Op dat soort momenten zie je toch wel dat Feyenoord een erg kleine club is vergeleken met Ajax en PSV.quote:De namen die inmiddels bevestigd zijn: Graziano Pellè, Dirk Kuyt, Royston Drenthe, Daryl Janmaat, André Bahia, Giovanni van Bronckhorst, Karim El Ahmadi, Patrick Paauwe, Salomon Kalou, Ruben Schaken, Hossam Ghaly, Nuri Şahin, Eljero Elia, Jan-Arie van der Heijden, Pierre van Hooijdonk en Glenn Loovens.
Onze loting kun je al opschrijven. Uit elke pot de twee lastigste.quote:
En de eerste knock-out ronde waarin we AS Roma kunnen tegenkomen, loten we AS Roma.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Onze loting kun je al opschrijven. Uit elke pot de twee lastigste.
En in de NL beker weer lekker thuis loten
Bizarre kwaliteitsverschillen in dezelfde potten.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit kan echt niet. Als je niet weet wie de Rots van Rio is, hoop ik dat je nog nauwelijks haar op je pik hebt. Anders: ga je schamen, neppert.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 01:26 schreef ...TomTom het volgende:
btw, Rots van rio? Bootteghin of Bahia?
Is toch mooi man. Feyenoord heeft vorig jaar tegen de betere tegenstanders ook de beste resultaten behaald. Als je Europees wil spelen moet je klaar zijn voor wat weerstand.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen Immersquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Op dat soort momenten zie je toch wel dat Feyenoord een erg kleine club is vergeleken met Ajax en PSV.
Het blijft nog steeds een bizarre bijnaam voor één van de slechtste verdedigers allertijden in een Feyenoordshirt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 03:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit kan echt niet. Als je niet weet wie de Rots van Rio is, hoop ik dat je nog nauwelijks haar op je pik hebt. Anders: ga je schamen, neppert.
Daar komen vrij veel mooie namen voorbij. Mooi om te zien.quote:
Ik hoop een keer op een legends elftal met jouw favoriete spelers. Middenveldje Til, Immers en Steijn, drie lopers. Bahia en Greene achterin, Ueda als spits, Timmer op het goal. En als aanvoerder uiteraard Hockeyhoofd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het blijft nog steeds een bizarre bijnaam voor één van de slechtste verdedigers allertijden in een Feyenoordshirt.
Charisteas of van Beukering in de spits zouden ook niet misstaan in dat elftal.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop een keer op een legends elftal met jouw favoriete spelers. Middenveldje Til, Immers en Steijn, drie lopers. Bahia en Greene achterin, Ueda als spits, Timmer op het goal. En als aanvoerder uiteraard Hockeyhoofd.
Commentaar door EL BOMBASTICO
Snel achteruit gaat, 17 jaar geleden is 2008 he.?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar komen vrij veel mooie namen voorbij. Mooi om te zien.
Wat niet zo mooi om te zien is dat Gerard zo snel achteruit gaat, 16/17 jaar geleden liep ie nog op het veld.
In één van de slechtste periodes ooit was iedereen die maar iets van talent had binnen no-time weg, er is daarom ook een reden dat Bahia zolang bij Feyenoord heeft gezeten. Dan kan je er gewoon niets vanquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bahia was helemaal niet zo slecht hoor
Als je naar zijn statistieken kijkt hoeveel hij in Feyenoord 1 heeft gespeeld, de rest van zijn loopbaan had ik niet gevolgd maar toch nog een aardige carrière gehad daarna
True Legend
Het was inderdaad wel 1 van de slechtste periodes daar dacht ik ook aan netquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
In één van de slechtste periodes ooit was iedereen die maar iets van talent had binnen no-time weg, er is daarom ook een reden dat Bahia zolang bij Feyenoord heeft gezeten. Dan kan je er gewoon niets van
Sahin was wel een uitzonderlijke speler, werd naar Real getransfereerdquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hoe het ook zij, Bahia verdient het wel om uitgenodigd te worden. Wat huursoldaat voor een seizoen Nuri Sahin bij de Feyenoord legends te zoeken heeft is mij een compleet raadsel.
Bottegod is de rots van Sao Paolo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 01:26 schreef ...TomTom het volgende:
Iconische tt, met dat centrum gewoon kampioen geworden zelfs. Fijn, maar te gek voor woorden.
btw, Rots van rio? Bootteghin of Bahia?
Nouja, allebei eigenlijk lood om oud ijzer. Die eerste had vooral heel veel geluk dat Karim El Ahmadi echt een topseizoen beleefde.
Heeft ook wel wat met de spelers er omheen te maken, dat moment dat hij ging lopen met de bal kwam ook omdat niemand zich aanbood.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Er zal eerst tot op de bodem uitgezocht moeten worden waarom Latombo van die rare capriolen uitgehaald heeft tegen Fenerbahçe. Want hij heeft ook goede wedstrijden gespeeld.
Maar ligt Mitchell er ook nog maandon uit dan? Daar heb ik meer vertrouwen in dan in Nieuwkoop en Kasanwirjo.
Of dit is een spelletje van de bever. Nieuws brengen dat zwaar is aangedikt, zodat Van Persie voortdurend erop moet reageren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:36 schreef Pistolero het volgende:
De teringbever zat er weer eens naast en wordt gesloopt door de Pers.
Read verwachten ze na de komende interlandperiode weer terug. Dan zou hij slechts 2 wedstrijdjes missen.
Je zou toch eerder klaar moeten zijn met degene die hem de informatie geeft, bedoel dat Van Bijlow klopte achteraf toch wel, dus hij zuigt het niet uit z'n duim maar maakt er een mooie clickbait van.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar kan die bever nog wel 't stadion in? Heb 't idee dat meer en meer mensen wel klaar met hem zijn
Dat zou wel heel dom zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Of dit is een spelletje van de bever. Nieuws brengen dat zwaar is aangedikt, zodat Van Persie voortdurend erop moet reageren.
Het probleem is meer dat hij het nieuws als een echte narcist als eerste wil brengen waardoor het nu ook heel vaak niet of half klopt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je zou toch eerder klaar moeten zijn met degene die hem de informatie geeft, bedoel dat Van Bijlow klopte achteraf toch wel, dus hij zuigt het niet uit z'n duim maar maakt er een mooie clickbait van.
OK, maar neemt niet weg dat er iemand van Feyenoord lekt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Het probleem is meer dat hij het nieuws als een echte narcist als eerste wil brengen waardoor het nu ook heel vaak niet of half klopt.
Hoezo van feyenoord.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, maar neemt niet weg dat er iemand van Feyenoord lekt.
Oh dat is echt een enorme opsteker!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:35 schreef Scrummie het volgende:
Read er dus niet tot de winterstop uit. Na de interlandperiode weer beschikbaar waarschijnlijk. Hoera.
...
Dat zou kunnen inderdaad. Of dat z'n buurman hem met krukken zag. Of een zaakwaarnemer. Iemand van de Kuip.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verzint hij het allemaal zelf dan?
Dat lijkt mij vrij sterk HarryDePizzabakker1quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:06 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk iemand van Telstar die lekt naar de "bever"
Vaak het halve verhaal. Dus hij hoort iets en vult de rest zelf in op basis van wat hij denkt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verzint hij het allemaal zelf dan?
Dat begrijp ik wel, maar je hebt geen controle over iemand van buiten, die hints die hij krijgt, ook al zijn ze vaak half komt toch van iemand van de club.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vaak het halve verhaal. Dus hij hoort iets en vult de rest zelf in op basis van wat hij denkt.
Enerzijds omdat wat @:caland zegt (obsessief de eerste willen zijn), anderzijds omdat het een psychotische complot theorist is die zijn eigen verzinsels echt gelooft.
Timber heeft bijgetekend en is weer aanvoerder. Bijlow is weer wedstrijdfit en start.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:35 schreef Scrummie het volgende:
erder 1 grotere en 1 kleine aanpassing morgen maar Robin gaf niet aan wat. Er zou wat bekend gemaakt worden oid.
Dat denk ik niet, of zoals ik al zei niet iemand met invloed. Ik denk dat de verhalen die Rutger hoort vaak ook wel bekend zijn bij een Krabby of Gouka, maar die denken nog enigszins na of de informatie enigszins concreet is, geloofwaardig en zullen wat terughoudender zijn. Rutger gaat er impulsiever mee om en schiet alles direct online.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, maar je hebt geen controle over iemand van buiten, die hints die hij krijgt, ook al zijn ze vaak half komt toch van iemand van de club.
Weet eigenlijk niet welke van deze 2 onwaarschijnlijker is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Timber heeft bijgetekend en is weer aanvoerder. Bijlow is weer wedstrijdfit en start.
Transfernieuws kan natuurlijk nog wel eens van zaakwaarnemers komen, maar blessurenieuws wat verder nog niemand meldt komt toch echt van een lek.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vaak het halve verhaal. Dus hij hoort iets en vult de rest zelf in op basis van wat hij denkt.
Enerzijds omdat wat @:caland zegt (obsessief de eerste willen zijn), anderzijds omdat het een psychotische complot theorist is die zijn eigen verzinsels echt gelooft.
Ik denk niet dat iemand met invloed nog lekt binnen de club, hij krijgt het via een lijntje buiten de club (een zaakwaarnemer oid), hoort een voorspelling en dikt het dan nog verder aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |