Maar Rutger heeft toch al een tijd geen accuraat nieuws over blessures gehad? Dat van Bijlow, Read en Lotomba was allemaal onjuist.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Transfernieuws kan natuurlijk nog wel eens van zaakwaarnemers komen, maar blessurenieuws wat verder nog niemand meldt komt toch echt van een lek.
Of is er een reden dat dat blessurenieuws door verder niemand gemeldt wordt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
maar blessurenieuws wat verder nog niemand meldt komt toch echt van een lek.
Lotomba klopte helemaal niet, maar die andere 2 zat wel een kern van waarheid in.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar Rutger heeft toch al een tijd geen accuraat nieuws over blessures gehad? Dat van Bijlow, Read en Lotomba was allemaal onjuist.
Het probleem is dat hij het ene deel van zijn 'nieuws' letterlijk uit zijn duim zuigt. Het andere deel heeft heeft nog een kleine kern van waarheid(Bijlow speelt niet, Read is geblesseerd), maar hij bedenkt er vervolgens zo veel bullshit om heen dat het alsnog pure fake news wordt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Lotomba klopte helemaal niet, maar die andere 2 zat wel een kern van waarheid in.
En je herinnert je vooral de dingen die niet kloppen.
Dat Read er langer dan een wedstrijdje uit zou liggen, was al bekend via Rijnmond. Bijlow was wel volledig iets anders dan gemeld. Dat hij geblesseerd zou zijn, kan een eigen invulling zijn geweest van speculaties die buiten de club waren ontstaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Lotomba klopte helemaal niet, maar die andere 2 zat wel een kern van waarheid in.
En je herinnert je vooral de dingen die niet kloppen.
Het komt wel van ZKA kijk het oude bericht nog maar eens terug. https://www.fr12.nl/nieuw(...)beschikken-over-readquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Read was toch helemaal geen PRIMEUR van onze ZKA maar elders.
Sowieso vermoeiend onderwerp.
Je weet al twee jaar dat Ueda niet voldoet en toch is een extra spits een paniekaankoopquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens wel een beetje het gevoel dat een extra spits een beetje een paniekaankoop zou zijn ondanks dat Ueda niet voldoet.
Gewoon.quote:Deze posts zijn afgeschermd
Alleen goedgekeurde volgers kunnen de posts van @FeyenoordTM bekijken. Klik op Volgen om toegang te vragen. Meer informatie
Dat er een spits moest komen is natuurlijk duidelijk. Daar is uiteindelijk na een proces waarin deze El Bilal en ook Ugalde om bepaalde redenen niet kwamen gekozen voor Tengstedt. Hoewel ik geen flauw idee heb of die goed genoeg is omdat ik de beste man tot een maand geleden totaal niet kende, zullen er hele goede redenen zijn geweest om Tengstedt te nemen. Vervolgens hoor je "we zoeken alleen nog een linksbenige centrale verdediger", maar dan mist Ueda een kans tegen Fenerbahce en dan wordt er INEENS weer contact gezocht met Toure. Dat noem ik dan wel een paniekaankoop ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Je weet al twee jaar dat Ueda niet voldoet en toch is een extra spits een paniekaankoop
Je kan dan eerder Tengstedt een paniekaankoop noemen.
Ik vind ook dat het een paniekaankoop zou zijn, maar dan omdat ze er nu pas achter komen dat Tengstedt nog minder is dan Ueda.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Je weet al twee jaar dat Ueda niet voldoet en toch is een extra spits een paniekaankoop
Je kan dan eerder Tengstedt een paniekaankoop noemen.
Dat heeft niemand gezegd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vervolgens hoor je "we zoeken alleen nog een linksbenige centrale verdediger"
Een eventuele komst van El Bilal heeft precies niks te maken met de kwaliteiten van Tengstedt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat het een paniekaankoop zou zijn, maar dan omdat ze er nu pas achter komen dat Tengstedt nog minder is dan Ueda.
Je hebt voor meer dan 5 miljoen een spits gekocht die je als 3e spits wil gebruiken?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een eventuele komst van El Bilal heeft precies niks te maken met de kwaliteiten van Tengstedt.
Ja leuk en aardig maar liever gewoon een goeie achter Read.quote:
Tengstedt is de vervanger van Carranza, El Bilal zou de vervanger van Ueda zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt voor meer dan 5 miljoen een spits gekocht die je als 3e spits wil gebruiken?
Dan moet je Carranza en Ueda wel kwijt zien te raken. Big if.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tengstedt is de vervanger van Carranza, El Bilal zou de vervanger van Ueda zijn.
Mocht El Bilal komen dan lijkt het me dat ze die als 1e spits zien en Tengstedt als 2e spits die serieuze concurrentie kan bieden. Carranza willen ze uiteraard verkopen.
nouja zegquote:On Al Nassr:It was the first club to reach an agreement with Feyenoord. I remember the day I had to make a decision. At the time, there were no other offers. That morning, I called my agent and asked him to call Atlético Madrid to find out if the clubs could agree, but by four o'clock, when I returned from individual training and was no longer training with the team, it was clear there was no agreement between Atlético Madrid and Feyenoord. After consulting with my family, my agents, and those close to me, we decided we had to accept Al Nassr's offer, because waiting any longer wasn't possible. In the last few days, I hesitated, wondering if it was the right move. I wanted to stay in Europe, but nothing was coming my way. I had no choice; that's how things were. It wasn't easy, but everyone around me assured me that, rationally and pragmatically, it was the right club. That's why we made that decision."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |