouwe knakker als Bernie Sanders.
Gelukkig heeft Trump daar zijn eigen paramilitaire ordetroepen voor en detentiecentra, dus hij is goed voorbereid. En als puntje bij paaltje komt, zet deze Nobelprijskandidaat gewoon het leger in tegen zijn eigen bevolking.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 06:20 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ha ja het kan erg frustrerend zijn als steeds meer bedrijven/instellingen/mensen hun oren gaan laten hangen naar die flapdrol gewoon omdat ze er zelf baat hebben maar er zijn er nog zat die dat niet doen hoor!
Het meest bemoedigende vind ik toch wel dit soort tekenen van tegenstand die zich steeds meer voordoen:
https://bsky.app/profile/golikehellmachine.com/post/3lwpnwljv422w
[ afbeelding ]
Oh en Trump zelf is natuurlijk ook een doorlopend fiasco qua beleid![]()
Daar merk je nu al de gevolgen van.
Trump's Tariffs and 'One Big Beautiful Bill' Face More Opposition Than Support as His Job Rating Slips
Far more Americans say Trump is making the way the federal government works worse than better
Draadje
[ afbeelding ]
Alles gaat duurder worden, sociale voorzieningen worden minder, werkloosheid omhoog, inflatie omhoog, steeds meer politie op straat, het massaal uitzetten van (niet criminele) immigranten etc etc
Daar worden mensen echt niet blij van. Je moet wel een beetje geduld hebben en vooral positief blijven!![]()
Nog een verslag van Robert Garcia bij O'Donneell:quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 05:23 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Thanks, had ik het toch goed onthouden.
Hij kan ook nog altijd zijn eigen militia inzettenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Trump daar zijn eigen paramilitaire ordetroepen voor en detentiecentra, dus hij is goed voorbereid. En als puntje bij paaltje komt, zet deze Nobelprijskandidaat gewoon het leger in tegen zijn eigen bevolking.
De vraag is dus hoe bemoedigend die langzame tekenen van tegenstand zijn terwijl Trump zich steeds verder ingraaft. Gaat Trump straks all-in wat betreft autocratie of blijft het bij een lugubere show a la jan6?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nog een verslag van Robert Garcia bij O'Donneell:
[ afbeelding ]
Tja daar kan je (heel negatief) over gaan speculeren maar dat heeft zo weinig zin. Bovendien denk ik dat het de tegenstand alleen maar groter maakt. Amerikanen zijn doorgaans nogal gesteld op hun vrijheid.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
De vraag is dus hoe bemoedigend die langzame tekenen van tegenstand zijn terwijl Trump zich steeds verder ingraaft. Gaat Trump straks all-in wat betreft autocratie of blijft het bij een lugubere show a la jan6?
Dementerendquote:Op maandag 18 augustus 2025 23:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
"Joe Biden, not a smart man. He wasn't a smart man 40 years ago but now it's particularly bad"
Een sneer naar de huidige geestelijke gesteldheid van een dementerende ex-president,
prima, dan niet dementerend, daar ging het me niet om.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:16 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dementerend
Jij hebt werkelijk geen idee wat dementerend is? Biden is overduidelijk niet dement. Heeft vrijwel geen enkel symptoom van dementie. Wel van ouderdom, extra door de stress.
Zo moeilijk is het allemaal niet. Maar wel allemaal meegaan in dat domme frame.
Weet je wie wel symptomen van dementie vertoont? Precies. Sleepy Don. Boosheid & verwardheid is continue aanwezig.
Ik vind, en dan druk ik me mild uit, Elise Stefanik een perfecte combinatie van de gezichten van JD Vance en Kevin Hassett...maar dan vrouwelijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 06:20 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ha ja het kan erg frustrerend zijn als steeds meer bedrijven/instellingen/mensen hun oren gaan laten hangen naar die flapdrol gewoon omdat ze er zelf baat hebben maar er zijn er nog zat die dat niet doen hoor!
Het meest bemoedigende vind ik toch wel dit soort tekenen van tegenstand die zich steeds meer voordoen:
[ afbeelding ]
Trump's Tariffs and 'One Big Beautiful Bill' Face More Opposition Than Support as His Job Rating Slips
Far more Americans say Trump is making the way the federal government works worse than better
Draadje
[ afbeelding ]
Alles gaat duurder worden, sociale voorzieningen worden minder, werkloosheid omhoog, inflatie omhoog, steeds meer politie op straat, het massaal uitzetten van (niet criminele) immigranten etc etc
Daar worden mensen echt niet blij van. Je moet wel een beetje geduld hebben en vooral positief blijven!![]()
Ik las een comment, hihi, en die klonk als volgt, hihi:quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 03:39 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3lwpfdv27dh2t
[ afbeelding ]
quote:"I maintained a very good relationship. I mean, you saw that when he got off his plane. I got off my plane. There's a warmth there," the US president said.
"It's a good thing, not a bad thing," he continued. "People would say, 'Oh, that's such a terrible thing.' Not a terrible thing. You know what? We've got the most nuclear weapons in the world, and the most powerful--he's got second."
Ja, dit zijn gouden tijden voor rechts.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 06:20 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Draadje
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |