Ikke, ikke, ikkequote:Op maandag 18 augustus 2025 16:35 schreef Perrin het volgende:
Ikke, ikke, ikke.
[ afbeelding ]
[ x ]
Ik nomineer Greta.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou het toejuichen
Hij kent zijn eigen grondwet niet.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:53 schreef Perrin het volgende:
Zelensky brengt Trump op een idee.
[ x ]
Waarom zou je je druk maken over een stuk papier waar je je toch niet aan houdt?quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:25 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Hij kent zijn eigen grondwet niet.
Die clown is niet serieus te nemen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:31 schreef Bluesdude het volgende:
Nog meer verkiezingsdiefstal van GOP en Trump en uiteraard weer Democrats vals beschuldigen.. terrwijl hij de dief is
[ afbeelding ]
In Nederland kennen we ook onder bepaalde voorwaarden stemmen per mail.
Als de regering dat wil stoppen, dan beslist de Tweede Kamer dit.
Hoe zit het in Amerika? Kan Trump per decreet het afschaffen.?
Niet zo democratisch daaro. Ook niet democratisch als het congress het goedkeurt.
Het is corruptie
Hij speelde toch golf met hem? Vaag.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:27 schreef Kijkertje het volgende:
Hij weet duidelijk niet wie de president van Finland is.
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lwp4dst7522d
[ afbeelding ]
Hmmm ja ik zie het. Dan is het helemaal vreemd.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij speelde toch golf met hem? Vaag.
Jake Tapper draait zich om in zijn journalistieke grafquote:Op maandag 18 augustus 2025 22:08 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hmmm ja ik zie het. Dan is het helemaal vreemd.
[ afbeelding ]
Had Biden moeten zijn dan hadden de media ermee volgestaan![]()
Tapperquote:Op maandag 18 augustus 2025 22:21 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Jake Tapper draait zich om in zijn journalistieke graf
Je kan het gewoon ontkennen, maar dat heeft weinig zin. We zien het allemaal voor onze neus gebeuren.quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:17 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ach ja, dat is de fundamentele misvatting die de Democratische partij over het algemeen heeft.
Ik zou Obama deze week alsnog een tweede geven. Niet omdat ie het wel of niet verdiend heeft, maar omdat het zal ontploffen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:35 schreef Perrin het volgende:
Ikke, ikke, ikke.
[ afbeelding ]
[ x ]
Ik zou Obama deze week alsnog een tweede geven. Niet omdat ie het wel of niet verdiend heeft, maar omdat het zal ontploffen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:35 schreef Perrin het volgende:
Ikke, ikke, ikke.
[ afbeelding ]
[ x ]
Ik ben spuit 11.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou het toejuichen
Eyeliner en mascara zijn NIET hetzelfde. Just so you knowquote:Op maandag 18 augustus 2025 23:02 schreef kladderadatsch het volgende:
In de categorie ook wel opvallend; J.D. Vance draagt blijkbaar alleen eye-liner als hij werkt, want nu hij op vakantie is (voor de 7e keer in een half jaar tijd overigens) zijn er verschillende foto's van hem genomen waarop hij overduidelijk géén mascara draagt en z'n wimpers dus een stuk lichter zijn. Weird...
Wat dat vele vakantie vieren van Vance betreft, dat heeft de Amerikaanse burger inmiddels al iets van 7 miljoen dollar gekost en met name Fox News is daar opvallend stil over, terwijl die eerder dagenlang aan het blèren waren dat het een grof schandaal was dat Kamala Harris $500 had uitgegeven aan pannen (van d'r eigen geld, mind you!) toen ze een paar dagen in Parijs was.
Open deuren zijn open.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:55 schreef Vis1980 het volgende:
Ik zeg het maar alvast. Rusland gaat heel even rust nemen om de troepen aan te sterken en dan gaat ie gewoon door met landje pik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |