SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Jussiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja het is op kantoor prima uit te houden.
En gratis koffie..![]()
![]()
Hello my Kingquote:
En gratis koeltequote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja het is op kantoor prima uit te houden.
En gratis koffie..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hot very hotquote:
Man o man wat een vieze benauwde luchtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had ik deze TT maarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Snipperdag nemen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja niet normaal he. Vannacht was ook lekker zwetenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
hot very hot
Man o man wat een vieze benauwde lucht![]()
![]()
Vannacht de ventilator een standje hoger gezet.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja niet normaal he. Vannacht was ook lekker zweten
Maar boven was het echt vies warmWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh KWquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom heb ik een matrasje in de woonkamer gelegd.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vannacht de ventilator een standje hoger gezet.
Maar boven was het echt vies warm![]()
Killempiequote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]KW
![]()
Nog steeds 1 min resterend?![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]KW
![]()
Nog steeds 1 min resterend?Killem
Was maar naar bed gegaan en net toen ik wakker werd was hij klaar gelukkig.![]()
Haha ja had weer een critical failure.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zag je net in de gevangenis zitten![]()
![]()
![]()
Wel level 14 nu. Dus nog 1 leveltje en dan gaat het spel echt beginnen.
Jij bent ook levelup zag ik![]()
![]()
Dat is mij tezwaar om te doen. Maar wel een goed idee.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daarom heb ik een matrasje in de woonkamer gelegd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ben hard aan het werkquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja had weer een critical failure.
Wel level 14 nu. Dus nog 1 leveltje en dan gaat het spel echt beginnen.
Jij bent ook levelup zag ik
Net ook in 1x een skimmer geplaatst
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hey Killemquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]KW
![]()
Nog steeds 1 min resterend?
Ja was heerlijk. Beide buitendeuren open gezet en lekker in het briesje gaan liggen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is mij tezwaar om te doen. Maar wel een goed idee.![]()
Netjes!!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja ben hard aan het werk
Net ook in 1x een skimmer geplaatst![]()
Kimpie & Toppie
op avontuur.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had er 20 (maximum) en er was 1tje gefailed.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nu hopen dat niemand m dit keer vindt
Maar het plaatsen van de skimmer geeft het meest XP als het lukt. Dus een beetje rouleren is denk ik het beste.
Ik haal ze nu binnen. Alles boven de 20 accounts. En dan weer zo snel mogelijk naar de 20 skimmers.![]()
Ja ik heb er eentje nu een week zitten, kan nog wel een weekje wachtenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik had er 20 (maximum) en er was 1tje gefailed.
Maar het plaatsen van de skimmer geeft het meest XP als het lukt. Dus een beetje rouleren is denk ik het beste.
Ik haal ze nu binnen. Alles boven de 20 accounts. En dan weer zo snel mogelijk naar de 20 skimmers.
Maar meer planten is beter
Vanavond wel naar de metro voor nieuweHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
Ja zo lang hoeft denk ik ook niet maar dat weet ik niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja ik heb er eentje nu een week zitten, kan nog wel een weekje wachten
Maar meer planten is beter
Vanavond wel naar de metro voor nieuwe
Die guide zei dat het het meest efficient is als je hem twee weken laat zitten.
Maar ik wil graag XP zodat ik door kan naar de scamming crime. (die levert mega veel op)![]()
De volgende dan maar!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb meer skimmers nodig en ik ga pas ophalen als ik er 20 heb zittenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zo lang hoeft denk ik ook niet maar dat weet ik niet.
Die guide zei dat het het meest efficient is als je hem twee weken laat zitten.
Maar ik wil graag XP zodat ik door kan naar de scamming crime. (die levert mega veel op)Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja dat is denk ik het beste. Zo veel mogelijk plaatsen en dan door met een andere crime denk ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb meer skimmers nodig en ik ga pas ophalen als ik er 20 heb zitten
Misschien laat ik ze ook nog even zitten. Zo erg heb ik het geld ook weer niet nodig.![]()
Moet ik er wel vinden vanavondquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is denk ik het beste. Zo veel mogelijk plaatsen en dan door met een andere crime denk ik.
Misschien laat ik ze ook nog even zitten. Zo erg heb ik het geld ook weer niet nodig.
*Lust geen koffie*![]()
Ik koop ze gewoon van de item market.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Moet ik er wel vinden vanavond
Waar en hoe vind je die?![]()
Goed zoeken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er is een item market? Ik vind ze in de subwayquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik koop ze gewoon van de item market.
Waar en hoe vind je die?
Yunkyard kan ook maar is niet de beste plek op donderdagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hahaquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er is een item market? Ik vind ze in de subway
Yunkyard kan ook maar is niet de beste plek op donderdag
Ja als je naar "city" gaat staat hij in het lijstje. Erg handig.
Hier de directe link:
https://www.torn.com/page(...)yName=Most%20Popular![]()
Oh kijk straks even, ga nu richting sportschoolquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha
Ja als je naar "city" gaat staat hij in het lijstje. Erg handig.
Hier de directe link:
https://www.torn.com/page(...)yName=Most%20Popular
Real lifeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Stairmeister dit keer?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh kijk straks even, ga nu richting sportschool
Real life![]()
Nee echt al zes weken niet gedaanquote:
Eerst weer even ritme hebben van drie het in de week gaan
Heb mentaal twee Pittige weken gehad dus dan lijden de gainz
Maar gaat sinds gisteren beterHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oja dan eerst weer even rustig opstarten.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee echt al zes weken niet gedaan
Maar gaat sinds gisteren beter
Fijn dat het beter gaat!![]()
![]()
Flinke snuif creatine en gaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee echt al zes weken niet gedaan
Maar gaat sinds gisteren beter
Ja nu naar buitenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oja dan eerst weer even rustig opstarten.
Fijn dat het beter gaat!
Wilde eerder want hitte
Zij die gaan sterven groeten uHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Salut.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja nu naar buiten
Wilde eerder want hitte
Zij die gaan sterven groeten u“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Creatine zou wel moeten helpen zegt onderzoekquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Flinke snuif creatine en gaan.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ff flink poepen ookIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Net een bakkie gepakt, met een roomboter spritsiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was ikquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heer Vers
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heer Top6.quote:
Ik ook van jou!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik dacht wtf en toen zag ik wie het zei
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Goed nieuws, mijn katten leven nog, ik krijg net een app van mijn kattenbak dat ze allebei gepoept hebbenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Cijfers?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:45 schreef MooieTop6 het volgende:
Goed nieuws, mijn katten leven nog, ik krijg net een app van mijn kattenbak dat ze allebei gepoept hebbenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Omkleden jij. Focus.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Fancy smancy kattenwc heb jij“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Al gedaan manquote:
Hoe lang denk jij dat dat duurtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die tijd heb ik gehad Killem .quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zeg tegen vrouwen altijd UITKLEDEN.
Denk dat er regels zijn over minimale bedekking in de sportschoolquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zeg tegen vrouwen altijd UITKLEDEN.
Plus benen dag
Vind ik fijner met lange broek
Anders huid op apparaten,plakt zoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gewoon naar buiten gaan en op de parkeerplaats walking lunges doen. Prima weer voor.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Denk dat er regels zijn over minimale bedekking in de sportschool
Plus benen dag
Vind ik fijner met lange broek
Anders huid op apparaten,plakt zo
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Never skip leggday.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben je gek manquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gewoon naar buiten gaan en op de parkeerplaats walking lunges doen. Prima weer voor.airco ftw
*Lust geen koffie*![]()
Wat is een 2g been?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Snap ik als je een 2g been hebt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sexy hoor, die smarty pants!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij zegt leggday
You tell meProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hey fan.quote:
Zo Uitgecheckt. Nu een ijskoude coca cola met citroen en daarna nog het zwembad in
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sexy hoor, die smarty pants!
*Lust geen koffie*![]()
Hoe was je verkansie?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Paulquote:Hoe was het?
![]()
Echt hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zal ik druk gaan doen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Ik ga even film kijken.
Welke?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
![]()
The Pickup.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Eva Longeriaquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Keke Palmerquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hey Fogel
Ook leukquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Espresso macchiatoquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
@loveislikeakiss Trinity?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Matrix?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:24 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben fucking Neo
Niemand kan me raken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* MooieTop6 raakt
WelIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dit gaat ze leuk vinden.quote:
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bolk die punanislayerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik bolk gewoon iedereenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat houdt je scherp. Ik blijf zo een paar dagen weg.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar jij hebt nog steeds meer puntjes“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Daddy ToT.quote:
Niet, hier blijven jijquote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat houdt je scherp. Ik blijf zo een paar dagen weg.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hoi!quote:En hoi!quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Heeft Meneer van Loon nog een reactie gegeven?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Halloquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nope. Maar hij is volgens mij ook nog niet online geweest.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heeft Meneer van Loon nog een reactie gegeven?
Ook naar de uitgeverij gestuurd, ook geen reactie.![]()
Heer Fogel.quote:
Rilling. Ik wil niks in mijn oor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik doe wel eens een wattenstaafje in mijn oorquote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:55 schreef FreshFruit het volgende:
Rilling. Ik wil niks in mijn oor.
*Lust geen koffie*![]()
![]()
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik zie 2 krijtjes? Wat doen die daar?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hoiquote:I'm surrounded by morons!
Hey!quote:I'm surrounded by morons!
Je bedoelt mijn benen?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:58 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik zie 2 krijtjes? Wat doen die daar?
Ik heb last van zonneallergie, dus ik draag altijd lange broeken. Normaal ook lange mouwen, maar afgelopen weken wel korte mouwen en dat levert me dus dit op.SPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Hey Borrel.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
LEVENSGENIETER
LEKKER MAN.
Ik geniet mee.
Hoe komt dat?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
De motivatie is heftig verminderdIk heb er één en ik ben er trots op
Het is ook warm
Alles gaat 3en beetje trager
Tijd voor een siesta'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hallo. Kan je het nog een beetje warm houden?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja maar jij wil mijn poesje knuffelenquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar jij wil mijn poesje knuffelenMaar buurvrouw wat zegt u nu?
![]()
Hihi 3 apparaten.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Geen idee
Nog 3 apparaten
Komt wel
Ja warm wel ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hallo. Kan je het nog een beetje warm houden?
Straks lekker heeeeeerlijk fietsen (niet vrijwillig).
Rip.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Airco hierquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Het is ook warm
Alles gaat 3en beetje trager
Tijd voor een siesta
*Lust geen koffie*![]()
Dacht de good bitch is zwaar
Klopt
Hij staat op 65
Pak normaal 50Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dame Amy.quote:
Airco op werk daar heeft Ambar niets aanTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wat is de good bitch?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dacht de good bitch is zwaar
Klopt
Hij staat op 65
Pak normaal 50
Ik ken alle bijnamen van die machines niet. De originele ook niet overigens.I'm surrounded by morons!
Ik wil in mn kantoor slapen.
Gewoon nadat de beveiliging is geweest vanavond weer terugkomen met een luchtbedje
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Hier doet de verwarming hetquote:
Airco staat aan bij tandartsOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Adductorquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat is de good bitch?
Ik ken alle bijnamen van die machines niet. De originele ook niet overigens.
Beentjes bij elkaar drukken
De bad bitch is de abductorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Op de uni hebben we de regel dat je 's nachts niet mag slapen. Overdag dus welquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Gewoon nadat de beveiliging is geweest vanavond weer terugkomen met een luchtbedje
Is er geen kast met een sleutel?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:10 schreef MizzezAmy het volgende:
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dubbelrilquote:I'm surrounded by morons!
Doe je mondje maar even heel ver open.quote:
Ah, die heb ik nog niet getest. Lijkt ook wel een vrouwending eigenlijk? Nog nooit een man dat zien doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Adductor
Beentjes bij elkaar drukken
De bad bitch is de abductor
Maar OK, ik heb nog niet zoveel sportschoolervaring.I'm surrounded by morons!
Volgens de Japanners ben je een bewondering waardige harde werker als je op werk in slaap dondertquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op de uni hebben we de regel dat je 's nachts niet mag slapen. Overdag dus welHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, maar die zit al heel vol!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Is er geen kast met een sleutel?
Dudje deed m vorige weekquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, die heb ik nog niet getest. Lijkt ook wel een vrouwending eigenlijk? Nog nooit een man dat zien doen.
Maar OK, ik heb nog niet zoveel sportschoolervaring.
Hij had 3 dagen last
En alle benen billen apparaten is "vrouwen"
Alsof mooie billen op een man niet wenselijk zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
O *toevallig* nieuwe taak in de planning, kast moet leeg prio 1.👻quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar die zit al heel vol!'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Toen ik een kantoor (gedeeld met een collega) in het ziekenhuis had, hadden we een ziekenhuis bed op kantoor. Was lekker relaxed liggen lezen daar.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Volgens de Japanners ben je een bewondering waardige harde werker als je op werk in slaap dondert
Maar collega had een keer nachtdienst, is daar gaan slapen en de schoonmakers hebben dat gemeld en toen mochen we geen bed meer hebben.
Ik ken nog een verhaal over een gangkast.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat een flauwe mensenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Toen ik een kantoor (gedeeld met een collega) in het ziekenhuis had, hadden we een ziekenhuis bed op kantoor. Was lekker relaxed liggen lezen daar.
Maar collega had een keer nachtdienst, is daar gaan slapen en de schoonmakers hebben dat gemeld en toen mochen we geen bed meer hebben.
Zeker ochtendmensen
Nu je het zegt, op de stairmaster heb ik ook nog geen mannen gezien.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dudje deed m vorige week
Hij had 3 dagen last
En alle benen billen apparaten is "vrouwen"
Alsof mooie billen op een man niet wenselijk zijnI'm surrounded by morons!
Was zeker een batskastquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:14 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ken nog een verhaal over een gangkast.
Foeiquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Toen ik een kantoor (gedeeld met een collega) in het ziekenhuis had, hadden we een ziekenhuis bed op kantoor. Was lekker relaxed liggen lezen daar.
Maar collega had een keer nachtdienst, is daar gaan slapen en de schoonmakers hebben dat gemeld en toen mochen we geen bed meer hebben.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zit er ook een klusjesman in?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:14 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ken nog een verhaal over een gangkast.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik heb ook een airco, just sayingquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Gewoon nadat de beveiliging is geweest vanavond weer terugkomen met een luchtbedjeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Waarschijnlijk, niet te vertrouwenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat een flauwe mensen
Zeker ochtendmensenHet bed of de spel/grammaticafouten in de post?quote:(ik ben in drie talen, OK 4 als je Python ook telt, dingen aan het doen, soms gaat er iets mis)
De schoonmakers voor de lol verpesten natuurlijkquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, niet te vertrouwen
[..]
Het bed of de spel/grammaticafouten in de post?(ik ben in drie talen, OK 4 als je Python ook telt, dingen aan het doen, soms gaat er iets mis)
*Lust geen koffie*![]()
Alle talen behalve betalen zeker?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, niet te vertrouwen
[..]
Het bed of de spel/grammaticafouten in de post?(ik ben in drie talen, OK 4 als je Python ook telt, dingen aan het doen, soms gaat er iets mis)
Met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De schoonmakers voor de lol verpesten natuurlijk
Denk dat jij die kantoorlocatie wel leuk had gevonden... er was een sauna in de kelder.
En we hadden een minibar. (die moest ook al weg na controle, je snapt het niet)I'm surrounded by morons!
Mini bar is alleen voor kleine mensenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten
Denk dat jij die kantoorlocatie wel leuk had gevonden... er was een sauna in de kelder.
En we hadden een minibar. (die moest ook al weg na controle, je snapt het niet)Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ooit weleens gehad dat ik een slaapplek nodig had en op een lege afdeling van een verzorgingstehuis een bed vond.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er stonden ook literflessen in de minibar.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mini bar is alleen voor kleine mensenI'm surrounded by morons!
Vodka?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er stonden ook literflessen in de minibar.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nasdrovje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook dat.quote:I'm surrounded by morons!
ZellufI'm surrounded by morons!
Maar ik moet juist wat slaap inhalenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:17 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb ook een airco, just saying![]()
Gewoon zeesterrenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik moet juist wat slaap inhalen
Ready, set, go!quote:I'm surrounded by morons!
Zeesterren?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Willen jullie ook een lolly? Ik kocht er immer 1,4 kg vanTrotste mama van Ambar
Dit klinkt best eng.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ok, dan kom ik vanavond!quote:
Kunnen we daarna nog even kijken of er al zeevonk is
Nee, dank u.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen jullie ook een lolly? Ik kocht er immer 1,4 kg vanI'm surrounded by morons!
Wat voor lolly?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen jullie ook een lolly? Ik kocht er immer 1,4 kg vanIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Krachttraining klaarquote:
Nog even stapjes
Want fuck buitenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
uitdelen uit een wit busje met "Free Candy" erop geschilderdquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen jullie ook een lolly? Ik kocht er immer 1,4 kg vanUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
En een bel hebben zoals de ijsco boerquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
uitdelen uit een wit busje met "Free Candy" erop geschilderdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als je maandag als eerste dag van de week telt heb ik deze week nog geen krachttraining gedaan. Behalve een poging tot pullups aan een trap. Wat tot mijn verbazing lukte. Slechts 4, maar da's 4 meer dan verwacht.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Krachttraining klaar
Nog even stapjes
Want fuck buitenI'm surrounded by morons!
In slaap gevallen voor de airco op de bank.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Goedemiddag myn Freon.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In slaap gevallen voor de airco op de bank.![]()
Heb je RP gekeken? Die Els is toch best wel leuk.
Pull-up aan een trap?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je maandag als eerste dag van de week telt heb ik deze week nog geen krachttraining gedaan. Behalve een poging tot pullups aan een trap. Wat tot mijn verbazing lukte. Slechts 4, maar da's 4 meer dan verwacht.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, open tredes waar je je handen kwijt kan vanaf de onderkant.quote:I'm surrounded by morons!
Aaaaaaahquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, open tredes waar je je handen kwijt kan vanaf de onderkant.
Close grip kan ik er best wat
Wide minderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hee LovelyDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Zwemplas ingeleverd. Heb de wellness bijna anderhalf voor mezelf gehad. Toen vond ik het wel welletjes.Ik heb er één en ik ben er trots op
Moest lachen om zwemplasquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:54 schreef DJMO het volgende:
Zwemplas ingeleverd. Heb de wellness bijna anderhalf voor mezelf gehad. Toen vond ik het wel welletjes.
Ik schrok van haar.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemiddag myn Freon.![]()
Heb je RP gekeken? Die Els is toch best wel leuk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Denk niet dat er zeevonk is, is een beetje heiig hierquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, dan kom ik vanavond!
Kunnen we daarna nog even kijken of er al zeevonk isIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik denk niet dat de receptioniste dat heel gaaf vondquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:54 schreef DJMO het volgende:
Zwemplas ingeleverd. Heb de wellness bijna anderhalf voor mezelf gehad. Toen vond ik het wel welletjes.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik mis @Lovelyquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
LOL. Moest natuurlijk zwempas zijnquote:
Vangt, pulkt met moeite plastic eraf en stopt lolly in mondquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:00 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de receptioniste dat heel gaaf vond
Hele rij aan lopende banden
Komen ze naast me lopen
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben linkshandig! (sort of, sommige dingen doe ik met rechts of beide handen)quote:
Gezocht: rechtshandige date!It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ff in je auraquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
Komen ze naast me lopenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Stom gedrag. In een bus ga je ook niet naast iemand zitten als het niet moet.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
Komen ze naast me lopenI'm surrounded by morons!
Hoiquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben linkshandig! (sort of, sommige dingen doe ik met rechts of beide handen)
Gezocht: rechtshandige date!
Trotste mama van Ambar
Nee lopende band kiezen is als een urinoir kiezen bij het heren toiletquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Stom gedrag. In een bus ga je ook niet naast iemand zitten als het niet moet.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zou je daten... maar.... wat als iemand linkshandig is maar rechtshandig opgevoed en het eigenlijk niet uitmaakt welke hand je gebruikt?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben linkshandig! (sort of, sommige dingen doe ik met rechts of beide handen)
Gezocht: rechtshandige date!
Met welke arm doe je het liefst aan zwaardvechten?I'm surrounded by morons!
Ja, dat.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee lopende band kiezen is als een urinoir kiezen bij het heren toiletI'm surrounded by morons!
Hmm ik weet niet of dat uitmaakt?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:59 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Denk niet dat er zeevonk is, is een beetje heiig hier
Dacht het moet warm zijn en onsntuimig geweest zijn, maar nu windstil, oid.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Belangrijker is welke hand de skistokhand isquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zou je daten... maar.... wat als iemand linkshandig is maar rechtshandig opgevoed en het eigenlijk niet uitmaakt welke hand je gebruikt?
Met welke arm doe je het liefst aan zwaardvechten?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En vol zon erop, dacht ikquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet of dat uitmaakt?
Dacht het moet warm zijn en onsntuimig geweest zijn, maar nu windstil, oid.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Met links! Ooit wel eens schermen gedaan, dat deed ik ook met linksquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zou je daten... maar.... wat als iemand linkshandig is maar rechtshandig opgevoed en het eigenlijk niet uitmaakt welke hand je gebruikt?
Met welke arm doe je het liefst aan zwaardvechten?
Langlaufen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een oom van mij, inmiddels al weer een paar jaar dood, was vroeger docent en hij was zowel links als rechts handig. Dus hij begon met z'n linkerhand op het krijtbord te schrijven, en ging halverwege moeiteloos verder met rechts. Heb het zelf nooit mogen aanschouwen, maar dat moet best een apart gezicht zijn geweest.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met welke arm doe je het liefst aan zwaardvechten?Ik heb er één en ik ben er trots op
Mensen kijken mij al raar aan als ik mijn muis links legHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Terechtquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mensen kijken mij al raar aan als ik mijn muis links legIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mijn jongste zoon is ook linkshandig. Dus ik kijk negens van op. Ik vind het Altijd juist knap dat mensen linkshandig zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mensen kijken mij al raar aan als ik mijn muis links legIk heb er één en ik ben er trots op
Met een muis kan ik beidenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn jongste zoon is ook linkshandig. Dus ik kijk negens van op. Ik vind het Altijd juist knap dat mensen linkshandig zijn.
Kan ook leesbaar schrijven met beide maar rechts is wel veel mooierHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
love l a k danquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ligt daaraan?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mensen kijken mij al raar aan als ik mijn muis links leg
Ik swaffel met linksquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zo zwaar is @ieniminimuis nietquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee dan heb ik twee handen nodigIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Geen ideequote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zo zwaar is @:ieniminimuis nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zo zwaar is @:ieniminimuis niet
Zo mee te nemen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: