Ja is allemaal de schuld van @straathuurling.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:59 schreef MaxMark het volgende:
Maar begrijp ik nou van al het bovenstaande dat we/het topic op dit moment gegijzeld worden door voornamelijk één user?
Geen enkele emotionele band. Ik zet uiteen hoe ik naar het nieuws kijk, en ik meen dat er wel meer zo over denken.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Beste php,
Ik ben zo vreselijk benieuwd wat nou de achterliggende motivatie is om Russen en Rusland te willen knuffelen en onschuldig noemen, terwijl je dagelijks ziet wat voor een schurkenstaat het is. Je zult echt later niet kunnen zeggen 'Ich habe es nicht gewusst', want elke dag word je met je neus op de feiten gedrukt, in het nieuws en via Internet. Wat is jouw emotionele band met deze oorlogshitsende en oorlogszuchtige staat en zijn misdadige president? Zo erg, dat je iedere kritiek erop kwalificeert als 'Russofobie' en het genote en geband wilt zien.
Nou nou.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Echt waar jongen.. ik heb mijn lange carrière FOK nooit iemand meegemaakt met zo'n gebrek aan zelfreflectie. Talloze keren is je verteld dat schelden niet mag. En dat we dat verwijderen, je blijft het maar aandragen als .. ik denk dat je het als een soort argument ziet?
Als ik elke dag te horen krijg dat ik een vervelende vent ben ga ik me op een gegeven moment wel afvragen waarom dat is. En dan mogen die mensen me nog steeds niet uitschelden, maar ik kan het wel voorkomen.
Kan jij eens drie argumenten noemen waarom je zo’n php dus blijkbaar onder geen enkel beding definitief van het forum af kan trappen?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:16 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik wacht nog op instructies vanuit het Kremlin
Heb ik gedaan, werd teruggedraaid door the powers above.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:20 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Kan jij eens drie argumenten noemen waarom je zo’n php dus blijkbaar onder geen enkel beding definitief van het forum af kan trappen?
Ah oké, goed je het noemt. In dat geval zit ik m’n pijlen voortaan op anderen richtenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, werd teruggedraaid door the powers above.
Dit is natuurlijk wel weer een voorbeeld van een roep om meningen die je niet bevallen er maar af te kicken.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:20 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Kan jij eens drie argumenten noemen waarom je zo’n php dus blijkbaar onder geen enkel beding definitief van het forum af kan trappen?
Heeft daar niets mee te maken, dan had ik het halve forum wel kunnen laten wieberen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel weer een voorbeeld van een roep om meningen die je niet bevallen er maar af te kicken.
Als je een oprechte user was had ik je uiteraard van een uitgebreid weerwoord voorzien maar aangezien je dat niet bent kun je de boom inquote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel weer een voorbeeld van een roep om meningen die je niet bevallen er maar af te kicken.
Ik ben klaar met de discussie.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Heeft daar niets mee te maken, dan had ik het halve forum wel kunnen laten wieberen.
Onfris dat je er van maakt dat we meningen censureren. Wederom geen enkele zelfreflectie.
Daar hoef je niet aan te twijfelen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:26 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Als je een oprechte user was had ik je uiteraard van een uitgebreid weerwoord voorzien maar aangezien je dat niet bent kun je de boom in
Er zijn meerdere mensen die hetzelfde of gelijkwaardig over de situatie in Oekraïne als jij denken. Toch botsen zij niet zo vaak, if at all, met anderen. Zeker niet zo structureel en heftig als bij jou het geval is.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben klaar met de discussie.
Ik heb vooral gesteld dat sommige users wensen dat sommige meningen verbannen worden. Ik heb zover ik mij herinner niet gezegd dat FOK! zelf censureert. Hier kan in vergelijking met andere fora veel gezegd worden. Maar een klein deel van het publiek kan daarmee niet omgaan.
Laatste keer dat ik op dit gejank van je in ga.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben klaar met de discussie.
Ik heb vooral gesteld dat sommige users wensen dat sommige meningen verbannen worden. Ik heb zover ik mij herinner niet gezegd dat FOK! zelf censureert. Hier kan in vergelijking met andere fora veel gezegd worden. Maar een klein deel van het publiek kan daarmee niet omgaan.
En dat zou jij nooooooooit doen, natuurlijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ondersteun.
Racisme of Russofobe uitlatingen noten en eventueel bannen. Het werkt.
Ik quote hem nog even om te voorkomen dat hij wordt ondergesneeuwd.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het Oekraïne topic kan niet meer open zolang er geen echte oplossing komt.
Mijn voorstel: maak een nieuw subforum aan waar je omstreden nieuws-onderwerpen heen kan verhuizen.
"Scherpst van Snede (SVN)", "Hete Hangijzers (HHZ)", "GeoPolitieke Discussies (GPD)" ofzo.
Dan is het voor admins minder bezwaarlijk om een ban uit te delen (je kan nog steeds in normale NWS en andere subfora) en je houdt toch de onruststokers langdurig uit een topic.
Ik twijfel dan ook niet. Je bent niet oprecht, dus ik ga verder niet in op al je onzinquote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar hoef je niet aan te twijfelen.
Ik post sinds ergens 2023 redelijk constant dezelfde mening, daarvoor was ik meer pro-Oekraiene.
En ja -zoals velen doen- trap ik ook wel eens een lolletje.
En toen je pro-Oekraïne was noemde je Poetin nog een 'linkse rakker'. Het is niet je afwijkende mening, het is je typische zuiggedrag om mensen op stang te jagen, waar men een probleem mee heeft.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar hoef je niet aan te twijfelen.
Ik post sinds ergens 2023 redelijk constant dezelfde mening, daarvoor was ik meer pro-Oekraiene.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:54 schreef Kim-Holland het volgende:
Mag hier in Zeist achter? Vrouw slachtoffer van ernstig seksueel misdrijf [in Zeist] om verwarring te voorkomen. BvD
Precies. Als aanvulling op bnw en tru. Ook daar loopt een Oekraïne topic met een andere insteek.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het Oekraïne topic kan niet meer open zolang er geen echte oplossing komt.
Mijn voorstel: maak een nieuw subforum aan waar je omstreden nieuws-onderwerpen heen kan verhuizen.
"Scherpst van Snede (SVN)", "Hete Hangijzers (HHZ)", "GeoPolitieke Discussies (GPD)" ofzo.
Dan is het voor admins minder bezwaarlijk om een ban uit te delen (je kan nog steeds in normale NWS en andere subfora) en je houdt toch de onruststokers langdurig uit een topic.
If only… Dat zou zoveel onzin topics schelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |