Ah en een TT waarbij Oekraïne en de EU de schuld krijgen van deze oorlog is wel oké?quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:19 schreef sp3c het volgende:
nee we zijn al god weet hoe lang bezig met dat kinderachtige gedoe uit te bannen
dus ook putler
ligt aan de TT denk ikquote:Op maandag 18 augustus 2025 16:24 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ah en een TT waarbij Oekraïne en de EU de schuld krijgen van deze oorlog is wel oké?
"De EU heeft Oekraïne verkracht" vind je wel normaal dus ik snap deze geveinsde verontwaardiging niet.quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:22 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vind het heel ver gaan dat woord..
En voegt niets aan de discussie toe. Maar ik heb het maar te respecteren.
Is iets heel anders. Bovendien gaat dat over personen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
"De EU heeft Oekraïne verkracht" vind je wel normaal dus ik snap deze geveinsde verontwaardiging niet.
Linkje/tr/url svp.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:56 schreef Glazenmaker het volgende:
Wanneer gaan mensen in topics over Gaza eindelijk eens bans krijgen voor stormfrontpraat? Vervang moslim en islam met Joden en je hebt samenzweringen recht uit de jaren 30. Vanavond weer met "Joden in het algemeen willen het westen ten val brengen."
Komt door de dt-fout in de TT.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Waarom is dit topic dicht gegooid?
Wat heb ik verkeerd gedaan?
NWS / Oude blinde man berooft van horloge.
sp3c in NWS / [NWS feedback] niet zo kinderachtig doen met zijn allenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Waarom is dit topic dicht gegooid?
Wat heb ik verkeerd gedaan?
NWS / Oude blinde man berooft van horloge.
Oh ik dacht dat de TT wel veelzeggend genoeg was.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
sp3c in NWS / [NWS feedback] niet zo kinderachtig doen met zijn allen
Maak je maar niet druk hoor, ik zal geen topics meer openen. Het voelt een beetje masochistisch aan om ergens te blijven komen waar je niet gewenst bent en waar men alleen maar ligt te zuigen en te kankeren om niks, vanwege kutnijd of wat het ook mag zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kan voor dit soort berichten als NWS / Vrouw slachtoffer van ernstig seksueel misdrijf een centraal topic komen waar @:Kim_Holland al dit soort berichten kwijt kan, net als het algemene steektopic?
Mag die openlijke rassenhaat hier een keer permanent oplazerenquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:45 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Been there, done that. Ik hoop uit het diepste van mijn hart dat er een ommekeer komt. Ik struikel over oeloeboeloes en theedoeken. En ik maar denken dat ik in Leeuwarden, de Friese hoofdstad, loop. Verschrikkelijk.![]()
![]()
Tja, dat is blijkbaar al jaren ok hier…quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:05 schreef SymbolicFrank het volgende:
Het zo wel heel fijn zijn als er een apart forum was voor de vreemdelingenhaat, wat dat begint wel heel irritant te worden.
Waarom ga je niet gewoon de discussie aan? Daar is een forum immers voor bedoelt. Het is nogal raar om topics te vermijden als er dingen instaan waar jij het niet mee eens bent of wellicht zelfs aanstoot aan neemt. Dat wekt namelijk de indruk alsof je hier alleen maar bent voor een circle jerk met geestverwanten.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:28 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Tja, dat is blijkbaar al jaren ok hier…
Het helpt een hoop om bepaalde topics gewoon standaard te ontwijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |