Oh dat is echt een enorme opsteker!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:35 schreef Scrummie het volgende:
Read er dus niet tot de winterstop uit. Na de interlandperiode weer beschikbaar waarschijnlijk. Hoera.
...
Dat zou kunnen inderdaad. Of dat z'n buurman hem met krukken zag. Of een zaakwaarnemer. Iemand van de Kuip.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verzint hij het allemaal zelf dan?
Dat lijkt mij vrij sterk HarryDePizzabakker1quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:06 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk iemand van Telstar die lekt naar de "bever"
Vaak het halve verhaal. Dus hij hoort iets en vult de rest zelf in op basis van wat hij denkt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verzint hij het allemaal zelf dan?
Dat begrijp ik wel, maar je hebt geen controle over iemand van buiten, die hints die hij krijgt, ook al zijn ze vaak half komt toch van iemand van de club.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vaak het halve verhaal. Dus hij hoort iets en vult de rest zelf in op basis van wat hij denkt.
Enerzijds omdat wat @:caland zegt (obsessief de eerste willen zijn), anderzijds omdat het een psychotische complot theorist is die zijn eigen verzinsels echt gelooft.
Timber heeft bijgetekend en is weer aanvoerder. Bijlow is weer wedstrijdfit en start.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:35 schreef Scrummie het volgende:
erder 1 grotere en 1 kleine aanpassing morgen maar Robin gaf niet aan wat. Er zou wat bekend gemaakt worden oid.
Dat denk ik niet, of zoals ik al zei niet iemand met invloed. Ik denk dat de verhalen die Rutger hoort vaak ook wel bekend zijn bij een Krabby of Gouka, maar die denken nog enigszins na of de informatie enigszins concreet is, geloofwaardig en zullen wat terughoudender zijn. Rutger gaat er impulsiever mee om en schiet alles direct online.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, maar je hebt geen controle over iemand van buiten, die hints die hij krijgt, ook al zijn ze vaak half komt toch van iemand van de club.
Weet eigenlijk niet welke van deze 2 onwaarschijnlijker is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Timber heeft bijgetekend en is weer aanvoerder. Bijlow is weer wedstrijdfit en start.
Transfernieuws kan natuurlijk nog wel eens van zaakwaarnemers komen, maar blessurenieuws wat verder nog niemand meldt komt toch echt van een lek.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vaak het halve verhaal. Dus hij hoort iets en vult de rest zelf in op basis van wat hij denkt.
Enerzijds omdat wat @:caland zegt (obsessief de eerste willen zijn), anderzijds omdat het een psychotische complot theorist is die zijn eigen verzinsels echt gelooft.
Ik denk niet dat iemand met invloed nog lekt binnen de club, hij krijgt het via een lijntje buiten de club (een zaakwaarnemer oid), hoort een voorspelling en dikt het dan nog verder aan.
Maar Rutger heeft toch al een tijd geen accuraat nieuws over blessures gehad? Dat van Bijlow, Read en Lotomba was allemaal onjuist.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Transfernieuws kan natuurlijk nog wel eens van zaakwaarnemers komen, maar blessurenieuws wat verder nog niemand meldt komt toch echt van een lek.
Of is er een reden dat dat blessurenieuws door verder niemand gemeldt wordt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
maar blessurenieuws wat verder nog niemand meldt komt toch echt van een lek.
Lotomba klopte helemaal niet, maar die andere 2 zat wel een kern van waarheid in.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar Rutger heeft toch al een tijd geen accuraat nieuws over blessures gehad? Dat van Bijlow, Read en Lotomba was allemaal onjuist.
Het probleem is dat hij het ene deel van zijn 'nieuws' letterlijk uit zijn duim zuigt. Het andere deel heeft heeft nog een kleine kern van waarheid(Bijlow speelt niet, Read is geblesseerd), maar hij bedenkt er vervolgens zo veel bullshit om heen dat het alsnog pure fake news wordt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Lotomba klopte helemaal niet, maar die andere 2 zat wel een kern van waarheid in.
En je herinnert je vooral de dingen die niet kloppen.
Dat Read er langer dan een wedstrijdje uit zou liggen, was al bekend via Rijnmond. Bijlow was wel volledig iets anders dan gemeld. Dat hij geblesseerd zou zijn, kan een eigen invulling zijn geweest van speculaties die buiten de club waren ontstaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Lotomba klopte helemaal niet, maar die andere 2 zat wel een kern van waarheid in.
En je herinnert je vooral de dingen die niet kloppen.
Het komt wel van ZKA kijk het oude bericht nog maar eens terug. https://www.fr12.nl/nieuw(...)beschikken-over-readquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Read was toch helemaal geen PRIMEUR van onze ZKA maar elders.
Sowieso vermoeiend onderwerp.
Je weet al twee jaar dat Ueda niet voldoet en toch is een extra spits een paniekaankoopquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens wel een beetje het gevoel dat een extra spits een beetje een paniekaankoop zou zijn ondanks dat Ueda niet voldoet.
Gewoon.quote:Deze posts zijn afgeschermd
Alleen goedgekeurde volgers kunnen de posts van @FeyenoordTM bekijken. Klik op Volgen om toegang te vragen. Meer informatie
Dat er een spits moest komen is natuurlijk duidelijk. Daar is uiteindelijk na een proces waarin deze El Bilal en ook Ugalde om bepaalde redenen niet kwamen gekozen voor Tengstedt. Hoewel ik geen flauw idee heb of die goed genoeg is omdat ik de beste man tot een maand geleden totaal niet kende, zullen er hele goede redenen zijn geweest om Tengstedt te nemen. Vervolgens hoor je "we zoeken alleen nog een linksbenige centrale verdediger", maar dan mist Ueda een kans tegen Fenerbahce en dan wordt er INEENS weer contact gezocht met Toure. Dat noem ik dan wel een paniekaankoop ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Je weet al twee jaar dat Ueda niet voldoet en toch is een extra spits een paniekaankoop
Je kan dan eerder Tengstedt een paniekaankoop noemen.
Ik vind ook dat het een paniekaankoop zou zijn, maar dan omdat ze er nu pas achter komen dat Tengstedt nog minder is dan Ueda.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Je weet al twee jaar dat Ueda niet voldoet en toch is een extra spits een paniekaankoop
Je kan dan eerder Tengstedt een paniekaankoop noemen.
Dat heeft niemand gezegd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vervolgens hoor je "we zoeken alleen nog een linksbenige centrale verdediger"
Een eventuele komst van El Bilal heeft precies niks te maken met de kwaliteiten van Tengstedt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat het een paniekaankoop zou zijn, maar dan omdat ze er nu pas achter komen dat Tengstedt nog minder is dan Ueda.
Je hebt voor meer dan 5 miljoen een spits gekocht die je als 3e spits wil gebruiken?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een eventuele komst van El Bilal heeft precies niks te maken met de kwaliteiten van Tengstedt.
Ja leuk en aardig maar liever gewoon een goeie achter Read.quote:
Tengstedt is de vervanger van Carranza, El Bilal zou de vervanger van Ueda zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt voor meer dan 5 miljoen een spits gekocht die je als 3e spits wil gebruiken?
Dan moet je Carranza en Ueda wel kwijt zien te raken. Big if.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tengstedt is de vervanger van Carranza, El Bilal zou de vervanger van Ueda zijn.
Mocht El Bilal komen dan lijkt het me dat ze die als 1e spits zien en Tengstedt als 2e spits die serieuze concurrentie kan bieden. Carranza willen ze uiteraard verkopen.
nouja zegquote:On Al Nassr:It was the first club to reach an agreement with Feyenoord. I remember the day I had to make a decision. At the time, there were no other offers. That morning, I called my agent and asked him to call Atlético Madrid to find out if the clubs could agree, but by four o'clock, when I returned from individual training and was no longer training with the team, it was clear there was no agreement between Atlético Madrid and Feyenoord. After consulting with my family, my agents, and those close to me, we decided we had to accept Al Nassr's offer, because waiting any longer wasn't possible. In the last few days, I hesitated, wondering if it was the right move. I wanted to stay in Europe, but nothing was coming my way. I had no choice; that's how things were. It wasn't easy, but everyone around me assured me that, rationally and pragmatically, it was the right club. That's why we made that decision."
Je bent juist kapitaal aan het vernietigen als je doelstellingen niet kunt behalen met het beschikbare materiaalquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zonder enige aanleiding tot interesse van een club in Ueda zou het halen van nog een spits een fraai staaltje kapitaalvernietiging zijn.
Zoals jouw OP?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..
soms moet je zaken gewoon afschrijven als ze niet voldoen
Blijft idd wel wel een vreemde aankoop, kennelijk niet goed genoeg om Ueda uit de basis te spelen, maar ook niet de leeftijd om hem nog lang de tijd te geven. Ik heb nog echt geen idee wat ze met hem van plan zijn, terwijl er best geld aan besteed is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt voor meer dan 5 miljoen een spits gekocht die je als 3e spits wil gebruiken?
Had je maar beter moeten investeren in het halen van een eerdere spits, kennelijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je bent juist kapitaal aan het vernietigen als je doelstellingen niet kunt behalen met het beschikbare materiaal
Zonder investeringen ga je nooit resultaten behalen
soms moet je zaken gewoon afschrijven als ze niet voldoen
wat een geouwehoerquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Had je maar beter moeten investeren in het halen van een eerdere spits, kennelijk.
Ik begrijp die aankoop ook niet. Afdankertje van Benfica met statistieken die hemeltergend slecht zijn. En 10 miljoen voor Borges begrijp ik al helemaal niet. Ik ruik een licht rottende geur van wanbeleidquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:02 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Blijft idd wel wel een vreemde aankoop, kennelijk niet goed genoeg om Ueda uit de basis te spelen, maar ook niet de leeftijd om hem nog lang de tijd te geven. Ik heb nog echt geen idee wat ze met hem van plan zijn, terwijl er best geld aan besteed is.
dat over Euda een conclusie wordt getrokken na 3 seizoenen is logischequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik begrijp die aankoop ook niet. Afdankertje van Benfica met statistieken die hemeltergend slecht zijn. En 10 miljoen voor Borges begrijp ik al helemaal niet. Ik ruik een licht rottende geur van wanbeleid
Als Porto-fans God op hun blote knieën bedanken dat zij van Borges zijn verlost en er nog een krankzinnig bedrag voor wordt betaald ook dan krijg ik wel argwaan. En Tengstedt lijkt mij ook niets bijzonders, is geen 6 miljoen waard. Zulke dure aankopen moeten er meteen staan, het is veelzeggend dat ze nu al weinig speeltijd krijgen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat over Euda een conclusie wordt getrokken na 3 seizoenen is logische
Tengsteds en Borges hebben nauwelijks minuten gemaakt
Dat is wel heel voorbarig een conclusie trekken over tengsted en borges
Wat ik van Borges zag is dat hij geen mannetje van balletje breed is en de actie durfde te maken dinsdag, ik schrijf beide spelers nog niet af
porto fans zijn net 020 fans ....gewoon niet goed snikquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als Porto-fans God op hun blote knieën bedanken dat zij van Borges zijn verlost en er nog een krankzinnig bedrag voor wordt betaald ook dan krijg ik wel argwaan. En Tengstedt lijkt mij ook niets bijzonders, is geen 6 miljoen waard. Zulke dure aankopen moeten er meteen staan, het is veelzeggend dat ze nu al weinig speeltijd krijgen.
Maar we gaan het zien. Sinistierra vond ik in het begin ook niets, maar die bleek toch wat te kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |