abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218512245
Zonder enige aanleiding tot interesse van een club in Ueda zou het halen van nog een spits een fraai staaltje kapitaalvernietiging zijn.
pi_218512316
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 17:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zonder enige aanleiding tot interesse van een club in Ueda zou het halen van nog een spits een fraai staaltje kapitaalvernietiging zijn.
Je bent juist kapitaal aan het vernietigen als je doelstellingen niet kunt behalen met het beschikbare materiaal

Zonder investeringen ga je nooit resultaten behalen

soms moet je zaken gewoon afschrijven als ze niet voldoen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218512343
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 18:05 schreef klaasweetalles het volgende:

[..

Zoals jouw OP?
pi_218512561
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 17:34 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Je hebt voor meer dan 5 miljoen een spits gekocht die je als 3e spits wil gebruiken?
Blijft idd wel wel een vreemde aankoop, kennelijk niet goed genoeg om Ueda uit de basis te spelen, maar ook niet de leeftijd om hem nog lang de tijd te geven. Ik heb nog echt geen idee wat ze met hem van plan zijn, terwijl er best geld aan besteed is.
#12 is not for sale!
pi_218512574
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 18:05 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Je bent juist kapitaal aan het vernietigen als je doelstellingen niet kunt behalen met het beschikbare materiaal

Zonder investeringen ga je nooit resultaten behalen

Had je maar beter moeten investeren in het halen van een eerdere spits, kennelijk.
pi_218512634
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 19:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Had je maar beter moeten investeren in het halen van een eerdere spits, kennelijk.
wat een geouwehoer

ueda is gewoon niet genoeg oprotten ermee

feyenoord is geen speeltuinvereniging
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_218513011
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 19:02 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Blijft idd wel wel een vreemde aankoop, kennelijk niet goed genoeg om Ueda uit de basis te spelen, maar ook niet de leeftijd om hem nog lang de tijd te geven. Ik heb nog echt geen idee wat ze met hem van plan zijn, terwijl er best geld aan besteed is.
Ik begrijp die aankoop ook niet. Afdankertje van Benfica met statistieken die hemeltergend slecht zijn. En 10 miljoen voor Borges begrijp ik al helemaal niet. Ik ruik een licht rottende geur van wanbeleid
pi_218513321
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 20:01 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ik begrijp die aankoop ook niet. Afdankertje van Benfica met statistieken die hemeltergend slecht zijn. En 10 miljoen voor Borges begrijp ik al helemaal niet. Ik ruik een licht rottende geur van wanbeleid
dat over Euda een conclusie wordt getrokken na 3 seizoenen is logische

Tengsteds en Borges hebben nauwelijks minuten gemaakt

Dat is wel heel voorbarig een conclusie trekken over tengsted en borges

Wat ik van Borges zag is dat hij geen mannetje van balletje breed is en de actie durfde te maken dinsdag, ik schrijf beide spelers nog niet af
pi_218513598
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 20:32 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
dat over Euda een conclusie wordt getrokken na 3 seizoenen is logische

Tengsteds en Borges hebben nauwelijks minuten gemaakt

Dat is wel heel voorbarig een conclusie trekken over tengsted en borges

Wat ik van Borges zag is dat hij geen mannetje van balletje breed is en de actie durfde te maken dinsdag, ik schrijf beide spelers nog niet af
Als Porto-fans God op hun blote knieën bedanken dat zij van Borges zijn verlost en er nog een krankzinnig bedrag voor wordt betaald ook dan krijg ik wel argwaan. En Tengstedt lijkt mij ook niets bijzonders, is geen 6 miljoen waard. Zulke dure aankopen moeten er meteen staan, het is veelzeggend dat ze nu al weinig speeltijd krijgen.

Maar we gaan het zien. Sinistierra vond ik in het begin ook niets, maar die bleek toch wat te kunnen
pi_218514135
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 20:58 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Als Porto-fans God op hun blote knieën bedanken dat zij van Borges zijn verlost en er nog een krankzinnig bedrag voor wordt betaald ook dan krijg ik wel argwaan. En Tengstedt lijkt mij ook niets bijzonders, is geen 6 miljoen waard. Zulke dure aankopen moeten er meteen staan, het is veelzeggend dat ze nu al weinig speeltijd krijgen.

Maar we gaan het zien. Sinistierra vond ik in het begin ook niets, maar die bleek toch wat te kunnen
porto fans zijn net 020 fans ....gewoon niet goed snik

Misschien heeft hij daar inderdaad niet goed gespeeld, ik weet het niet, maar dat wil niet zeggen dat hij het bij feyenoord ook slecht hoeft te gaan doen...

kunnen vele oorzaken zijn waardoor hij daar slecht speelde als het waar is.

hij begint gewoon op 0 bij mij .....eerst zien dan pas oordelen
  vrijdag 15 augustus 2025 @ 23:26:42 #136
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218514883
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 18:10 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Zoals jouw OP?
Dan moet er wel een betere vervanger komen :{

Je kan zeiken over Ueda wat je wil maar we hebben wel een Bilal nodig.
Makkelijk eerste
pi_218516521
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 17:22 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Dat er een spits moest komen is natuurlijk duidelijk. Daar is uiteindelijk na een proces waarin deze El Bilal en ook Ugalde om bepaalde redenen niet kwamen gekozen voor Tengstedt. Hoewel ik geen flauw idee heb of die goed genoeg is omdat ik de beste man tot een maand geleden totaal niet kende, zullen er hele goede redenen zijn geweest om Tengstedt te nemen. Vervolgens hoor je "we zoeken alleen nog een linksbenige centrale verdediger", maar dan mist Ueda een kans tegen Fenerbahce en dan wordt er INEENS weer contact gezocht met Toure. Dat noem ik dan wel een paniekaankoop ja.
Wie zegt dat er “ineens” weer contact is gezocht met Toure? Misschien is het contact nooit gestopt. Dat wij er niks van horen wil niet zeggen dat er niks speelt. Net zoals het niet perse een keus was tussen Tengstedt of Toure/andere spits. Misschien wilde men altijd al 2 nieuwe spitsen. Carillo verhuren en Carranza en Ueda verkopen.
pi_218516845
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dan moet er wel een betere vervanger komen :{

_O-
pi_218517223
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 12:04:39 #140
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218517257
quote:
Dit zou gewoon 0-3 oid moeten worden.
pi_218517258
quote:
Toekomst na voetbal
De middenvelder beseft dat het einde van zijn loopbaan dichterbij komt. "Dat zwarte gat, hè", zegt hij met een glimlach. "Daar denk ik wel eens over na, ja. Ik ben er niet bang voor, maar het houdt me wel bezig. Je komt toch in een heel ander leven terecht. Je wordt niet meer geleefd, maar moet je eigen tijd gaan indelen. Als voetballer is het makkelijk: je kijkt op je schema en weet wanneer en waar je moet zijn."

Over zijn toekomst heeft Toornstra al afspraken gemaakt. "Ik heb een mondelinge afspraak met Feyenoord. Na mijn loopbaan krijg ik de mogelijkheid om binnen de organisatie mee te lopen, zodat ik kan kijken welk aspect mij het beste ligt. Dat zal waarschijnlijk richting de financiële kant gaan, maar ik wil ook leren over marketing en de commerciële kant."
Toornstra denkt dat hij zomaar een baantje gaat krijgen bij Feyenoord :r

Welke gek heeft deze afspraak gemaakt? Martin van Geel?
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 12:11:59 #142
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218517432
Als je aan de hand van de statistieken van die Toure zegt dat het een CV is had ik het ook geloofd. Niet al te imponerend.
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 12:40:04 #144
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_218517443
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 12:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als je aan de hand van de statistieken van die Toure zegt dat het een CV is had ik het ook geloofd. Niet al te imponerend.
Atalanta heeft wel ooit 30m voor hem betaald. Dan zal ie wel iets kunnen.

Maar goed, dat dachten we bij Osman ook.
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 12:41:16 #145
262211 hhh38
pi_218517449
De gedachte dat klaas schuimbekkend achter z'n pc zit bij de gedachte dat Toornstra in de toekomst aan een bureau in het Maasgebouw zit heeft m'n dag al gemaakt.
pi_218517505
Marketing willen leren als je het geld niet nodig hebt
Die's niet goed
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 12:49:46 #147
262211 hhh38
pi_218517516
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 12:48 schreef Evangelion het volgende:
Marketing willen leren als je het geld niet nodig hebt
Die's niet goed
Hij deed al iets in de richting van economie qua studie toen ie nog bij ADO zat volgens mij. Dus het komt niet uit de lucht vallen.
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 13:08:21 #148
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_218517592
Toornstra _O_
pi_218517599
quote:
Muntthee _O_
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_218517733
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 03:03 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Dit kan echt niet. Als je niet weet wie de Rots van Rio is, hoop ik dat je nog nauwelijks haar op je pik hebt. Anders: ga je schamen, neppert.
Sorry, ik heb last van Boskamperitus.

Ik weet zelfs niet hoe mijn buurman heet, die al 10 jaar langs mij woont.
Nieuwe collega's duurt ook maanden. Dus al die bijnamen kan mij eigenlijk wel aan mijn anus oxideren.

Ben gewoon meer van de cijfers en getallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')