SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nou daar ben ik niet kapot van eigenlijk. Ziet er niet zo lekker uit. Wat is het?quote:How can I make this topic about me?![]()
Kalfsdonerquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou daar ben ik niet kapot van eigenlijk. Ziet er niet zo lekker uit. Wat is het?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hap Hip Hab, broodje Kebab!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou daar ben ik niet kapot van eigenlijk. Ziet er niet zo lekker uit. Wat is het?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Valt mee hoor.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Een goed broodje kebab moet zeer velen kebab, nog velen meren sambal en extremen velen knoflooksaus hebben met een klein beetje broodje!quote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
@Lovely is de TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Hebben knoflooksaus in een fles op tafel. Sambal hoeft niet van mij.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een goed broodje kebab moet zeer velen kebab, nog velen meren sambal en extremen velen knoflooksaus hebben met een klein beetje broodje!
Ik heb er één en ik ben er trots op
Amateurquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hebben knoflooksaus in een fles op tafel. Sambal hoeft niet van mij.![]()
Op een broodje kebab heb je minimaal 3 literflessen knoflooksaus nodig per broodje.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat moet dan toch laffe knoflooksaus zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Amateur![]()
Op een broodje kebab heb je minimaal 3 literflessen knoflooksaus nodig per broodje.
Ik maak mijn eigen knoflooksaus.
Als ik daar 2 eetlepels van gebruik, hoeft de sambal ook niet meer![]()
![]()
![]()
Dan heb je duidelijk een veel te zwak broodje kebab gekregenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat moet dan toch laffe knoflooksaus zijn.
Als ik daar 2 eetlepels van gebruik, hoeft de sambal ook niet meer![]()
![]()
![]()
Als je kebab eet moet je juist de volgende dag wakker worden in een walm van knoflook ruften en van zeer heisse sheisse kunnen genieten de volgende dag op de porseleinen troon![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je duidelijk een veel te zwak broodje kebab gekregen![]()
![]()
Als je kebab eet moet je juist de volgende dag wakker worden in een walm van knoflook ruften en van zeer heisse sheisse kunnen genieten de volgende dag op de porseleinen troon![]()
How can I make this topic about me?![]()
Zelfgemaakt bestgemaaktquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat moet dan toch laffe knoflooksaus zijn.
Ik maak mijn eigen knoflooksaus.
Als ik daar 2 eetlepels van gebruik, hoeft de sambal ook niet meer
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Laten we het aan de kenner vragen: @hemarookworstquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je duidelijk een veel te zwak broodje kebab gekregen![]()
![]()
Als je kebab eet moet je juist de volgende dag wakker worden in een walm van knoflook ruften en van zeer heisse sheisse kunnen genieten de volgende dag op de porseleinen troon
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dit nootje weetquote:![]()
![]()
Zelfgemaakt is altijd beter, kun je het precies maken zoals je het graag hebt![]()
![]()
Soms wil je gewoon vieslui zijnIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik ben van het drollendraaien, ruften is slechts een bijproduct van mijn industriequote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:36 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Laten we het aan de kenner vragen: @:hemarookworstUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Vergeleken met die van mij, heeft die Calvé troep alleen maar van knoflook mogen dromen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit nootje weet![]()
![]()
Zelfgemaakt is altijd beter, kun je het precies maken zoals je het graag hebt![]()
![]()
![]()
Dat begint al ergens op te lijkenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
Zoiets? @:Derrabbit
[ afbeelding ]![]()
Goed begin om je peuter te laten wennen aan knoflook en sambal saus
Zo zag de vagijn van mijn ex er ook uit huehuehuehuequote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Krijg er trek van!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
ziet er lekker uitquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
* gebrokenglas stond op het punt om even naar de BK te gaan vanmiddag
How can I make this topic about me?![]()
Zo lijkt het wel inderdaad.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dit het door kree zo geliefde AI?How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: