SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Jussiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja het is op kantoor prima uit te houden.
En gratis koffie..![]()
![]()
Hello my Kingquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En gratis koeltequote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja het is op kantoor prima uit te houden.
En gratis koffie..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hot very hotquote:
Man o man wat een vieze benauwde luchtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had ik deze TT maarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Snipperdag nemen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja niet normaal he. Vannacht was ook lekker zwetenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
hot very hot
Man o man wat een vieze benauwde lucht![]()
![]()
Vannacht de ventilator een standje hoger gezet.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja niet normaal he. Vannacht was ook lekker zweten
Maar boven was het echt vies warmWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh KWquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom heb ik een matrasje in de woonkamer gelegd.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vannacht de ventilator een standje hoger gezet.
Maar boven was het echt vies warm![]()
Killempiequote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]KW
![]()
Nog steeds 1 min resterend?![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]KW
![]()
Nog steeds 1 min resterend?Killem
Was maar naar bed gegaan en net toen ik wakker werd was hij klaar gelukkig.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: