SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nou daar ben ik niet kapot van eigenlijk. Ziet er niet zo lekker uit. Wat is het?quote:How can I make this topic about me?![]()
Kalfsdonerquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou daar ben ik niet kapot van eigenlijk. Ziet er niet zo lekker uit. Wat is het?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hap Hip Hab, broodje Kebab!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou daar ben ik niet kapot van eigenlijk. Ziet er niet zo lekker uit. Wat is het?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Valt mee hoor.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Een goed broodje kebab moet zeer velen kebab, nog velen meren sambal en extremen velen knoflooksaus hebben met een klein beetje broodje!quote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
@Lovely is de TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Hebben knoflooksaus in een fles op tafel. Sambal hoeft niet van mij.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een goed broodje kebab moet zeer velen kebab, nog velen meren sambal en extremen velen knoflooksaus hebben met een klein beetje broodje!
Ik heb er één en ik ben er trots op
Amateurquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hebben knoflooksaus in een fles op tafel. Sambal hoeft niet van mij.![]()
Op een broodje kebab heb je minimaal 3 literflessen knoflooksaus nodig per broodje.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat moet dan toch laffe knoflooksaus zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Amateur![]()
Op een broodje kebab heb je minimaal 3 literflessen knoflooksaus nodig per broodje.
Ik maak mijn eigen knoflooksaus.
Als ik daar 2 eetlepels van gebruik, hoeft de sambal ook niet meer![]()
![]()
![]()
Dan heb je duidelijk een veel te zwak broodje kebab gekregenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat moet dan toch laffe knoflooksaus zijn.
Als ik daar 2 eetlepels van gebruik, hoeft de sambal ook niet meer![]()
![]()
![]()
Als je kebab eet moet je juist de volgende dag wakker worden in een walm van knoflook ruften en van zeer heisse sheisse kunnen genieten de volgende dag op de porseleinen troon![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je duidelijk een veel te zwak broodje kebab gekregen![]()
![]()
Als je kebab eet moet je juist de volgende dag wakker worden in een walm van knoflook ruften en van zeer heisse sheisse kunnen genieten de volgende dag op de porseleinen troon![]()
How can I make this topic about me?![]()
Zelfgemaakt bestgemaaktquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat moet dan toch laffe knoflooksaus zijn.
Ik maak mijn eigen knoflooksaus.
Als ik daar 2 eetlepels van gebruik, hoeft de sambal ook niet meer
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Laten we het aan de kenner vragen: @hemarookworstquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
Als je kebab eet moet je juist de volgende dag wakker worden in een walm van knoflook ruften en van zeer heisse sheisse kunnen genieten de volgende dag op de porseleinen troon
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dit nootje weetquote:![]()
![]()
Zelfgemaakt is altijd beter, kun je het precies maken zoals je het graag hebt![]()
![]()
Soms wil je gewoon vieslui zijnIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik ben van het drollendraaien, ruften is slechts een bijproduct van mijn industriequote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:36 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Laten we het aan de kenner vragen: @:hemarookworstUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Vergeleken met die van mij, heeft die Calvé troep alleen maar van knoflook mogen dromen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit nootje weet![]()
![]()
Zelfgemaakt is altijd beter, kun je het precies maken zoals je het graag hebt![]()
![]()
![]()
Dat begint al ergens op te lijkenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
Zoiets? @:Derrabbit
[ afbeelding ]![]()
Goed begin om je peuter te laten wennen aan knoflook en sambal saus
Zo zag de vagijn van mijn ex er ook uit huehuehuehuequote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Krijg er trek van!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
ziet er lekker uitquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
* gebrokenglas stond op het punt om even naar de BK te gaan vanmiddag
Zo lijkt het wel inderdaad.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dit het door kree zo geliefde AI?How can I make this topic about me?![]()
Ik las vandaag dat vet eten met dit weer niet goed is met dit weerquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:47 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas stond op het punt om even naar de BK te gaan vanmiddag
Moet je lichaam te hard werken om het te verbrandenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb nog nooit kebab gegeten.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
Ik eet het hier op
Gehakt, uitje, paprika en poeder, tomaat en puree, 2 Spaanse pepers of een eetlepel sambal, knoflook, oregano en kaneel, op een paar tortilla's.
Kweenie hoe ik ze moet noemen, ik zeg burito's.
1,5/2 eetlepels van mijn saus erop en de sambal is nog slechts mild.![]()
Doe mij maar een broodje Mario.![]()
Ik ga nooit beweren dat je me er 's nachts voor wakker kunt maken maar het komt wel dichtbij.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Wat is een broodje Mario dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:54 schreef Bargehassus het volgende:
Doe mij maar een broodje Mario.![]()
Ik ga nooit beweren dat je me er 's nachts voor wakker kunt maken maar het komt wel dichtbij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Stond in de telegraaf, maar is een bericht alleen voor leden dus heb ik er niets aan als ik het hier postquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Italiaanse bol met kaas, salami, chorizo en nog wat pepertjes en paprika. Even in de oven en smullen maar!quote:
Wereldberoemd in Utrecht en omgeving.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ben echt zo ongelooflijk naar de tyfus.....een hele aanhangwagen aan sloopafval over een nauwe steile trap naar beneden slepen, in de zojuist genoemde aanhanger deponeren en vervolgens bij de vuilstort dumpen is echt, echt niet gezond!![]()
![]()
Ow ik dacht een futzpimmel op een broodje.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:56 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Italiaanse bol met kaas, salami, chorizo en nog wat pepertjes en paprika. Even in de oven en smullen maar!
Wereldberoemd in Utrecht en omgeving.![]()
![]()
Het Broodje Mario is een iconisch en geliefd broodje uit Utrecht, bedacht door de Italiaanse pizzabakker Mario Nistro in 1977. Het wordt verkocht bij een kraam aan de Oudegracht en is inmiddels een culinair fenomeen in de stad.
Mario Nistro introduceerde het broodje vanuit zijn pizzeria aan de Mariaplaats in Utrecht.
• Het broodje werd al snel razend populair vanwege de simpele maar krachtige smaakcombinatie.
• Alleen het broodje van de originele kraam mag juridisch “Broodje Mario” heten—er zijn zelfs rechtszaken over gevoerd.
• In de beginjaren lagen de pepertjes vaak op straat, omdat klanten ze niet gewend waren. Nu worden ze alleen op verzoek toegevoegd.
Culturele status
Het Broodje Mario is meer dan een lunchoptie—het is een stukje Utrechtse cultuur. Vraag een local naar het broodje en je krijgt gegarandeerd een enthousiaste reactie. Buiten Utrecht is het minder bekend, maar onder Utrechters is het een begrip.
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
Een wat??quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht een futzpimmel op een broodje.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Niet met deze hitte nee.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:56 schreef ToT het volgende:
Ben echt zo ongelooflijk naar de tyfus.....een hele aanhangwagen aan sloopafval over een nauwe steile trap naar beneden slepen, in de zojuist genoemde aanhanger deponeren en vervolgens bij de vuilstort dumpen is echt, echt niet gezond!
MAAR WAT GOED VAN JOU!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat allemaal in zo'n 3 uur tijd....quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:57 schreef maily het volgende:
[..]
Niet met deze hitte nee.
MAAR WAT GOED VAN JOU!![]()
![]()
![]()
![]()
Met deze warmte? Jeetje....quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:56 schreef ToT het volgende:
Ben echt zo ongelooflijk naar de tyfus.....een hele aanhangwagen aan sloopafval over een nauwe steile trap naar beneden slepen, in de zojuist genoemde aanhanger deponeren en vervolgens bij de vuilstort dumpen is echt, echt niet gezond!How can I make this topic about me?![]()
Aha! Ja, ben nog een newbie hier.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Een standaard uitspraak van das mario hier in DTS!Maar je leert iedere dag!
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik ken ToT - het verhuizen en slopen zit hem in het bloed hoor.... die beukt maar door![]()
Ja ik zat wel stevig tegen een zonnesteek of whatever aan te hikken.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met deze warmte? Jeetje....![]()
![]()
wel beetje op jezelf lettenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zat wel stevig tegen een zonnesteek of whatever aan te hikken.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
O nee hou niet van salami en chorizo, dus geen broodje voor mijquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:56 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Italiaanse bol met kaas, salami, chorizo en nog wat pepertjes en paprika. Even in de oven en smullen maar!
Wereldberoemd in Utrecht en omgeving.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met dit weer pppffffquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:56 schreef ToT het volgende:
Ben echt zo ongelooflijk naar de tyfus.....een hele aanhangwagen aan sloopafval over een nauwe steile trap naar beneden slepen, in de zojuist genoemde aanhanger deponeren en vervolgens bij de vuilstort dumpen is echt, echt niet gezond!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou, een pizza salami is wel ergquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee hou niet van salami en chorizo, dus geen broodje voor mij
Hoef je niet naar de sportschool.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat allemaal in zo'n 3 uur tijd....
En lekker een boel frustratie eruitgeknald!![]()
![]()
Ik voelde me op het laatst echt 15 jaar ouder.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ken ToT - het verhuizen en slopen zit hem in het bloed hoor.... die beukt maar door![]()
Op de vuilstort ben ik 4x naar de kraan daar toe gelopen om stevig wat water over mijn hoofd, armen en voeten te laten lopen.![]()
Met het laatste beetje losse gruis heb ik even om wat hulp gevraagd, ik kon echt niet meer.
Iemand die daar afval aan het weggooien was vroeg al of ik een pet van hem wilde hebben om me wat tegen de zon te beschermen.![]()
Pas goed op jezelf man. Ik zit de hele dag een beetje lafjes op kantoor in een temperatuur van ongeveer 24 graden. En met deze temperaturen thuis zo weinig mogelijk doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zat wel stevig tegen een zonnesteek of whatever aan te hikken.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Johquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik voelde me op het laatst echt 15 jaar ouder.
Op de vuilstort ben ik 4x naar de kraan daar toe gelopen om stevig wat water over mijn hoofd, armen en voeten te laten lopen.![]()
Met het laatste beetje losse gruis heb ik even om wat hulp gevraagd, ik kon echt niet meer.
Iemand die daar afval aan het weggooien was vroeg al of ik een pet van hem wilde hebben om me wat tegen de zon te beschermen.
dat is wel heel heftig.How can I make this topic about me?![]()
Ja ik wilde wat koelte opzoeken daar, maar er was absoluut geen schaduw, en in de auto was het ook hartstikke heet.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel beetje op jezelf letten
Met de zooi de trap af slepen had ik het ook al zwaar zat, ondanks de sterke ventilator waar ik regelmatig voor ging zitten.![]()
Jij ging zonder pet naar buiten met dit weer?!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik voelde me op het laatst echt 15 jaar ouder.
Iemand die daar afval aan het weggooien was vroeg al of ik een pet van hem wilde hebben om me wat tegen de zon te beschermen.![]()
Dat kan natuurlijk. Ik hou ook niet van bier, wat heel veel mensen wel lekker vinden. Ieder z'n ding he.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee hou niet van salami en chorizo, dus geen broodje voor mijHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ja van een pet krijg ik juist een veel hetere kop eigenlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:02 schreef maily het volgende:
[..]
Jij ging zonder pet naar buiten met dit weer?!![]()
![]()
Ow. Van een hoed ook?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja van een pet krijg ik juist een veel hetere kop eigenlijk.
Of van een natte zaddoek?![]()
Als je behoorlijk wat hoofdhaar hebt klopt dat ook wel volgens mij.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja van een pet krijg ik juist een veel hetere kop eigenlijk.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:04 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Als je behoorlijk wat hoofdhaar hebt klopt dat ook wel volgens mij.![]()
![]()
Ik ben kaal dus ik heb veel petjes.quote:
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ja het was allemaal een stuk heftiger dan ik had verwacht. Met het puin van het dakterras halen had ik regelmatig zoiets van: "Bekijk het, ik laat de rest van de zooi liggen en breng weg wat er nu in de kar ligt.....na dit stapeltje hier.......ja dit stapeltje ziet er ook nog wel makkelijk uit om mee te nemen....oef, dat viel eigenlijk nog wel tegen, maar deze zooi kan wel in een emmer......fuck, die emmer was zwaarder dan ik dacht, maar dit hier is voornamelijk gips....ow en dan kunnen deze tegels er ook nog wel bij in, maar daarna ga ik wel echt weg! Oh, nog wel even deze pvc buizen meenemen, en die planken daar....ach, dat rijtje tegels daar zit zo mooi op een lange gipsplaat, die kan ik wel onder de arm meenemen."quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Joh
dat is wel heel heftig.![]()
Niks mis mee....quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:05 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik ben kaal dus ik heb veel petjes.How can I make this topic about me?![]()
Natte zakdoek heb ik idd aan zitten denken, maar dat slaat me weer op de nek en bovenrug; die spieren zijn erg gevoelig.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:04 schreef maily het volgende:
[..]
Ow. Van een hoed ook?
Of van een natte zaddoek?![]()
Punt is, ik vergeet die krengen regelmatig als ik op vakantie ga. Dan dus ter plaatse weer eentje kopen. Dat stapelt aardig op.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik heb er hier ook wel wat, maar ik draag ze nooit.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:08 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Punt is, ik vergeet die krengen regelmatig als ik op vakantie ga. Dan dus ter plaatse weer eentje kopen. Dat stapelt aardig op.![]()
En die hadden het al zwaar te verdurenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Natte zakdoek heb ik idd aan zitten denken, maar dat slaat me weer op de nek en bovenrug; die spieren zijn erg gevoelig.![]()
![]()
Kale koppen niet te stoppen!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:05 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik ben kaal dus ik heb veel petjes.![]()
Bij Mini-ToT op de basisschool draaiden ze op de laatste dag Hollandse hits, zoals "Ik wil seks met die kale" enzo!quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Ben maar ff weggelopen.![]()
Dus je bent een heethoofd?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja van een pet krijg ik juist een veel hetere kop eigenlijk.![]()
Of heb je daar juist een heet hoofd in?![]()
![]()
Wij wandelen vrij veel, dus ik wel. Eens op vakantie een wandeling gemaakt in de zon, maar een uurtje of anderhalf. De volgende dag was mijn kussen nat van de gebarsten blaartjes. Toen was ik wel flink gewaarschuwd...quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er hier ook wel wat, maar ik draag ze nooit.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: